- انا خايفة يكون عرف ان انا مرات أدهم لانه لو عرف عنواني يبق اكيد عرف انه نفس عنوان أدهم
تحدثت ريم بقوة.
- وتخافي منه ليه ، هو انتي بتعملي حاجة غلط !، متنسيش يا فيروز ان أدهم ده جوزك واكيد هايجي يوم والدنيا كلها تعرف انكم متجوزينتذكرت فيروز ما حدث بينها وبين أدهم ثم همست لنفسها بحزن.
- انا اهم حاجة عندي ان ربنا يهديه
ثم اضافة بحزن وهي تنظر الى ريم.
- هو مينفعش نقول لموني تتكلم معاه وتعرف منه بطريقتها هو عرف ايه بالظبطتحدثت ريم بغضب.
- موني اصلاً مش عارفة مالها بقت غريبة اوي في كلامها وتصرفتهاثم اضافة بتأكيد.
- انا كنت عارفة من زمان انها متهورة في تصرفاتها وكلامها بس دلوقتي بقت عدوانية بطريقة تقلقتحدثت فيروز بحزن.
- انا بصراحه زعلت منها لما ادت رقمي لشادي وهي عارفة كويس ان ده ممكن يضرنيثم اضافة بقلة حيلة.
- بس هقول ايه بقى، الا حصل حصل وان شاء الله خيراقتربت منهم موني وهي تنظر اليهم بابتسامة ثم جلست معهم تتكلم مع فيروز بمرح.
- روز حبيبتي وحشتيني
ابتسمت لها فيروز بهدوء قائلة.
- وانتي كمان وحشتيني يا مونيابتسمت موني ثم تحدثت مع فيروز بمكر.
- ايه يا بنتي طمنيني عليكي عاملة ايه مع المز ؟نظرت فيروز الى ريم وحركت ريم عيونها بغمزة الى فيروز ان لا تقول اي شئ امامها.
ثم ابتسمت فيروز بهدوء وهي تتحدث الى موني.
- الحمدلله يا موني
نظرت اليهم موني بدهشة ولاحظت لغة العيون بين فيروز و ريم ثم تحدثت اليهم بفضول.
- هي ايه الحكاية ، انتوا مخبين عليا حاجة ولا ايه ؟!
تحدثت ريم بغيظ.
- هنخبي عليكي ايه بس بعد المصيبه الا انتي حطيتي فيروز فيها لما اديتي رقمها للزفت الا اسمه شادي دهنظرت موني الى فيروز بتوتر ثم تحدثت مدعيه الحزن.
- انا اسفة يا فيروز ، بس انا حقيقي كنت قلقانة عليكي وملقتش حل قدمنا غير ان شادي يعرف عنوانك ويطمنا عليكي
تحدثت فيروز بهدوء.
- خلاص يا موني حصل خير ، بس ياريت عشان خاطري بلاش شادي يعرف اي حاجة عن حياتي اكتر من كدهثم اضافة بقوة.
- وياريت اصلاً لو تقوليله ملوش دعوة بيا نهائي وفهميه ان انا مستحيل افكر فيه او في غيره وخليه يشوف واحدة غيري تكون مناسبة ليه وميضيعش وقته على الفاضيابتسمت موني بداخلها بعد استماعها الى حديث فيروز عن شادي.
{في هذا الوقت رن هاتف ريم برقم الياس}
أنت تقرأ
أقتحمت حصوني
Mystery / Thrillerرواية رومانسية اكشن اغلقت قلبي وجعلت مفتاحه من نار🔑🔥نار قادره علي احراق كل من اقترب منه وحاول فتحه...🔐 اغلقته وجعلته محصناً ضدد أي مشاعر🔏 وبعد سنوات جائت من اخذت مفتاح قلبي وفتحته ببرائتها ورقتهاوبقوتها اقتحمت حصوني اقتحمت حصوني ❤ بقلمي/ ملك إب...