"neden saklıyorsunuz bunu?"
"renjun lütfen"
"neler oluyo? jeno cidden benden ne saklıyorsunuz? az önce dediklerin falan da yalandı dimi? başka birşey var"
"jisung-ah"
"jeno bence daha fazla uzatmayın, bilmeye hakkı var"
"böylesi daha iyidi"
"JENO CİDDEN SENİ SİKERİM NEYİ DAHA İYİ MANYAK MISINIZ SİZ? ÇOCUĞUN SEVGİLİSİ O KAZADA ÖLDÜ VE SİZ BUNU ONCA ZAMANDIR SAKLIYORSUNUZ, BU NORMAL BİRŞEY Mİ SENCE? SİKEYİM SENİ LEE JENO BU ÇOK ACIMASIZCA"
"bir dakika, sevgilim mi? o kazada mı?"
"her şeyi bilmek ister misin jisung?"
"eksiksiz bir şekilde anlatacak mısın?"
"yemin ederim ki ne biliyorsam anlatıcam"
"tanrım"
"jeno hyung lütfen gider misin?"
"ama"
sözünü kestim ve onu gitmesi için bir şekilde ikna ettim
gerçekleri bilmem lazımdı
nasıl böyle birşeyi benden saklarlar?
"jisung?"
"ah afedersin dalmışım"
"anlatayım mı? istersen başka zamanda konuşabiliriz yani bir anda öğrenmek için hazır değilsen"
"sorun değil, bilmek istiyorum
"e başlıyorum o zaman?"
"lütfen"
"kazaya dair birşey hatırlıyor musun?"
"tek hatırladığım hızlı gelen bir araba ve güzel yüzlü biri"
"o bahsettiğin kişinin saç rengini hatırlıyor musun?"
"sanırım sarıydı"
"baekhyun hyung"
"ismi tanıdık geliyor"
"daha önce tanışmıştınız böyle gelmesi doğal"
"ah anladım"
"kazada yanında o da vardı ve size çarpan baekhyun hyung' du, frenleri patlamış ve size çarptıktan sonra bir direğe çarpıp zorla durmuş sonra sizin yanınıza gelmiş ve ambulans çağırmış falan buraları geçiyorum her neyse kazadan bir hafta sonra o öldü ve sen komada kalmaya devam ettin, her gün seni ziyaret ettim hatta çiçek bile getirdim, baekhyun hyung kardeşinin ölümünden sonra çok kötüydü ve birkaç kez intihar girişiminde bulundu, ben de tekrar bunun olmaması için onunla kaldım ve elimden geldiğince destek olmaya çalıştım, senin açından neler yaşandı ve ne hatırlıyorsun bunları bilmiyorum ama senden çok fazla şey sakladıkları ortada, aklına takılan varsa sor"
"komada kaldığım süre boyunca rüyalar gördüm ve o kadar gerçek olması biraz imkansız gibi çünkü dokunuşları bile hissediyordum, o rüyalarda birini görmüştüm de şey acaba o olma ihtimali var mı?"
"gördüklerinin rüya değilde anıların olduğunu mu düşünüyorsun?"
"hepsi değil ama bir kısmı evet öyle hissettiriyo"
"bu mantıklı yani olabilir"
"bana onun bir fotoğrafını gösterir misin?"
"olur"
dedi telefonu çıkarırken
telefonuyla uğraşırken bir süre onu izledim
renjuni hatırlıyordum
o 'rüyalarda' gördüğüm kişi kesinlikle renjundi
"ikinizin bir fotoğrafını buldum"
***
12.12.2021BUGUN BİTECEK BU FİC HADİ BAKALİM
COK SUKUR BİTİYORSUN DİYECEKTİM AMA AKLİMDA DAHA UZUN BİRSEY VAR SİMDİ HATİRLADİM OFOFOFOFOF
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nightmare |Chensung|
FanfictionDon't go |chensung| 2.kitap ⚠️İLKİNİ OKUMADAN OKUMAYIN AĞIR SPOİ İÇERİR⚠️