Bir önceki bölümü yazarken ben bile sıkıldım. Okuyanları düşünemiyorum. Hayatımın en mükemmel olacağını düşündüğüm yıllar götüme açık bir şemsiye gibi girmeye çalıştı. Suçlusu ben değilim, zamanında tanıdığım insanlar.Tam gaz asosyalliğime devam ediyordum, artık daha iyi haldeydim, en azından alışmıştım. Birisi sahile çıkalım mı dese hayır sen git diyodum dışarı çıkmaktan korkar olmuştum(siz, siz olun ki uzun süre eve kapamayın kendinizi!) Can sıkıntısından nereye saldıracağımı bilmiyordum. Bütün sosyal ağlara üyeliğim vardı sürekli olarak birileriyle tanışıyordum bir zaman sonra bunlar da yetmeyince (ağır itiraf içerir!) chat odalarına adadım kendimi.. Beautifulpeople a chatroulette e üyelik açtım yabancılarla sohbet etmek hoşuma gitmişti abidik gubidik ingilizcemle. Anlaşmaktan çok anlaşamamak güldürmüştü beni. Bi kaç arkadaş edindim buradan az buçuk fince biliyodum finlandiya nüfusunun tek genciyle tanışmış olmalıydım hahah(hala görüşüyoruz)
finli çocuk samuli...Ah samuli albino gibiydi çok açık sarı renkli saçları, tipik fin burnu, suratının ifadesizliği. Benim fince "nasılsın" da tıkanınca ingilizce konuşmaya devam ettik...
artık ben yazmasamda her akşam o yazıyordu (ingilizcemi cr te geliştirdim.) soğuk savaş hakkında hiç bir bilgim yokken samuli sayesinde bişeyler öğrenmiştim.(sınavda çok işime yaradı.) sınava bi hafta kalmıştı. Stres atmam lazım diye sokağa çıkmam gerektiğini düşündüm. Bi kaç saat sahilde dolaştım ilkokuldan arkadaşım anıl la karşılaştım evlerimiz yan yanaydı ama o okula gidiyordu. Tatil için gelmişti. Teras ta parti yapmak istediğini ama organizasyon eksikliği yüzünden yapamadığını söyledi. Hemen sen dert etme ben ayarlarım dedim hemen kabul etti. Evin anahtarını bana verdi. Ertesi gün anılın evine gittim etraftaki fazlalık eşyaları kilere sıkıştırdım.
Anıl eve geldiğinde;"Lan naptın evime" diye çıkıştı.
-(Sırıtarak) parti ortamı yarattıım..
+Parti anlayışın gerçekten bu mu gülten! ev bomboş ulan!
-bana bıraksana şu işi. sen sadece insanlara haber ver.
+Olum kimse gelmez bu partiye bomboş lan.