Kulağıma uğultu halinde sesler geliyordu. Gözümü açıp etrafa baktım. Yerde biri yatıyordu. Kafamı kaldırıp dikkatli bakınca pınar olduğunu farkettim.
- pınaar
pınaaaar
saat kaç?
pınar! uyan saat kaç?
"10 a çeyrek var"
Arkamdan gelen sesle irkildim.
"Ananı sikeyim senin ne işin var orda!?"
-Koluna masaj yaparken burada uyuyakalmışım.
+ pınar içeri nasıl girdi?
- kapıyı açarak.
+ ama kapı kilitliydi?
- değildi.
Yorgunluktan gözlerim tekrar kapanıp uyumaya başladım. Burnuma tuhaf bir koku geldi.
Akın'ın kolunu boynumun altında hissettim. Gözümü açtığımda kokunun deodorantla karışmış teninin kokusu olduğunu farkettim.
"Iyyyggkk" diye cıyakladım.
"ne ne oldu" diye doğruldu.
Kolunu kafamın altından bi anda çektiği için sarsılmıştım. Odanın kapısı açıldı. "Deli kız, o kadar içmemen gerektiğini söylemiştim." içeri giren anıl'dı. Pınar'ı kucağına alıp bize doğru döndü. Suratındaki gülümsemeyi yakalamıştım. Hemen ayağa kalktım pınarı yatağa koydu. Akın, pınar'ın üstünden atlayıp ranzanın üst katına çıktı.
Anıl bakışlarımın etkisinden kurtulmak için sessizliği bozdu:
-kahvaltı yapacak mısınız?
+ne var?
-hiç. Bişey mi dedik kızım.
+ne diyosun be!
-anladık takılmışsınız bişey diyemem ama diğer odaları kullansaydınız. Bu oda hariç bütün odalarda ihtiyacınız olan her şey vardı.
+ne takılması ne saçmalıyorsun?
-kullanmam demiştin kullanmamışsın meshuliyet kabul etmem. Parmağıyla ikimizi göstererek "ikinize de söylüyorum."
+lan saçmalama öyle bişey olmadı ben yatağında uyumuşum o da yanıma girmiş.
-üst taraf boşken mi?
Kızarmaya başlamıştım. O odadayken bana saldıracağını düşündüm bu şekilde olaylar gelişti diyemezdim.
Akın aşağı inip
"sana kahvaltıda ne olduğunu sordu.
Gece yaptıklarımız seni ilgilendirmez senin şu kızla yaptıkların bizi nasıl ilgilendirmiyorsa"
Gözlerim kocaman olmuş, suratımı kaplamış gibi hissediyordum. Akın'a bakakaldım ne saçmalıyordu. Dedikleri doğru olabilir miydi? En son koluma masaj yaptığını hatırlıyordum. Yakınlaşmış olabilir miydik? Aramızda birşey olmuş olsaydı hissederdim deyip kendimi sakinleştirmeye çalıştım? Ya da hissetmez miydim? İlk defa biriyle yakınlaşmıştım ve hatırlamıyor muydum?
Bir kaç saniye birbirlerinin gözlerine baktılar.
"10 dakkaya kahvaltı hazır olur " kapıyı hızla kapattı.
Kapının gürültüsünden irkilmiştim. Öyle ki pınar da uyanmıştı.
İnleyerek "her yerim ağrıyor", kasıklarını tutup gülerek "ne geceydi be" diyordu.
Anıl la birlikte olduklarına artık emindim. Açlıktan ölüyordum banyoya girip yüzümü iyice yıkadım dudaklarım kocaman olmuştu. Az uyuduğumda hep böyle olurdu.
"Çok güzelsin"
Sıçrayarak arkama döndüğümde:
"Şaka yapıyorum 5 yaşındaki çocuk gibisin"
"Tamam tamam sevimli bir çocuksun."
-allah aşkına ne saçmalıyorsun, rezil ettin beni arkadaşıma. Üstelik yalan söyledin aramızda hiç birşey olmamışken!
+olmadığını ne biliyorsun?
-olmadı çünkü!
+aynı yatakta uyuduk farkındasın değil mi?
- bu birşeyler olduğunu göstermez.
+ler?(gülümseyerek) O kadar çok şey olsun istemişsin ki inkar ederken bile dile getiriyorsun.
Sinirden ölmek üzereydim aramızda birşey olduysa hissedermiydim hissetmezmiydim emin bile değildim.
- o zaman söyle ne oldu?
+kollarımın arasında uyandın ne olmuş olabilir.
-hiç birşey!
Çünkü hissetmiyorum, yalan söyledin.Aniden çenemi yukarı kaldırıp dudaklarını dudaklarıma değdirdi.
"Peki bunu hissettin mi"
Her harfi dudaklarıma sürtündü.
İki eliyle yüzümü kavradı, gözlerimin içine bakarak;
"Dün gece aramızda olanları mı merak ediyorsun?"
Cevap vermeme izin vermeden devam etti.
"Sadece koluna masaj yaptım, birlikte uyuduk ve birlikte uyandık."
- peki neden anıla yalan söyledin?
+bırak aramızda birsey oldu sansın ikimiz içinde en iyisi bu.
-ikimiz için mi?
+ senden böyle birşey beklemediğini ikimizde biliyoruz bu yüzden bir şeyler olduğunu sansın.
-peki bundan senin çıkarın ne?
+eda.
-anıl'ın sevgilisi olan mı?
+evet o benim...
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden lafını böldüm.
-sevgilin? Eski sevgilin ? Yeni sevgilin?
+arkadaşım. Çocukluk arkadaşım. Tıpkı anılla sen gibi...
Alay edercesine "ilk sevgililerinden yani" dedim.
Gülümsedi. İki elini omuzlarımdan tuttu aynaya çevirip kendine yasladı.
Göğüs hizasına ancak geliyordum. Aynadaki gözlerini yakaladım. Kalp atışlarını ensemde hissediyordum. Kollarını vücuduma sardı, yüzünü omzuma gömüp;