✿✿
✿𝓬𝓸𝓪𝓻𝓼𝓮, 𝓰𝓻𝓲𝓶𝔂 𝓯𝓲𝓷𝓰𝓮𝓻𝓼 𝓻𝓪𝓷 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓬𝓸𝓾𝓻𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓸𝓷𝓮𝔂𝓮𝓭 𝓭𝓲𝓼𝓱𝓮𝓿𝓮𝓵𝓮𝓭 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓿𝓸𝓵𝓪𝓽𝓲𝓵𝓮 𝓵𝓸𝓬𝓴𝓼; 𝓰𝓻𝓮𝔂 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓱𝓮𝓪𝓿𝔂 𝓪𝓼 𝓲𝓯 𝓭𝓻𝓸𝔀𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓶𝓾𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓾𝓫𝓵𝓲𝓶𝓮 𝓫𝓵𝓾𝓮 𝓵𝓾𝓷𝓰𝓼 𝓫𝓾𝓻𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓼 𝓲𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓾𝓷 𝓲𝓽𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓱𝓪𝓭 𝓲𝓷𝓼𝓾𝓶𝓮𝓭 𝓶𝓮, 𝓲𝓰𝓷𝓸𝓶𝓲𝓷𝓲𝓸𝓾𝓼𝓵𝔂. 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓸 𝓼𝓹𝓲𝓽 𝓶𝔂 𝓫𝓮𝓻𝓮𝓪𝓿𝓮𝓭 𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓾𝓽 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓭𝓸𝓷𝓮 𝓾𝓼𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮; 𝓭𝓸𝓷𝓮 𝓴𝓷𝓸𝓬𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓸𝓵𝓭𝓮𝓷 𝓱𝓾𝓮𝓭 𝓿𝓲𝓼𝓬𝓸𝓾𝓼 𝓵𝓲𝓺𝓾𝓲𝓭 𝓯𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓷𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓶𝓮, 𝓫𝓾𝓽 𝓰𝓵𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓪𝓼 𝓲𝓯 𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓮 𝓫𝓮𝓷𝓮𝓪𝓽𝓱, 𝓫𝓾𝓽 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓽𝓱𝓯𝓾𝓵, 𝓹𝓮𝓻𝓱𝓪𝓹𝓼 𝓲 𝔀𝓪𝓼. 𝓲 𝓼𝓬𝓻𝓮𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓪 𝓻𝓮𝓭𝓭𝓲𝓼𝓱 𝓭𝓮𝓷𝓲𝓪𝓵, 𝓪𝓼 𝓲𝓽 𝓲𝓶𝓹𝓮𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓸𝓮𝓻𝓬𝓮𝓭 𝓶𝓮 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓬𝓸𝓪𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓲𝓷 𝓲𝓽𝓼 𝓶𝓮𝓻𝓬𝓾𝓻𝓲𝓪𝓵 𝓰𝓪𝓼𝓮𝓼, 𝓯𝓸𝓻𝓶𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓰𝓸𝓵𝓭𝓮𝓷 𝓰𝓲𝓪𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓪 𝓫𝓾𝓫𝓫𝓵𝓮, 𝓯𝓪𝓻 𝓽𝓸𝓸 𝓲𝓶𝓹𝓮𝓷𝓮𝓽𝓻𝓪𝓫𝓵𝓮, 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓶𝓮. 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝔀𝓪𝔂 𝓽𝓸 𝓹𝓪𝓼𝓼 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓽𝓸 𝓰𝓮𝓽 𝓽𝓸 𝓶𝓮 𝓷𝓸𝔀, 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓽𝓸 𝓫𝓾𝓻𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯. 𝓶𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓲 𝓭𝓸 𝓭𝓮𝓼𝓮𝓻𝓿𝓮 𝓲𝓽, 𝓲 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓪𝓼 𝓽𝓸 𝓫𝓾𝓻𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓷 𝓮𝓹𝓲𝓹𝓱𝓪𝓷𝔂, 𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓾𝓻𝓮 𝓽𝓸 𝓰𝓮𝓽, 𝓶𝔂 𝓮𝓻𝓻𝓪𝓽𝓲𝓬 𝓯𝓪𝓽𝓮 𝓼𝓮𝓪𝓵𝓮𝓭; 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝔂 𝓽𝓱𝓸𝓼𝓮 𝔀𝓲𝓷𝓭𝔂 𝓰𝓻𝓮𝔂 𝓼𝓽𝓸𝓻𝓶𝓼 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓸𝓼𝓮 𝓶𝓲𝓼𝓯𝓲𝓽 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓵𝓸𝓬𝓴𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓶𝔂 𝓭𝓲𝓶 𝓯𝓸𝓻𝓮𝓼𝓽 𝓰𝓻𝓮𝓮𝓷𝓼. 𝓷𝓸𝔀, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓵𝓻𝓮𝓪𝓭𝔂 𝓫𝓾𝓻𝓷𝓲𝓷𝓰, 𝓪𝓼 𝓲𝓯 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓪 𝓼𝓮𝓬𝓸𝓷𝓭 𝓱𝓸𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓮, 𝓲 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓸𝓷𝓽𝓮𝓷𝓽 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓲𝓽 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓽𝓸 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓭𝓲𝓼𝓶𝓪𝔂, 𝓯𝓸𝓻 𝓘 𝓱𝓪𝓭 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭 𝓶𝓮. 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓫𝓾𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓮. 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓲𝓯 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓶𝓮𝓪𝓷𝓽, 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓻𝓻𝓮𝓭 𝓭𝓮𝓫𝓻𝓲𝓼 𝓸𝓯 𝓭𝓲𝓼𝓶𝓪𝓵 𝓪𝓰𝓸𝓷𝔂 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓻𝓮𝓶𝓲𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓶𝓮. 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓲 𝓴𝓷𝓮𝔀 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓪 𝓱𝓸𝓶𝓮 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓪 𝓬𝓸𝓵𝓭 𝓱𝓸𝓾𝓼𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓯𝓪𝓻 𝓽𝓸𝓸 𝓵𝓸𝓷𝓰, 𝓪𝓷𝓰𝓮𝓵. 𝔂𝓸𝓾 𝓹𝓻𝓸𝓶𝓲𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓶𝔂 𝓱𝓸𝓶𝓮, 𝔀𝓱𝓲𝓼𝓹𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓹𝓱𝓻𝓪𝓼𝓮𝓼 𝓸𝓯 𝓸𝔀𝓷𝓮𝓻𝓼𝓱𝓲𝓹 𝓪𝓼 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓬𝓸𝓵𝓭 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓽𝓲𝓬𝓴𝓵𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓮𝓪𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓯𝓲𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓶𝔂 𝓵𝓾𝓷𝓰𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓯𝓻𝓮𝓼𝓱 𝓫𝓾𝓻𝓼𝓽 𝓸𝓯 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓪 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓭𝓪𝔂 𝓸𝓯 𝓭𝓮𝓹𝓻𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓶𝔂𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓸𝓯 𝓪𝓲𝓻.
tell me, love, would
you
burn
forme?
am
I
even
worth
burning
for?
✩ which book are u currently reading?
im knees deep in verity atm, and it's postively driving me nuts. no sleep for me tonight ig. im too spooked to even go to the bathroom. send your prayers
YOU ARE READING
rhymes of the wicked
Poesia· this terrene, so aphotic. my voice unduly too thin. will it even reach the perpetrators or will it be buried within? i, revel in my convoluted, never particularly welcomed but occasional darkness here, as i take path d...