~Super, deci vremea asta își bate joc de mine! Azi am avut senzația că e mijlocul iernii, când e aproape vară. Și de parcă nu era destul că am ajuns acasă ca un cub de gheață , m-am și certat cu un coleg. Cică sunt îngâmfată și nu zic nu, poate chiar așa sunt, dar când stă toată ziua după fundul tău și te toacă la cap cu chestia asta, îți vine să îl pocnești...de măcar două,trei...cinci, șase,opt ori.~
Hei, ființă minunată, superbă și iubibilă! Ce faci?
~Dumnezeule, când va înceta cu asta? E mult prea drăguț cu mine și îmi vine să mor! De ce nu-mi spune cine e?~
Bună, anonim fricos care în realitate poate că (reține, am zis POATE) arată bine, așa cum zice el! M-am certat cu un coleg, deci nu sunt prea ok acum, dar trece, e ora trei, până mâine voi uita. Tu ce faci?
Uau, nu știu dacă să o iau ca pe un compliment sau nu...Totuși, mersi, cred? Eu sunt bine, aveam chef să mă plimb, dar e prea frig afară. Adică azi am veit acasă ca un cub de gheță.
~Și eu am ajuns acasă tot așa! Oficial ne putem declara cuburi gemene de gheață. Sau nu?~
Acum, ce s-a întâmplat cu acel coleg? Sper că nu s-a atins de tine, pentru că , dacă e așa , și-a semnat pactul cu moartea! Nu îmi place să împart ce e al meu cu nimeni!
~Stai, ce?! Ce? Ce? Ce! Ce. Ce..? Nu,nu, deci el nu a zis asta...A zis asta? Ce? Eu? A lui? Nu împarte? Bun, Giul, calmează-te, respiră,inspiră...așa , foarte bine! Acum, ce?! Oh, Dumnezeule, el își dă oare seama că eu sunt atât de dispusă acum că a zis asta? Ce bine sună!~
De când sunt a ta,hm?
De când am decis să fie așa. Deci, spune-mi, s-a atins de tine?
Poate da, poate nu, poate că a făcut mai mult de atât, sau poate nu...
Giulia, nu mă enerva, zi-mi, ce ți-a făcut?!
Nici tu nu-mi spui anumite lucruri, de ce ți-aș spune eu asta?
Asta e altă treabă, spune-mi odată!
Nu mi-a făcut nimic, stai chill, man.
~Tocmai am zis ''chill'' și ''man''? Cum am ajuns să fiu...~
Tocmai ai zis ''chill'' și ''man''? Cum ai ajuns să fii...
~Iar face vrăji?! ~
Acum, continuă-ți povestea...
În fine, ideea e că ne-am certat puțin pentru că el mă tot sâcâia cu una, alta și...da, cam atât.
Pe bune?! Giulia pe care o știu și o iubesc s-a supărat pentru atât? Să vin să îți aduc un pachețel de batistuțe nazale să îți ștergi ochii de lacrimi pentru că ai văzut o pisicuță șchiopătând?
Ha,ha, ce glumă. ~A zis cumva că mă iubește?! ~Și sunt alergică la pisici, apropo.
Câini?
Nu-mi plac.
Găini?
Țipă prea mult.
Cai?
Sunt violenți.
Ce om ești tu?! Cum să urăști toate animalele?
Nu le urăsc, eu doar glumeam, am vrut să văd câte animale cunoști. Cam puține pentru vârsta ta, ce-i drept.
Super, și s-a întors vechea Giulia... Măcar acum pot dormi liniștit.
De ce?
Pentru că prințesa mea e bine.
Cât de drăguț că spui asta! ~Ah, cât de drăguț că spune asta! Cât de drăguț, drăguț, drăguuț...Copilul ăsta mă duce la disperare.~ Mulțumesc de grijă!
E ok, sunt fericit că ai încredere în mine, frumoaso! Apropo, când pot să trec pe la tine?Vreau să te admir de aproape.
~Acum, acum! Te rog, acum !~
Nu știu,niciodată? ~Cum rămâne cu "acum"?~
Eu zic să nu te grăbești cu deciziile, mai devreme sau mai târziu, mă vei ruga să vin la tine. Voi fi ca un navetist, la tine și înapoi acasă. Acum rămâne de văzut unde voi sta seara...
~Iar e pervers? Cu toate că sună bine. Nasolul! Ce băiat idiot! Caut în agenda telefonică un număr, apoi sun...~
-Ana, nu o să-ți vină să crezi ce tocmai s-a întâmplat! ....~
CITEȘTI
Esti frumoasa! // Wattpad-istul
Short Story-Ana, am nevoie de sfatul tău! -Ok, să vedem cu ce te pot ajuta. -De câteva zile, pe wattpad, un tip îmi tot dă mesaje cu "Bună! Ce faci, frumoaso?" și mi se pare foarte dubios. Adică nici măcar nu am vreo poză cu mine, niciun nume adevărat sau dat...