~Capitolul 10~

101 13 11
                                    

~Profesoara asta chiar nu are de gând să își mai țină orele? Mereu vine pe la fără zece și nu zic că nu îmi convine, dar eu una chiar vreau să știu mai multă mate. Și, pe lângă asta, încă două ore de școală. Mai bine de atât se poate?~

-Giulia, uite...

~Ana îmi dădu un bilețel , o foaie de mate împachetată de vreo cinci ori.~

-Ce e ăsta?

-Probabil e un bilet , zic și eu...

-Mulțumesc, Ana, mi-ai luminat viața cu asta.

~Fata asta e incredibilă. Ce ar trebui să fac eu cu el? La cine trebuie să ajungă oare? Și ,așa, din întâmplare doar, ce scrie pe el? Îl desfăceam ușor, fără să atrag atenția tuturor asupra mea. Ce Dumnezeu?! ~

-De la cine l-ai primit?

-Nu știu, l-am primit de la cei din spate. De ce? Ce scrie pe el?

-"Ești frumoasă rău!''. Și, nu vreau să trag concluzii înainte să fiu sigură, dar am senzația că e wattpad-istul cu care tot vorbesc!

~''Cine ești? Și mulțumesc.''~

-Dă-l de la cine l-ai primit, să vedem la cine se oprește,Ana.

~Bilețelul a mers din mână în mână, până s-a oprit la Cosmin. El e?! Ne știm de la grădiniță, de ce ar ascunde asta? Oricum, eu îl plăceam super mult încă de atunci, până acum câteva zile, când a apărut acest misterios zeu pe wattpad. ~

Bună! Ce faci?

~Acum voi fi sigură. El îmi scrie acum în bilet,ok... Acum l-a dat mai departe, către mine, și s-a pus pe telefon. Deci el e!~

Bună, frumoaso! Bine, dar tu ce faci?

Te-am prins , Cosmin. Nu puteai să îmi spui de la bun început cine ești? Nu-mi vine să cred că ești tu ...

~Mă întorc către el, roșie în obraji,zâmbindu-i și prinvidu-l cum statea în mijlocul grupului de băieți. Atunci, toți au început să rădă, mai puțin el, care părea puțin stânjenit sau chiar nervos. I-am auzit zicând apoi "Se pare că ea e fraiera care a deschis biletul". Ăști își bat joc de mine?! ~

Cosmin? Cine e Cosmin? Nu mă chemă Cosmin, ce ai?

~Băi, ce se petrece aici? Desfac repede biletul și citesc : "Sunt Cosmin. Și nu-mi mulțumi, era doar o glumă." Să-l ia naiba! M-am făcut de râs în fața lui și mai nou și în fața ăstuia fără nume de pe wattpad.~

Ce se petrece acolo, Giulia?

Nimic, doar că m-am umilit rău de tot. În fine, sunt ok. Vorbim mai târziu, nu vreau să te rețin și în plus, am școală.

Nu scapi azi fără să îmi dai explicații , frumoaso! Și nu mă deranjezi,nu m-ai deranjat niciodată. Baftă la ore!

~Da, ce zi aiurea.Ce băiat idiot mai e și Cosmin ăsta! Mă întorc apoi către ea...~

-Ana, nu o să-ți vină să crezi ce tocmai s-a întâmplat! ....

Esti frumoasa! // Wattpad-istulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum