~Nu-mi vine să cred! După 10-le de ieri la mate, azi și un 10 la fizică! E cumva Crăciunul? La ce vreme frumoasă e afară, chiar ar putea fi. Oricum, mama e așa mândră de mine încât azi facem maratonul promis acum câteva zile, iar tata mi-a promis că pot sta cu router-ul pornit toată ziua, doar că la primul șase, se închide. Super, mulțumesc,tata,ești minunat. Totuși e ceva să stau zi de zi pe net, fără să fiu sâcâită să-l opresc.~
Bună, frumoaso! Ce faci? Ce 10 ai mai luat azi la școală?
Eu zic să nu te obișnuiești cu asta,nu am numai zile bune. Am luat un 10 la fizică. Sunt tare? Sunt tare! A, și bună! Bine, mă gândeam să ascult ceva muzică. Tu ce faci? Ai vrea să cânți?
Cred că m-am prins unde bați. Și felicitări de notă! Nu am apucat să îmi pun corzile la chitară, deci scuze. Eu zic că ar merge și să îți bagi căștile în mufa telefonului, să dai play și să îți alegi ce melodie vrei.
Da, cred că ar merge și așa. Când o să îmi cânți și mie ceva?
Când o să vin pe la tine. Deci când o să vin pe la tine?
Uite acum . Nu, am vrut să spun niciodată.
Și eu care credeam că vrei să mă auzi cântând...
Și eu care credeam că poți să fii și tu o zi mai puțin pervers.
Dar nu am zis nimic pervers de data asta,ok? Doar pentru că te-ai gândit tu la asta,nu înseamnă că am spus-o eu. Mi se pare mie sau începi să ai fantezii cu mine?
Ha,ha! Stai,ce? Tu tocmai ai zis că...Ce?! Poate că am , poate că nu...
A, deci e clar, ai.
Nu am zis că am.
Dar așa s-a înțeles.
Ba nu prea cred. Nu am fantezii cu tine,nebun pervers ce ești.
Deci mă placi. Aww.
Hai mai lasă-mă cu d-astea.
Haide, Giulia, nu e nevoie să te ascunzi...Îmi poți spune orice, poți să îmi spui să trec pe la tine, nu mă supăr, poți să îmi spui că mă placi, la fel, nu mă supăr.
Astea sunt deja vise.
Care vor deveni realitate mai devreme sau mai târziu. De ce nu te împaci cu ideea?
Poate pentru că știu că nu e așa.
Dar nu ești sigură.
Încetează! E enervant.
Poate e, dar de ce să fugim de adevăr? E în regulă, o lăsăm așa...
Super, Doamne, în sfârșit i-ai băgat mințile în cap!
...O lăsăm așa pentru că știu că am dreptate.
~Ce?! Nu! Nu e așa...cred. Ce băiat idiot! Caut în agenda telefonică un număr, apoi sun...~
-Ana, nu o să-ți vină să crezi ce tocmai s-a întâmplat! ...
CITEȘTI
Esti frumoasa! // Wattpad-istul
Short Story-Ana, am nevoie de sfatul tău! -Ok, să vedem cu ce te pot ajuta. -De câteva zile, pe wattpad, un tip îmi tot dă mesaje cu "Bună! Ce faci, frumoaso?" și mi se pare foarte dubios. Adică nici măcar nu am vreo poză cu mine, niciun nume adevărat sau dat...