~Capitolul 13~

72 12 0
                                    

~De ieri seară am senzația că nu mă mai pot concentra , că nu mai gândesc și că nu mai sunt eu. Cum de a reușit din nimic să mă țină atât de aproape de sufletul lui?Cum de m-a mințit că mă cunoaște, când, de fapt, el nu știa nici cum mă cheamă? Cum de s-a coborât atât de jos, la o provocare atât de patetică și totuși, cum de nu mi-am dat seama că nu s-a iventat încă omul care peste noapte iubește brusc o fată necunoscută? În schimb, bine că s-a inventat fata care crede băiatul bleg și care nu rezistă fără el.~

Uite, chiar trebuie să mă asculți.Nu am iubit, chiar nu știu de unde ți-a venit ideea asta! Am stat ieri toată seara și m-am gândit puțin. De la școală nu am mai intrat pe wattpad, până când m-am întors de la magazin, iar telefonul a rămas probabil în mâinile vărului meu enervant. Îți jur, nu am iubit. Nici nu îți mai răspundeam dacă era așa, să știi.

(...)

Serios,nimic?

(...)

Din nou,serios, nimic?

(...)

Știi, ar trebui și tu să te simți vinovat! Cum să vorbești cu o fată dintr-un pariu stupid? În plus, nici nu cred că ții la mine, cred că totul a fost o glumiță, iar chestia asta a fost o portiță de salvare ca să ieși din joc, nu-i așa?

(...)

Să știi că ești mai urât când ești mut. Hue,hue.

(...)

Serios, nici măcar nu încerci să îmi furi râsul ăla stupid? Nu? Nu? Ok...

~Îl urăsc pentru că se comportă așa. E enervant rău, habar nu are cât mă doare indiferența lui.~

Mai bine nu îți răspundeam de la bun început, nasolule! Te-ai jucat cum ai vrut cu mintea mea și bănuiesc că ți-a plăcut să mă știi ca fană a ta, nu? Foarte bine atunci. Nici nu o să mă mai chinui să îmi cer scuze de acum, uită de tot și gata! S-a terminat cu asta!

~Îl urăsc! E cel mai idiot băiat! Caut în agenda telefonică un număr, apoi sun...~

-Ana, nu o să-ți vină să crezi ce nu s-a întâmplat ...~

Esti frumoasa! // Wattpad-istulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum