~Capitolul 17~

80 8 6
                                    

~Să-l las să vină la mine? Am nevoie de el, el are nevoie de mine, dar totuși...cum să îl las să vină, ce vor zice ai mei? Și sunt sigură că în altă parte nu va vrea să ne vedem.~

Bună, persoană pe care nu o cunosc. Ce faci? Când o să îmi spui cum te cheamă sau măcar orice altceva despre tine?

Bună, prințesa mea curioasă. Uite fac foarte bine, sunt fericit că mi-ai scris înainte să o fac eu. Tu ce faci? A, și scuze pentru asta...Detaliu vrei? Acum câțiva ani aveam o pereche de teniși mărimea 40. Da, eu zic că e ceva important,nu?

Eu sunt acasă, bine , plictisită mai mult. Și ha,ha, ce glumeț, ce interesant. Știi, cred că mi-am dat seama cine ești!

Ce? Pe bune?!

Pff, ce te-ai speriat, Doamne...Da, fix, mi-am dat seama din prima, adică ești singurul om de pe glob care are teniși, uau. Good job.

Vrei ceva despre mine?

Orice.

Chiar și dacă e ceva neimportant?

Sper că nu o să îmi spui că ai o gură, două buze, o limbă... Adică sper că nu lucruri super random,nu?

Buze,limbă? La ce te mai gândești și tu...Și cică eu sunt ăla pervers.Ok, dacă nu vrei,nu-ți zic nimic .

Nu,nu, e-n regulă, spune...

Ok, să mă gândesc...Mi-am dorit mereu să am un băiețel pe care să îl văd în tricou larg de fotbalist și în adidaşi cu crampoane, pe care să îl văd fericit și care să-și găsească o prințesă a lui, care să-l iubească pentru ce e el și pentru faptul că a dat ultimul gol din meci pentru ea.

(...)

Ce e? Știu că e puțin patetic pentru un bărbat în toată firea să zică asemenea lucruri.

A,nu,nu e asta, scuze. Mă gândeam la un coleg doar...Și el e genul de persoană care ar spune asta. Semănați și cred că v-ați înțelege foarte bine. Știi,mi se pare foarte frumos că din toate lucrurile pe care puteai să mi le spui , ai ales tocmai asta. Sunt impresionată și acum țin la tine și mai mult.

El...Cel despre care vorbești tu...Îl...Îl placi?

O, pe bune?! Ești gelos, sau mi se pare?

Gelos? Eu?

Da,gelos, și da, tu.

Pf,niciodată. Nu sunt. Totuși, cine e tipul care ți-a pus capac,hoțul de inimi și de prințese? Îl placi de multă vreme? Cum îl cheamă? Îl cunoști? Sper că nu e vreun golan.

Și cică nu ești gelos, Doamne. Nu îl mai plac, l-am plăcut până acum ceva timp. În plus,nici nu cred că mă place sau că m-ar fi plăcut vreodată.

Păi sper să fie cum ai spus tu.

Stai,ce?

Nimic, nimic...Mă gândeam la ce frumos e afară. Continuă...

Ok? Nu cred că îl mai plac, la ce folos să îl mai plac dacă nu se va întâmpla nimic între noi? Plus că nu mă prea bagă în seamă în ultimul timp.

Netotul . Totuși face bine ce face, atâta timp cât nu te face să suferi, poate sta departe de tine. Am eu grijă de acum să nu te mai gândești la el.

~Oh, ce dulce și ce apropo subtil...Într-o zi, când o să ne vedem, o să îl bat pentru toate lucrurile frumoase spuse și pentru că el se comportă așa awesome, iar eu stau și mă holbez la ecran.Ce fată idiotă sunt! Caut în agenda telefonică un număr, apoi sun...~

-Ana, nu o să-ți vină să crezi ce tocmai s-a întâmplat! ... ~

Esti frumoasa! // Wattpad-istulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum