အပိုင္း (၅) Zg

500 18 3
                                    

မာယာ ၿပိဳင္ပြဲ   အပိုင္း  ၅

Jennie  ရွိုးပြဲကျပန္လာေတာ့ ည ၁၂ နာရီေက်ာ္ၿပီျဖစ္ကာ ပင္ပန္းလြန္းေသာေၾကာင့္ အိပ္ရာေပၚသို႔ ပစ္လွဲခ်လိဳက္သည္ .......ေဘးတြင္ ခ်ထားေသာ လက္ကိုင္အိတ္ကိုဆြဲယူကာ အိတ္အတြင္းမွ ဖုန္းကိုထုတ္လိုက္သည္ ....ေန႕လည္က ေခၚထားေသာ ဖုန္းနံပါတ္ေလးကို ေငးၾကည့္မိကာ သူမ ႏႈတ္ခမ္းတို႔ေပၚသို႔ ၿပဳံးေနက်အၿပဳံးတခု ခိုကပ္သြားသည္....လက္မ ကေလးျဖင့္ ဖုန္းစကရင္ကို ပြတ္လိုက္ၿပီး ထို နံပါတ္ဆီ  call ႏွိပ္မိေတာ့....

"ဟဲလို...."

သုံးခါေျမာက္ ring ျမည္ၿပီးခ်ိန္တြင္ ၾကားလိုက္ရေသာ အိပ္ခ်င္မူးတူးႏွင့္ သူ႕အသံသည္ သူမ ကို ႐ုတ္တရက္ ထထိုင္ လိုက္ေစနိုင္သလို သူမ ၏ရင္တို႔ တဒုတ္ဒုတ္ ....

"ဟယ္လို.....ဟယ္လို.....ဟာကြာ.....ဘယ္ကဖုန္းသရဲလဲမသိဘူး......"

တီ...တီ....စိတ္ဆိုးေရ႐ြတ္သံႏွင့္အတူဖုန္းခ်သြားသည့္ အသံေလးကို နားေထာင္ရင္း ဖုန္းေလးကိုၾကည့္ကာ သူမ  add လိုက္မိ

သည့္နာမည္ က   "  သူ  "

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

" တီး....တီး....ေတာင္းးးေတာင္းးးး."

သူမ်ားေတြနဲ႕မတူ သူမ ၏ alarm ျမည္သံသည္ သီခ်င္းသံလဲမဟုတ္ သာယာသည့္သံစဥ္လဲမဟုတ္ ငွက္ဆိုးတေကာင္ ၏ေအာ္သံလို ထြက္ေပၚလာေတာ့ အိပ္ေနရာမွလွမ္းပိတ္လိုက္ၿပီး စက္႐ုပ္တ႐ုပ္လို ပင္ သူမ ထလိုက္ကာ ေရခ်ိဳးခန္းဝင္ သည္မွစတင္ၿပီး သူမ ၏ေန႕စဥ္လုပ္ငန္းစရေလသည္ ....မနက္ ၈ နာရီအတိဆို သူမ၏

မန္ေနဂ်ာမေလး DeDe သည္ ကုမၸဏီမွေပးထားေသာ ကားျဖင့္လာေခၚကာ ရႉတင္သို႔သြားမည္..တေနကုန္ရႉတင္ရိုက္ရင္း ညေနေစာင္းမ်ားတြင္ event ရွိလ်င္ presenter အျဖစ္သြားရမည္ ....show  ပြဲရွိလ်င္  show သြားေလွ်ာက္ရမည္ ...သို႔မဟုတ္ပါက  fitness သို႔ ဝင္ကာ အားကစားလုပ္ၿပီး အိမ္သို႔ အေစာဆုံး ည ၈ နာရီမွျပန္ေရာက္လိမ့္မည္ .....

"မာမီ....မာမီ...."

ေလွကားေပၚမွဆင္းလာေသာသူမ၏ေခၚသံေၾကာင့္ ထုံးစံအတိုင္းေက်ာက္မ်က္ပြဲစားအလုပ္ကို မစြန့္လႊတ္နိုင္ေသးေသာ မာမီသည္ ဧည့္ခန္းအတြင္းအလုပ္ကိစၥဖုန္းေျပာေနရင္းသူမ ကို တခ်က္လွမ္းၾကည့္ ကာ မီးဖိုဘက္သို႔ လက္ညွိုးထိုးျပသည္.......

မာယာပြိုင်ပွဲ(𝙅𝙀𝙉𝙇𝙄𝙎𝘼)Where stories live. Discover now