"İstersen bir süre daha kalabilirim Mimoza ,zaten bu yurt işi pek içime sinmiyor ya neyse ."Sinan Bey kravatını biraz daha gevşeltti bu gidişle babasının o kravatı boynunda çıkarması uzun sürmezdi .Babasının bu haline gülmekten kendini alıkoyamadı ve kollarını babasının boynuna doladı .
" Babam hadi ama ne var bunda , soyadım yüzünden üniversite hayatını farklı yaşamak istemiyorum hem öyle olsa altımda son model bir araba ve arkadaslarımla beraber bir vakıf üniversitesinde okuyor olurdum ."
"Ve yanımda olurdun."
"Baba!" hızla babasından ayrıldı Mimoza , 1 saattir yurt kapısının önünde babasının onu vazgecirme çabalarını dinliyordu ama artık sıkılmıştı.
"Lütfen yapma baba ,seninle dargın ayrılmak ,bana kırgın bakan gözlerle hatırlamak istemiyorum ." şu an babasına attığı kedi bakışların işe yaradığını hissediyordu .
"Mimoza sadece ... bilemiyorum canım seni burda tek başına bırakıp o boş eve gitmek içime sinmiyor " Sinan Bey en sonunda saatlerdir onu sıkan kravatı cıkarıp attı ,zafer kazanmış bir ifadeyle gülmeye başladı Mimoza zaten o da hic sevmezdi babasını kravatlı , Ona göre babası küçükten kollarında uyuya kaldığı koca adamdı .
"Baba o ev hiçte boş değil anılarımızla dolu bir kere hem haftasonları evde olacağım ,akşam yemeklerini hiç saymıyorum bile . Hadi gülsün biraz yüzün ."
Yüzünü sıvazladı Sinan Bey küçük kızı büyümüş ve üniversiteye başlıyordu aslında Mimozanın büyüdüğünü uzun zaman önce fark etmiş ancak kabul edememişti .
"Peki tamam , ama bak en ufak bir sorunda beni arıyorsun zaten yurt müdürünüde tembihledim eğer oda arkadaşından şikayetçi olursan seni tek kişilik bir odaya koyabileceğini söyledi."
"Devlet yurdunda tek kişilk bir oda olduğunu düşünmüyorum baba bence Müdür Bey'in bahsettiği tek kişilik oda başka biri için 5 kişilik bir oda anlamı taşıyor." en nefret ettiği şeydi ayrımcılık Mimozanın ancak soyadı nedeniyle hayatı boyunca ayrımcılığa mahruz kalmıştı . Soyadı veya parası annesini hayatına dahil edememiş , onu annesinden mahrum bırakmıştı.
"Tamam o zaman ben gidiyorum ."
"Git." deyip kafasını salladı babasına , artık kendi ayakları üzerinde durmayı başarmalıydı . Babasının olduğu kadar hiç tanımadığı ama babasının her anlattığı hikayedeki güzel kız olan annesinin kızı olmalıydı , Sinan Hanzade'nin kızı olduğu kadar Aylin Akyüreğinde kızıydı o .
Babasının gönülsüzce arabaya binişini izledikten sonra yurdun demir kapısında içeri girip camekan arkasındaki güvenliğe selam verdi . Merdivenlerden çıkarken kendisi gibi yeni gelen öğrencilerin gayet fazla olduğunu gördü ' İyi bari yalnız değilim'diye düşünmeden edemedi .
Odasına girdiğinde odanın duman altı olduğunu gördü,her yerde tütsüler yanıyordu , bir kaç kere öksürdükten sonra odanın diğer köşesinde bağdaş kurmuş olan kızı fark etti . Kıvırcık siyah saçları ve küçük yüzüyle sevimli bir kıza benziyordu .
"Merhaba ben Sine."diye mırıldandı kız dudaklarının kıpırdadığını görmemişti Mimoza .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Kadar
ChickLitOysa aşkı babasının anlattığı masallarda öğrenmişti Mimoza .Kimsenin bilmediği hikayeleri anlatırdı babası ona ateşin suya , mimozanın cehenneme aşık olduğu hikayeleri bilirdi o . Mimoza, ismini aldığı o güzel çiceğin hikayesini hiç sevmezdi ,acını...