Okul Günü

16 3 3
                                    

Duşumu alıp hava şartlarına uygun olması açısından bebek mavisi bir kazak ve açık mavi bol paça pantolonumu giydim, kot ceketimi yanıma alıp, saçlarımı dağınık bir topuz yapıp kahvaltıya indim.
Gemma her zamanki gibi kahvaltı hazırlıyordu.

Gemma: Günaydın tatlım nöbet nasıldı?

Ah evet nöbet...
Conroy ile şu davetsiz kan emicileri konuşmalıydım.

Juno: Günaydın Gemma. Bu konuyu kahvaltıda konuşalım , anlatacaklarım var.

Gemma kaşlarını çatıp bana bakmaya başladı. Arkamı dönüp merdivenlere yönetirken konuşmaya devam ettim.

Juno: Çocukları çağırıp geliyorum.
_________________________________________
--------------------------------------------------------------
Herkes masaya oturmuştu ve büyük bir merakla bana bakıyordu.
Genelde bu tarz önemli konuşmaları yapan ben değil Cayrus olurdu.Çünki bu gibi konularda nerden geldiğini asla bilemediğim bir soğukkanlılık sergilerdi ama şu an o da diğerleri kadar bilgisizdi. Bu onu çıldırtıyor olmalıydı. Gerilim daha fazla yükselmeden konuşmaya başladım.

Juno: "Dün gece nöbet sırasında büyük bir gümbürtü duydum. Sesi takip ettiğimde Connell'lein beyzbol oyununa tanık oldum.
(Bana konuyu nereye bağlayacağımı kestirmeye çalışır gibi baktılar.)
Bir süre sonra başka vampirlerin ormana girdiğine şahit oldum.
(İşte şimdi gerilmişlerdi hepsi kaşlarını çayarak bir avcı edasıyla masaya doğru eğilip ağzımdan çıkacak olan hiç bir kelimeyi atlmak istemezcesine dikkat kesildi.)Connell'ler de bu duruma şaşırdılar yabancılar onlar içinde sürpriz olmuş gibiydi. Bir süre beyzbol oynadılar ve sonra gittiler. Araştırmalarıma göre her ne kadar bu kasabaya yerleşiyor olsalarda bölgeye uğrayan göçebe vampirler var ve Connell'ler gibi zararsız ve vejetaryen değiller. Son derece dikkatli olmalıyız ve göçmenler için diğer kabileleri uyarmalıyız. Cadıların kokusu yeteri kadar tehlike arz ederken türlerinin bunu fark etmesi topraklarımıza girmelerine neden olabilir. Eğer bizim bölgemize girerlerse anlaşmayı bozmuş olurlar ve bu savaşı getirir. Şu an da kimsenin savaşmak istediğini sanmıyorum. Onları buraya davet ederek sınırları tekrar gözden geçirmeli ve kuralları hatırlatmalıyız."

Konuşmayı bitirdiğimde hepsi düşüncelerinin yağmuruna yakalanmış gibilerdi.
Herkes bir süre sessiz kaldı en sonunda Conroy konuştu...
Conroy: "Sana hak veriyorum bu son derece önemli bir durum. Bu gün liderleri yemeğe davet edeceğim."
Lillesan: "Kurt ve vampirlerin anlaşamadığını sanıyordum. Onları buraya çağırmak doğru bir fikir mi?"
Douglas: "Haklısın ama türler arasında kalmaktansa birlik olmamız gerektiğini bu şekilde belirtmiş oluruz."
Cayrus: "Katılıyorum. Arada kalıp iyice dikkat çekmeyecek yok. Zaten cadı olmamızdan dolayı güvensizler. Çift oynuyor gibi olmayalım."
_________________________________________

Bu konuşmadan sonra garajımıza inip araba seçtik, okula gitmek üzere ayrılıp arabalara bindik.

Bu konuşmadan sonra garajımıza inip araba seçtik, okula gitmek üzere ayrılıp  arabalara bindik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OLAĞANÜSTÜLERİN DÜNYASİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin