21

5.9K 641 217
                                    

30 kasım
salı - 19.37

"siz delirdiniz mi?"

"ama baba-"

"konuşma." diyerek gözlerini büyüttü sinirle. çocukların yan tarafına baktıklarını görünce kafasını sola çevirdi, jeongguk'un gözlerini şaşı yapıp dilini çıkardığını gördüğünde daha da sinirlenerek jeongguk'un bacağına vurdu. "jeongguk!"

jeongguk'un çıplak bacağından çıkan ses salonda yankılanırken beyaz tenin üstündeki kızarıklığa baktı ve dudaklarını büzdü. eliyle ovuştururken, "acıdı." diye mırıldandı.

"acısın."

"baba-"

"sen hiç konuşma!" diyerek tekrar çocuklarına döndü. "ya ne demek üst sınıflarla kaçmak? yaşınız kaç sizin?"

daehyun babasına bakarak ellerini havaya kaldırdı. chohee de onu tamamlamak için parmağıyla bir yaptı, ikisi de aynı anda omuz silkti.

"indir ellerini." dedi tekrar sinirle. çocuklar oflayarak ellerini indirirken jeongguk bıyık altından gülerek kollarını göğsünde birleştirdi ve arkasına yaslandı. sağ ayak bileğini sol dizine yerleştirip iyice yayıldı, izleme kararı almıştı.

"neden kaçtınız?"

çocuklar birbirine bakıp tekrar babalarına döndüklerinde bir anda hareketlenip elleriyle bir şeyler anlatmaya başladılar. taehyung kaşlarını çatarak ne yapmaya çalıştıklarını anlamak için çabalarken jeongguk tek eliyle burun kemerini sıkarak gülmeye başladı.

"ne yapıyorsunuz?!"

iki çocuk da bir anda durarak birbirine baktı, gözleri diğer babalarına döndü. onun daha yumuşak bir ifadeyle bakması korkularını geçirirken tekrar taehyung'a döndüler. hala konuşmadan bir şeyler anlatmaya devam ettiklerinde taehyung hızla eşine döndü. "ne yapıyor bunlar? sen anlamışsındır."

"ben ne alaka ya?"

"aynı yaştasınız." dedi yapmacık bir şekilde gülerek. jeongguk da ona aynı ifade ile karşılık verdi. "komik." derin bir nefes aldı ve devam etti. "konuşma dediğin için hareketlerle neden kaçtıklarını anlatıyorlar."

"konuşma mı dedim?" duraksasa da jeongguk'un çaktırmadan gülmeye çalıştığını gördüğünde tekrar bacağına vurdu. "gülme jeongguk! yemin ederim sana da ceza veririm ve bu ceza çocuklarınkinden daha acı verir." tek kaşını kaldırarak söylediği sözler üzerine jeongguk ciddileşirken dizinin üzerinde duran bacağını indirip yerinde dikleşti. boğazını temizleyip yüzüne sert bir ifade yerleştirdi. tek kaşını kaldırarak, "neden kaçtınız, anlatın bakalım, derhal!" dedi, yan bir bakışla taehyung'u süzdü. onun sert yüz ifadesi değişmezken çocukların onunla dalga geçer gibi kıkırdaması üzerine ayağını sertçe yere vurdu. "anlatın dedim! yoksa- yoksa on şınav çektiririm size!"

"ne şınavı ya!" diyerek yerinden fırlayan chohee, taehyung'un ona gözlerini büyüterek bakması üzerine yerine oturdu.

"anlatın. eksiksiz."

"evet! bir kelime bile eksik olmasın!" diyerek tekrar ayağını yere vurdu jeongguk. acıyan topuğuyla yüzünü buruşturacak gibi olsa da renk vermeden çocuklarının sıkkın yüz ifadelerine bakmaya devam etti.

fight for love | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin