Jungkook szemszög:
Most kaptam egy új testőri állást. Az előző munkahelyemről ide irányítottak át, mert anyagi gondok miatt elbocsájtás volt. Most egy kő gazdag családnál fogok melózni. Hatalmas fizetés, oda költözés, minden rendben, viszont van egy nagyon nagy gond. A fiú akinek a testőre leszek. Az apja és az anyja elmondták, hogy meleg a gyerekük, és eddig mindig idősebb férfiket állítottak mellé, hogy ne essen egyikbe se szerelembe, vagy fordítva, mivel mindenkivel kikezd, de a srác bepróbálkozik mindenkinél, így ez nehéz feladat. Nem is lenne ezzel gond, ha nem 28 éves lennék, plusz nem lennék meleg. Szóval csak remélni tudom, hogy nem néz ki jól a fiú. Bár ez igazából nem is lesz gond...
Hosszú út után megérkeztem, a házhoz, ami gyönyörű volt. Mesés minden. A család már tülkön ülve várt. Amint bemutatták a srácot, azt hittem dobok egy hátast. Igazán baszni való, modell alkata van, nagyon helyes fiú. Úrsiten Jungkook hova keveredtél?! Próbáltam nem látványosan lestírőlni, de ő észre vette és elmosolyodott.
-Taehyung. Ő itt az új testőröd mutatkozz be neki.-utasította apja.
-Kim Taehyung.-nyújtotta felém kezét.
-Jeon Jeongguk.-fogtunk kezet.
Igazán puha keze van. Elbűvölő ez a fiú. Szívesen dugnám, de a családja kicsinálna.
-Ő fog kisfiam ezentúl mindenhova veled menni, és figyelni fog a testi épségedre.-mondta az anyja.
-Oké akkor vissza megyek a szobámba.
Elindultam vele fel, az ajtónál, álltam mikor szólt, hogy menjek be. Az ágyában feküdt.
-Igen uram?-annyira vicces, sokkal fiatalabb mint én, csupán 17 éves és még is én uramozom.
-Gyere ide.-mutatott az ágyához.
Az ágya elé álltam, feltérdelt az ágyon és nyakkendőmnél fogva, magához húzott. Ajkainkat pár centi választotta el egymástól.
-Nincs kedved mellém feküdni?-simított mellkasomra.
-Kérem engedjen el, ezt nem lehet.
Elengedett és kajánul mosolygott.
-Olyan édes vagy. Kellesz nekem.
Kimentem a szobából és az ajtó mellett megálltam. Atya úristen, annyira megdugnám már most. Mi lesz késöbb? Ha már most ilyen próbálkozásai vannak. Ehhez a fiúhoz nagyon durva idegrendszer és higgadság szükségeltetik. Ha megszeretném tartani ezt a túl fizetett állást.
Az este jól ment, többet nem igazán próbálkozott Taehyung, az éjszaka közepén hallottam egy csattanást, bekopogtam, de válasz nem érkezett.
-Most bemegyek.-adtam tudtára jöttömet. Halkan lenyomtam a kilincset, beléptem, őt nem láttam, azonban az ablaka tárva nyitva állt. Kinéztem és láttam, hogy roham a kapuhoz. Azonnal utána eredtem. Már majdnem a kapunál volt, mikor beértem.
-Nem szökhet el, csak úgy. A szüleinek tudniuk kell róla, és nekem is szólnia kell, én megyek önnel mindenhova.
-Aha. Akkor gyere utánam, elmegyünk bulizni.-nevetett.
Elég szórakozott volt, remélem nem lesz semmi probléma. Ahh még ez is, nem hogy aludna este, ő nem bír a vérével, neki bulizni kell mennie...
Bár nem híbáztathatom, hisz én ennél sokkal, de sokkal kicsapongóbb életet éltem.Amint elértünk a szórakozó helyre, ez a fiú már el is tűnt a tömegben. Hosszas keresés után találtam csak meg. Éppen egy fiúval táncolt, elég forró volt köztük a hangulat. Mielőtt a srác megcsokolhatta volna elrantottam.
-Mit csinálsz?-kiabált rám.
-Haza megyünk, már éppen eléggé kiélte magát.
-De nem! Nem akarok haza menni. Hagyj békén.-lökött volna el magától, de nem hagytam magamat. Esélye nincs ellenem. Sokkalta erősebb vagyok nála. Kézen fogva rángattam ki a szórakozó helyről.
-Mit merészelsz Jungkook? Hogy mersz rángatni?!-kiabált velem.
-Uram a szülei megengedték hogy ha kell erőszakot is alkalmazzak.
-Nem érdekel. Ha mégegyszer megrangatsz kidobatlak.-fenyegetőzött.
-Rendben. Most viszont induljunk haza.-hagytam figyelmen kívül.
-Nem. Próbálj meg haza vinni.-kapaszkodott a korlátba.
Magamhoz rántottam, és elindultam a haza vezető irányba. Nem volt nehéz leakasztani a korlatról. Így hogy részeg még inkább nincsen ereje teljében.
-Eressz el.-toporzékolt.
-Nem tehetem uram.
-Akkor vegyél fel. El vagyok fáradva.-állt meg.
Hátamra kaptam és elindultunk. Nyakamba kapaszkodott, de egy idő után jobb kezével elengedett, és nyakamat kezdte simogatni.
-Ezt hagyja abba kérem.-szóltam rá.
-Miért? Csak nem érzékeny a nyakad?-nevetett.
-Nem, csak le fog esni.
Gyötrelmes volt a haza vezető út, nem hagyott békén, a bolondját járatta velem. Bedugtam az ágyba, már elhagytam volna szobát mikor vissza hívott.
-Gyere csak Jungkookie.-intett.
-Igen?-álltam meg ágya elött.
-Közelebb. Hajolt ide, súgni akarok valamit.
Lehajoltam hozzá, annyira hogy tisztes távolban legyek tőle. Nyakkendőmre fogott és magához rántott, erőszakosan megcsókolt, átakarta dugni nyelvét számba, de ellöktem magamatól.
-Ne játszon velem.
-Milyen vagy.-forgatta meg szemeit.
-Jó éjszakát.-hagytam ott.
Ez a fiú hihetetlenül makacs és pimasz. Meg fog vele még gyűlni a bajom.
YOU ARE READING
Sokkal Több, Mint Testőr... Vkook (BEFEJEZETT)
RomanceKim Taehyung egy kalitkába zárt kismadár, Jungkook érkezésével azonban minden megváltozik....