9

231 17 0
                                    

Taehyung egész hajnali egyig hajlandó volt várni, akkor átosont a szülei szobályába, hogy megtudja ébren vannak-e, szerencsére már aludtak mind a ketten, vigyorogva ugrott nyakamba.

-Miénk az egész este.-örvendezett.

-Bizony bizony. Próbáljunk ki valami újat.-mosolyogtam rá. azonnal bólogatni kezdett, ezt már szeretem. Hamar lekerültek rólunk a ruhák. Nyakkendőmért nyúltam és bekötöttem vele száját. Övemmel pedig kezeit kötöttem meg hogy ne tudjon mozogni. Mondani akart valamit de nem igazán lehetett érteni a nyakkendő miatt. Végig simítottam mellkasától farkáig. Egész teste libabőrös lett. Lehúzták a nyakkendőt és farkamat szájába tettem. Azonnal szopni kezdte, mikor már elég nedvesnek éreztem kivettem szájából és a nyakkendőt ismét szájába helyeztem. Elhejezkedtem lábai között és azonnal egész méretben benne volt. Eltorzult arccal nyögött fel.

-Szerencsére még elég tág vagy.-simogattam meg arcát. Lábat nyakamba tettem egyik kezemet pedig nyakára, úgy kezdtem gyors tempót diktálni. Ha nem lett volna a szájában a nyakkendő az egész ház tőle vízhangzott volna. Eltorzult hangon nyögött, egész teste zihált, még a nyála is kifolyt, egészen nyakáig. Lábait levettem nyakamból és közéjük fertőztem, hamar vissza került farkam formás seggébe. Mellbimbójára hajoltam, elkezdtem nyalogatni és szívni. Felsóhajtott és ficánkolni kezdett, másikat morzsolgattam. Ezt megunva farkára tértem és számba vettem. Először csak makkjával játszottam aztán elnyeltem teljes hosszát. Elfojtva nyögött, csípőjét fel fel lökve. Farka erőteljes lüktetésbe kezdett, míg nem számba élvezett, lenyeltem minden cseppjét és mosolyogva néztem rá fel.

-Jó volt?

-Ühmm.-bólogatott.

Nekem sem kellett már sok. Kioldottam a nyakkendőt és farkam ismét szájában volt. Finoman dugtam száját nehogy megfulladjon szegény. Mikor bevetette azt a jól ismert isteni nyelvteknikát ott volt végem. Ő is lenyelte az egészet, eloldoztam és erőtlenül feküdt le.

-Elkéne menned fürdeni nem?-húztam rá a takarót.

-Majd holnap. Most feküdj be mellém.-kérte szépen. Befeküdtem mellé, egy ideig csend volt aztán rákérdeztem arra ami már régóta érdekelt.

-Miért mondtad el nekem édesapád múltját?

-Mert megbízom benned annyira hogy ilyet megosszak veled. Ha észre vetted, nem közömbösek az érzéseim irányodba.-bújt hozzám.

-Észre vettem, ne aggódj.-mosolyogtam halványan, és magamhoz húztam.

Istenem....nem tudja szegény fiú hogy egy szörnyeteget engedett magához ilyen vészesen közel, aminek hamarosan nagyon nem lesz jó vége....

Álomba merülése után kiosontam a folyosóra, és eszembe jutottak megint azok az istenverte kamerák... Így nem fogom tudni megszerezni a laptopot, és át kell váltanom a B terve, amit nem igazán szeretnék ha bekövetkezdne, mert annak igazán csúnya vége lenne. Kapcsolatba léptem főnökömmel, jeleztem, hogy helyzet van, azt mondta várjak még egy kicsit és ha nem veszi le a kamerákat csak abban az esetben térjünk át a B tervre. Ebben pedig Taehyung fog segíteni nekem....

Sokkal Több, Mint Testőr... Vkook (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang