Tartalmas együttlétünk után felöltöztem és kimentem szobályából. Ma is kifárasztottam, fürdés után azonnal el is aludt. Végre kezdetét vehette feladatom, nehezen, de megtaláltam apja dolgozó szobályát. Kód volt az ajtón, de hamar feltörtem informatikai tudásomnak hála. Furcsa, hogy nincs több biztonsági őr a házban, csupán a kaput őrzi két őr, elég óvatlan egy ilyen fontos embertől mint Kim. Átkutattam a szobát, találtam egy rejtett fiókot az íróasztalban, meglepő módon az is kóddal volt zárva, mint a bejárati ajtó, és ráadásul ugyan azzal a kóddal. Ez az ember egy idióta, túl egyszerű dolgom van, ugyan a laptopját nem hagyta itt, de pár fontos iratot találtam. Lefotóztam és azonnal átküldtem valódi főnökömek. Nem volt elragadtatva a hírtől, hogy nincs itt a laptop, de még lesz időm megszerezni, ha vissza jöttek. Beférkőzöm a család bizalmába és majd akkor éri őket a legnagyobb pofon. Mindent a helyére tettem, visszacsuktam a fiókot, halkan kiosontam, és bezártam az ajtót magam után. Úgy tértem vissza Taehyung szobályába mint aki jól végezte dolgát, ami részben igaz is volt. Még elöttünk van a vasárnap, ezt kiélvezem vele, aztán jön a hétfő, és órái lesznek. Így legalább lesz időm gondolkodni, hogy hogyan is folytassam terveim megvalósítását.
---
Még mélyen aludt, pedig már a reggeli bőven kész volt, elküldtem a szakácsot is, mondván vasárnap van, jár neki a pihenő. Halkan beosontam szobályába, bemásztam az ágyba, és lehúztam róla a takarót. Csupán egy alsó nadrág fedte testét, mellbimbójával kezdtem játszani, apra kis köröket írva körülötte. Másik mellbimbójára ráhajoltam és szívni kezdtem. Egész teste libabőrös lett, felnéztem rá, hogy lássam ébren van-e, engem figyelt beharapott ajkakkal, fülig pirulva.
-Jó reggelt.-mosolyogtam rá perverzen.
-Kész a reggeli.-ültem fel.-Jó reggelt. Nem vagyok éhes, nem folytatnád?-könyörgött.
-Elöbb reggelizz.-simítottam belső combjára.
-Elöbb csináljuk.-kúszott mellém és megcsókolt.
-Elöbb a reggeli.-mosolyogtam rá.
-De én téged akarlak.-nyavajgott.
-Miután ettél megkaphatsz.-néztem végig rajta.
-Annyira gonosz vagy.-sóhajtott.
-Tudom.-bólintottam.
-Vegyél fel egy pólót és menjünk le.-másztam ki az ágyból.
-Oké.-egyezett bele. Felöltözött és lementünk reggelizni, kérte, hogy reggelizzek vele, így elfogadtam meghívását. Hamar megreggelizett, követtem példáját, aztán siettünk fel a szobályába, amint becsuktam az ajtót nekem esett. Nehezen elváltam tőle és huncutul rámosolyogtam.
-Mit szeretnél?-túrtam hajába.
-Tégy magadévá.-hajolt közelebb.
-Ennyit?-mosolyogtam.
-Nem. Légy az enyém, ezt kérem tőled.-harapott alsó ajkamba.
-Milyen pimasz vagy ilyen fiatal létedre.-fogtam derekára.
-Kellesz nekem.-harpott nyakamba.
Elrángattam az ágyig és rálöktem. A textilek hamar lekerültek rólunk, miután eléggé kitágítottam, pepozícionáltam magamat és belévágodtam, felsikított a fájdalomra. Kezemet szájára tapasztottam és rámosolyogtam.
-Maradj csendben.-fordítottam oldalra fejét és szívni kezdtem nyakát. Testén végig futott a libabőr és halkan nyögdécselni kezdett. Lassan mozogni kezdtem, de nyakától egy pillanatra sem váltam el, egész lénye remegett. Miután egész nyakát szívásnyomok borították elváltam tőle, és kezemet is elvettem szájáról. Derejára fogtam és úgy kezdtem el gyorsabb tempót diktálni, farkára fogott, de elvettem kezét, benyálaztam kezemet és én markoltam rá. Ütemesen verni kezdtem, ami eléggé tetszett leki, nincs kis farka, viszont hatalmas tenyeremben szinte eltűnt neki. Értelmes szó nem jött ki a száján, megpróbált mondani valamit, de az élvezettől eltorzult és értelmetlen nyögésnek hangzott csak.
Éreztem, hogy nemsokára elélvezem, ő viszont már kétszer elélvezett. Gyorsítottam a tempómon, az utolsó lökésnél amennyire csak tudtam még mélyebbre döftem és formás seggébe élveztem. Lassan kihűzódtam belőle és ledőltem mellé.
-En nem fogokh bírni még egy menetet.-pillantott rám fáradtan.
-Tudom.-mosolyodtam el.
Kicsit még mellette maradtam, aztán felöltöztem és ott hagytam. Ismételten betörtem apja dolgozó szobályába és kutattam kicsit, viszont nem találtam semmivel sem többet mint eddig. Mindent vissza rendeztem, kiosontam szobályából és visszatértem Taehyunghoz. Aki éppen fürödt, halkan lenyomtam a kilincset és belébtem. Csak feje látszott ki a hab tengerből, fáradtan döntötte felém fejét, de amint rám nézett lágyan elmosolyodott. Oda mentem hozzá és leültem a kád szélére. Kicsit feljebb ült és figyelni kezdtük egymást viszont egyikünk sem szólalt meg. Lassan felé hajoltam, vizes tarkójára fogtam és megcsókoltam.
-Nem csatlakozol?-vált el tőlem.
-Nem lehet.-ingattam fejemet.
Igazából ez csak egy kifogás volt, ugyanis ha én most vele fürdőznék biztos hogy leteperném, így is nehéz megállni. Annyira basznivaló ahogyan kinéz.
-Biztos?-mosolygott.
-Biztos.-bólintottam.-Nem lenne jó vége.
Válaszképpen teljesen lemerült a víz alá, ahogy feljött a víz alól vizes haja teljesen eltakarta arcát. Eltűrte arcából a zavaró tényezőket és nagyot sóhajtott.
-Már csak hat napunk van kettesben.-nézett ràm búsan.
-Inkább örülj hogy MÉG hat napunk van.-mosolyogtam rá.
-Igaz.-bolintott.
-Lemegyek, mert nemsokára jön a szakács.-álltam fel és kimentem. Negyed óra múlva meg is jött. Fogadtam, és ő neki is látott az ételek elkészítéséhez.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sokkal Több, Mint Testőr... Vkook (BEFEJEZETT)
RomanceKim Taehyung egy kalitkába zárt kismadár, Jungkook érkezésével azonban minden megváltozik....