KAÇMAN LAZIM

298 25 5
                                    


Lütfen emeğe saygı olarak bir oy verip yorum yaparak bana destek olun.  Çok zor birşey değil. Vote sınırı koymak istemiyorum kitabıma. Lütfen bir oyu ve yorumu çok görmeyin.

Keyifli okumalar

Buz gibi koridorlardan acılara şahitlik eden ,beyaz giyinmiş odalara doğru bir çift çıplak ayak yol aldı. Buz gibi zemine bir de Buz gibi duvarlar eşlik ediyordu .
Beyaz ve tertemiz pijamaları üzerinde iken geçen seferki kadar kötü görünmüyordu. Ve yine kazınmış saçları ona asi bir hava veriyordu. Bu saçların ondan gidişi canını çok yakmıştı.
Hedefine ulaşınca ayakları duraksadı. Kapı numarasında 18 yazıyordu.  Bu odaya ikinci gelişiydi  . Ve yine gece gelmeyi seçmişti.
Amaçlar ve çabaların eşsiz ittifakını görüyorduk. Amacı Beliz'i bu tımarhaneden bir an önce çıkarmaktı. Çabası da olacakları göze alıp geceleri odasından gizlice çıkıp ,18 numaralı odaya gelmesiydi .
Hem ruhunu hem bedenini zehirleyen şeyler olabilirdi , daha önce olduğu gibi .

Eli kapı koluna gitti ve gözlerini sıkıca yumup derin bir nefes aldı  . Yavaşça kolu çevirdi ve kapıyı araladı.  18 numaralı odaya girmeden önce dikkatlice etrafına bakındı. Geçen seferki gibi olmamalıydı! Bu sefer başarısız olamazdı! Şayet başarısız olur ise Beliz ile o da bodrum katına inerdi . Bodrum katına asla inmek istemiyordu . Orası ile çok kötü anıları vardı. Şimdi günden güne ölen bedeni ile işe yaramak istiyordu, bir kişiyi bu cehennemden kurtarmak gibi .

Odaya girince gözü Beliz' i aradı . Beliz'in yatağında yattığını görünce ona doğru adımladı. Yatağın başına gelince Beliz'i uyandırmak için biraz yaklaştı. Biraz daha ve  biraz daha. Tam dibine kadar girmişken Beliz'in yüzü dikkatini çekti. Biçimli ve kavisli siyah kaşları, siyah uzun kirpikleri ve hafif kemikli burnuna eşlik eden dolgun dudakları ile fazla güzeldi ,bir tımarhane esir olmak için . Güzelliği onu buraya esir etmeye yeterdi . Uzun kıvırcık saçları başını koyduğu yastıktan sarkıyordu . Boynunda 3 tane ben vardı, yan yana . Tam kulak memesinin altında.  Mert , yüzünde endişe ile böyle dalmış Beliz'in yüzünü inceliyordu.  Derken birden Beliz gözlerini kocaman açtı! Açar açmaz Mert'in yüzünü görünce korktu ve tam bağıracak iken Mert son anda Beliz'in ağzını eli ile kapattı.

Beliz kocaman olan gözleri ile Mert'e bakarken, Mert fısıltılardan yardım alarak şu sözleri söyledi.

" Yavru kuzu çok mu korktu ? Gece odasına gelip onu izleyen bir manyak mı var ? Unutma yavru kuzu , eğer bana inanamazsan  bu korkuyu mum ile arayacaksın. Şimdi elimi çekeceğim ve ses çıkamayacaksın !"

Beliz kaşları çatık bakarken Mert, " Elimi çekiyorum. Bağırmak yok ." Dedi .
Beliz başı ile yavaşça onaylandıktan sonra Mert elini çekti .

" Ne yaptığını sanıyorsun!" Diye çıkıştı Beliz öfke ile .

"Şşt sessiz ol !"

" Senden kurtuluş yok mu ?! Gece gece ne istiyorsun yine ? "

" Beni dinlemeni ve inanmanı."

Beliz sinirden kıkırdayıp eli ile Mert'i işaret edip ," Seni ? Geceleri odama giren sapık ve deli olan seni ? " diye dalga geçti .

"Birincisi sapık değilim! Doğru konuş, deli de değilim ama sen tehlikedesin . Sana özel değil bu . Ben buraya gelenlere yardım ederim. "

" Ne yani bu yaptığın yardım mı? Sen delinin tekisin! Bir daha gece odama girip beni rahatsız edersen seni şikayet ederim! Bıktım!"

ODA:18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin