22. Bölüm

4.7K 205 6
                                    

Kocam : Dün gece görüldü attın ve bir daha yazmadın.

Kocam : Ayıp.

Kocam : Yapma böyle şeyler.

Üstten okuduğum bildirimleri yana kaydırıp görmezden gelirken okulun dışından tenefüse çıkan çocukları inceliyordum.

"Sen o'sun!"

Yanıma baktığımda o günde okula gittiğimde gördüğüm güvenlikçi amcayla irkildim.

"Bana baksana sen. Hani sen Yavuz öğretmenin eşiydin. Yavuz öğretmen evli falan değilmiş."

"Canım." dedim bir elimi öylesine sallarken. "Bir Yavuz öğretmen o mu? Karıştırmışım kocamı. Olamaz mı Allah Allah?"

"Kocanı mı karıştırdın?"

"Evet ne var? Kocalar karıştırılmaz diye bir kural mı var? Hayır var da ben mi bilmiyorum. Çekil bakayım müdürcümle görüşeceğim."

"Sebep?"

"Ay hesap mı vereceğim ben?" dedim çemkirir gibi.

"Sizi içeri alabilmem için sebebini öğrenmen lazım. Deftere yazıyorum giren çıkanları." dedi sıkılır gibi.

Oflayıp mırıldandım.

"Aman iyi tamam. İş görüşmesi için geldim."

"İş görüşmesi? Okula bir de?"

"Ay ne olmuş? Staj için görüşeceğim. Okul öncesi öğretmeniyim de."

"Anasınıfı öğretmeni yani?"

"He ondan." dedim sıkılarak.

Güvenlikçi amca gülerek kulübesinden dışarı çıktı.

"İşin zor ama hadi dene bakalım."

"Niye ki?" dedim merakla.

"Çünkü müdür bey staj parası vermemek için seni kabul etmez. Daha önce gelenleri de reddetti."

"Hah!" dedim Hürrem Sultan gibi. "Yalvaracak bana bu okulda staj yapmam için. Görersin."

"Hadi bakalım. Göreceğiz."

Güvenlikçi amca bana gülerken adımı soyadımı söyleyip içeri girdim ayaklarımı vura vura.

Yavuz için bu stajı kapmam gerekiyordu.

..🦋❤️

Ben Sevgiyim! //Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin