9.rész

436 15 0
                                    

Ma van az utolsó nap és nyári szünet. Sok minden történt azóta. Pl Carl eltörte a lábát. Még suli előtt találkoztam Debbivel és megkerestük Carlt. Biciklivel mentünk.Vagyis hát Debbi tekert én meg csak hátul ültem. Megtaláltuk Carl és oda mentünk.

-Gyere menni kéne a suliba.-mondta Debbi.

-Hogy eltudják mondani, hogy meghúztak? Bemegyek jövőre.

-Oké akkor mi mentünk.-indult volna el Debbi.

-Hé nem vinnétek el?-tette fel a kérdést Carl.

-Bocs de nem férsz fel a törött lábaddal.És amugy is ma leszedik addig bírd ki.-mondta Debbi.

-De a mankó szétb@ssza a csuklómat. Még recskázni is fáj.

-Szerintem ezt nem akartam hallani.-mondtam.

-Így jár az aki gördeszka trükköket csinál...vagyis csak próbál. Na csumi.

-Várj Deb haza kisérem. Köszi hogy elhoztál.

-Szívesen, szia.

Elindultunk és beszélgettünk mikor is Carl megállt és rám nézett.

-Gyere.-mutatott egy tolószékre amiből egy idős bácsi szállt ki és onnan az autóba szállt. Ott hagyták.

-Mit akarsz azzal?

-Vigyük el.

-Mi? Megőrültél? Lopjuk el?

-Itt hagyták...-vonta meg a vállát és rávett.

Carl beült a tolószékbe és én pedig mögé fel álltam. Volt egy kar amivel lehetett irányítani.

Suli után.  Át mentem hozzájuk. Carl rakott a verandai lépcsőre két fadeszkát és azon próbált felmenni. Debbi vudu babázott és én meg csak a falnak támaszkodva néztem. Megjelent Lip és ránézett Debre.

-Milyen volt az utcsó tanítási nap? Szeretnétek róla beszélni?

-Nem!-mondtuk egyszerre Debbivel.

Elmentek családi ebédre és én addig haza mentem. Anyának segítettem otthon. Gyorsan este lett és én már pizsmában voltam mikor is csörgött a telóm.

*telefonálás*

-Szia Tammy, kerti buli lesz nem jöttök anyuddal?-szólt bele Fiona.

-Szia, most? este 8 van.. oké megkérdezem pillanat.-lementem anyához.-Anya Fiona most hívott hogy Kerti bulit tartanak, és hogy nem lenne e kedvünk átmenni.

-Én most nem tudok átmenni de te menj csak nyugodtan.-mondta anya és megköszöntem.

-Anya nem tud jönni de én mehetek mondta.-szóltam bele e telefonba.

-Oké, hozz fürő ruhát és siess.-mondta és letette.

*Telefonálás vége*

Össze pakoltam mindent és vittem egy kicsi rágcsát.  Mikor át értem már ment a nagy bunyó a medencébe. 

-Sziasztok!-köszöntem.

-Szia Tammy, fedd fel a fürdő ruhád és gyere be!-mondta Debbi.

-Oké.-bent öltöztem át.

Gyors kimentem és bementem a medencébe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gyors kimentem és bementem a medencébe. Kakasoztunk Debbi  Lip nyakában ölt én pedig Carl-nyakába. Fiona meg Veronika(V.) Kintről szurkoltak.

-Gyerünk Deb lökd le!-szurkolt Lip Debbinek.

-Tammy csak rántsd bele a vízbe.-mondta Carl.

Debbivel elkaptuk egymás kezét és eldőltünk. Úgy, hogy a fiúk is lemerültek. Mikor felbukkantunk a víz alol megjelent Ian.

-Sziasztok, megkaptam az üzit.

-Mikey hol van?

-Lefárasztottam.

Mindenki bejött a vízbe és sokáig tartott a buli. De már késő volt ezért haza mentem és lefeküdtem aludni.


Folytatom...


Új szereplő!

Mikey

Mikey

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ShamelessWhere stories live. Discover now