10.rész

418 17 0
                                    

Másnap Carl-al sétáltunk és dumáltunk mikor is oda kocogott hozzánk Frank az apja.

Másnap Carl-al sétáltunk és dumáltunk mikor is oda kocogott hozzánk Frank az apja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mit keresel itt?-kérdezte Carl.

-Sziasztok, segítenetek kell!

-Mégis miben?-tettem fel a kérdést.

-Eltüntetni a l*zbikusokat.

-Miért?-értetlenkedett Carl.

-Tönkre teszik a gettót.

-És mit tehetnénk?-kérdeztem.

-Mit tudom én, ilyeszetek rájuk.

-Mért nem te csinálod?

-Mert a sörömet csinálom és nem érek rá.

Mondta és elkocogott. Mi csak furcsálva össze néztünk. 1 óra után kitaláltunk egy baromságot...plakátoltunk amire az volt írva hogy " Szatír mászkál az utcákon, vigyázzanak". Mikor kiraktuk az utolsó plakátot  egyet hátra léptünk és...

-Szerinted hihető?-kérdezte Carl.

-A gettóban élünk sok szatír van.


Debbi elhívott boxolni, mondta hogy neki is ez lesz az első. Rögtön igent mondtam és elmesélte hogy Hollyékkal verekedett és egy srác megvédte valamilyen Derek. Be is mentünk a helyre. Rögtön oda is ment ahhoz a sráchoz és elkezdtek dumálni.

-Hé Tammy! Gyere ide.-hívott oda.-Derek ő Tammy.-mutatott be.

-Szia..-köszönt.

-Szia.

Elkezdődött az első edzésünk. Elöszőr lassan kellett az ütéseket csinálni a partnerünkel. Mondta az edző, hogy most gyorsabban és arcba vágott nagyon erősen a partnerem. Kirúgtam a lábát majd hasba rúgtam.

-Hé ezt mért csináltad?-jött oda az edző.

-Egy kicsit még gyakorolnom kell.-mondtam majd oldalra néztem és láttam h Derek rám mosolygott. Nem tudom mit akar.

Vége lett az edzésnek és indultunk volna ki mikor is Debbi oda ment Derekhez.

-Jó sokat edzel.

-A profik 6-8 órát edzenek.

-Te profi vagy?-kérdeztem.

-Nem, de 3. lettem egy amatőr versenyen.

Indultunk volna ki mikor derek megszólalt.

-Folytatjátok?

-Lehet,.-szólaltunk meg Debbivel.

Már egy ideje edzésekre járunk vagyis hát 1 hete...mindegy. Debbivel szokásosan mentünk edzésre. Ő már elkezdte az edzést de én még köszöntem Dereknek.

-Szia Tammy.

-Szia.

-Még nem járt le az ingyenes időszak?

-Hiányoztam ugye?

-Reméltem már zavartalanul edzhetek.-mosolygott.

-Edző mondta, hogy bejárhatok ha segítek. Gondoltam mutatok neked egy új mozdulatot.

-Nekem kéne mozdulatokat mutatni.

-Nyűgözz le.

Elkezdtünk edzeni. Vagy is tanított, boxoltam ő pedig fogta a bábut.

-Már jobb.

-Kösz. De mikor bunyózhatok a Ring-ben?

-Naa, ne kapkodj már vadmacska.

-Készen állok!

-Ja, minden harcos ezt mondja mikor kiverik a fogát.

Vége lett az edzésnek és Debbivel nagyon jót dumáltunk de ő haza ment és út közben megláttam Carlt egy fekete sráccal dumált. Gondoltam oda köszönök.

-Szia Carl.

-Szia Tammy, miújság?

-Se..-nem tudtam befejezni mert a srác közbe szólt.

-Ki ez a csaj?

-A barátom.

-Barátnőket nem vonunk be.-súgta oda de pont hallottam. Elment.

-Mit csinálsz itt?-kérdeztem.

-Terítek.

-Mivan? Díler vagy?

-Jah.

Haza mentem.


Folytatom...

ShamelessWhere stories live. Discover now