1 hét múlva kis is engedtek a kórházból 3 hónapra rá bementünk anyával, hogy ki írasson. + hónap alatt megtanultam magyarul, egész jól.
-Rendben minden meg is van, de Tammy mért akarsz elmenni?-kérdezte az igazgató.
-Nem érzem itt jól magam.-mondtam semleges hangon.
Haza mentem és elkezdtem pakolni mivel másnap indult a gép Magyarországra.
-Biztos ezt akarod?-kérdezte anya.
-Igen, de minden héten felhívlak és beszélünk.
-Rendben pihenj, holnap korán elviszlek a reptérre.-simította meg az arcom.
Reggel már mentem is le a bőröndökkel és anya már felöltözve a kávéját itta. El is indultunk de út közben megálltunk a Gallagher háznál, hogy elköszönjek. Már ébren volt mindenki és bekopogtam. Carl nyitott ajtót.
-Tammy, hát te?
-Most indulok magyarországra...gondoltam beugrok köszönni.-könnyzetem be és Carl megölelt.
-Ne felejts el...-csuklott el a hangja.
-5 év múlva ide jövök először.-mosolyogtam.
Elköszöntem mindenkitől és elindultunk a reptérre. Felszállás előtt megálltam anya mellett.
-Gyorsan el fog telni az 5 év.-mondtam és megöleltem.
-Minden héten hívj és írj. Vigyázz magadra.
-Ha vissza érek már egy felnött katona leszek.-mosolyogtam és felszálltam.
11 óra utazással le is szálltam és elbuszoztam Várpalotáig. Bejelentkeztettek már a Baarátnőmhöz ahol laki fogok és letettem a cuccaim. A sulis táskámat magammal vittem, hogy a könyveimet eltudjam rakni. Elindultam a suli felé busszal és ahogy láttam pont vége lett a sulinak és oda mentem egy csoporthoz. Kicsit féltem nem tagadom.
-Sziasztok, bocsánat hogy zavarok. De eltudnátok mondani merre van tanári?-kérdeztem félve.
-Szia, gyere inkább megmutatom.-mondta a lány aki ott volt és bementünk a suliba.-Én Kinga vagyok.
-Én Tammy.
-Szép név, aranyos az akcentusod.
-Jajj ennyire lehet hallani?-mosolyogtam.
-Alig lehet észrevenni.-mosolygott.
-Honnan jöttél?
-Amerikából, de alapból is tudtam magyarul.
-Akkor az anyanyelved az angol,nem?
-De,miért kérded?
-Fogsz kapni egy feladatlapot, amin azt nézik meg, hogy mennyire tudsz angolul. Írd rá azt, hogy németet tanultál. És akkor a 3.csoportba fogsz kerülni, az a kezdő. Az egész csoport nagyon kedves emberekből áll és a tanárral is lehet hülyéskedni. Ha kitöltöd hibátlanul akkor az 1.csoportban leszel és ott unatkozni fogsz. Én is a 3.csoportban vagyok, szinte csak beszélgetünk meg röhögünk a tanárral.
-Rendben megfogadom a tanácsod, köszönöm.
-Na ide is értünk, ha végeztél akkor kint leszek pár emberrel gyere oda nyugodtan.
-Okés, köszi.
Megkaptam a könyveket és az angol feladat lapra azt írtam, hogy németet tanultam. És ki is mentem Kingához.
-Sziaa, végeztél is?
-Igen és megfogadtam a tanácsod.
-Emberek ő itt Tammy.-mutatott be Kinga.- ők pedig Máté,Luca, Zsófi, Dávid, Kevin és Krisztián.
-Szia.-mondták egyszerre.
-Kérsz egy cigit?-kérdezte egy srác.-Amúgy Máté vagyok.
-Köszi most jól esne egy.-adott egyet és egy gyújtót is.
-Honnan jöttél?-kérdezte Luca.
-Amerikából.
-Mikor költöztetek ide?
-Nem költöztünk ide, repülővel jöttem ide egyedül.
-Hogy, hogy?
-Suliba történt pár dolog ami miatt eljöttem onnan.
-Milyen dolgok?Ha nem baj hogy rákérdezek.
-Jaj dehogy gond, többször is összetűzésbe kerültem és kétszer korház lett a vége. Az utolsónál már eljöttem jó messzire.
-Azért van bekötve a két kezed?
-Igen...
-És hogy mész haza minden hétvégén a koliból?-kérdezte Krisztián.
-Nem megyek haza, egyik barátomnál töltöm a hétvégéket. És nyáron se tudok haza menni. Szóval 5 évig nem látom anyum.
...
-Na mi indulunk a koliba Dáviddal és Kevinnel. Nem jössz velünk Tammy?
-De, mehetünk.Sziasztok.
-Jaj ne hülyéskedj.-mondta Kinga és megölelt.
Gyorsan oda értünk a koliba.
-Na mi megyünk, szia Tammy.-Mondta Kevin és megöleltek egyesével.
Bementem a szobámba és ott volt két lány akik a szobatársaim.
-Szia, szóval te lennél az új szobatárs. Én Bianka vagyok ő meg Jana.
-Sziasztok én Tammy vagyok.
-Ahh nagyon aranyos az akcentusod, honnan jöttél?
-Amerikából.
-Nemsokára megyünk kimenőre, nem szeretnél jönni?-kérdezte Jana.
-De persze, szívesen megyek.-mosolyogtam.
-Jön még pár fiú is. Amúgy milyen szakra jöttél?
-Kadét.
-Az Tök jooo. Mi is kadétok vagyunk!-mondta Bianka.
-Milyen az osztály?-kérdeztem kicsit félve.
-Nagyon össze tartó és befogadóak, nem kell félni.-fogta meg a vállam Jana.
-Na de menjünk mert a fiúk már várnak.-mondta Bianka.
Kimentünk és ismerős arcokat láttam kivéve egyet.
-Srácok ő itt Tammy.
-Előbb megismertük mint ti HA.-mondta Dávid és röhögött.
-Jolvan dávid mindjárt gipszbe raklak!-mondta Bianka és el kezdett futni utána.
-Na gyertek mert így is kevés időnk van!- mondta Kevin.
Kimetünk és beszélgettünk sokat.
-Tudtátok, hogy Tammy is kadét?-kérdezte Jana.
-Mi? tényleg? Végre még egy lány.-mondta Krisztián.
-Itt mindenki az?-kérdeztem.
-Nem én sportos vagyok.-mondta a srác. -Amúgy Márk vagyok.
-Beszoptad Márk. Túlerőben vannak a kadétok!-emelte fel Dávid és elkezdett vele futni.
-Szegény Márk olyan alacsony mint te és a Dávid mindig basztatja, mondjuk csak hülyéskednek.-mondta nekem Bianka.
Sokat dumáltunk és vissza mentünk a koliba. Majd lefeküdtem aludni.
Folytatom...
Az új szereplőket képzeljétek úgy el ahogy akarjátok. Rátok vannak bízva.<3