Haza értem és tanultam meg bepakoltam holnapra. Lefekvésnél tudatosult bennem, hogy holnap péntek ezért boldogan mentem lefeküdni még azok ellenére is, hogy holnap suli is lesz. Szokásosan fel keltem és összekészültem majd elindultam a suliba. Út közben azon gondolkodtam, hogy mit csináljak a hétvégén de nem jutottam sokra. Oda értem. Leültem a padhoz és észre vettem drága padtársam.
-Szia!-köszönt.
-Szia, amúgy mért nem voltál?
-Rosszul éreztem magam.
-Oh, de látom jobban vagy.
-Jaja
Elkezdődött az óra és a tanár kihívott felelni. Az utolsó 2 kérdésre nem tudtam válaszolni és hallottam halk kuncogásokat a jobb padsorból. Oda néztem és a 2 lány mutogatott rám miközben röhögtek. Az a 2 lány aki már mióta idejöttem piszkálnak. Annak ellenére, hogy 2 kérdésre nem tudtam válaszolni megkaptam a 4-est. Leültem a helyemre és folytatódott az óra. Elég rosszul esett, hogy mindig gúnyolódnak rajtam. Óra közben láttam, hogy Carl néha rám pillant nem egy boldog tekintettel. Gondolom észre vette rajtam. Óra végén írogattam egy naplóba valamit...elég ideges voltam.
-Hé Tammy, minden rendben?-tette fel a kérdést drága padtársam.
-Igen.-mondtam komoly hanggal és írtam az a bizonyos naplót.
-Nem úgy tűnik.
-Nagyon zavar, hogy egyfolytában rajtam nevetnek.
-Hát üsd le mindegyiket.
-Minek...?-néztem rá.
-Mert mindegyik baszogat amióta idejöttél.
Széles mosoly került az arcomra és realiziáltuk Carl-al, hogy rólam súgdolóztak. Carl bólintott egyet majd felálltam és rácsaptam a padra.
-Mi olyan vicces? Én is hallani akarom.-mosolyogtam és láthatóan megijedtek.
-Te vagy olyan vicces, kis ribanc.-próbált vissza szólni az egyik.
-Mondod ezt a 3 kilo vakolattal a fejeden?-tettem fel a kérdést és hallottam hogy halk kuncogásba kezdett az osztály. A csaj eléggé kellemetlenül érezte magát ezért mást vetett be.
-Mit mondtál te p*csa?-idegeskedett majd levágott egy pofont.
Mosolyogva felnéztem és neki rohantam. Elesett én meg rá estem. Felálltunk majd behúztam neki egyet. Amit viszonozott is és elkezdett vérezni az orrom. Lerántottam a hajánaál fogva és levágtam egy rohadt nagy pofont. Megjelent a barátnője és hátúlról a vállamat megfogta és hátra húzott és hanyatt dőltem. Elég hülye volt mert szabad volt a kezem és meghúztam a haját majd fájdalmában elengedett. Felálltam és velem szembe állt a 2 csaj. Mind a kettő elindult felém. Behúztak nekem egyet és lett egy lila folt az arcomon. Hasba ütöttem az egyiket és a fájdalomtól térdre rogyott. Mivel a másik még állt ezért lerántottam a hajánál fogva és oda térdeltem hozzájuk és a fülükbe súgtam
-Egy rossz szót sem akarok meghallani vagy megismétlődik az egész. Érthető?
-Igen...
-Igen,értjük.-mondták elég remegő hangal.
Carl oda futott és gúnyosan a lányokra mosolygott. Majd rám nézett.
-Baszki az arcod.-mondta és megfogta a karom majd kihúzott a teremből. És bevízezet egy zsepit majd elkezdte letörölni a vért az orrom alól.
-Ez rohadt király volt. Megérdemelték.-mondta.
-Már nem köthetnek belém. Amúgy...
-Igen?
-Mielőtt ideköltöztünk mindig mindenki belém kötött. De most olyan mint ha felszabadultam volna.
-Ez azért van mert meguntad hogy belédrúgnak és most megmutattad hogy nem tehetik. Amugy igen, mikor megláttalak elég sebezhetőnek tűntél de az 1 hónap alatt megváltoztál és már nem igazán.-mondta drága padtársam miközben az orrom törölgette.
Folytatom...