BABYGIRL : wishing for the kiss

456 79 19
                                    


" JUM kahwin ? "

" Yeh ?! "

Membulat mata Jihyo mendengarnya . Walaupun sudah tau , tapi tetap juga dia terkejut dengan cara lelaki itu mengajaknya berkahwin . Sungguh tiada sweetnya . Apakah ?! Eh—

" Aku . Suka . Kau . So , jum kahwin "
Dengan tanpa nada dia berkata , namun mata nya sangat tulus memandang wajah cantik Jihyo .

" Tapi— "

" Aku tak suka kena reject . Baik kau terima "
Paksanya taktau malu . Jihyo pula kekok  dengan lelaki itu . Sungguh tidak pernah-pernah  dia nampak lelaki seperti kim taehyung .
Confess dengan tanpa nada , muka tampak amatlah selamba .
Ni manusia ke robot ?

Jarak muka semakin mendekat . Jihyo memejam mata rapat bersedia untuk menerima tempelan bibir lelaki itu pada bibir nya .

Sedikit ... Demi sedikit ...

" Woi ! "

Seperti kejutan elektrik Jihyo terbangun dari mimpi miangnya .
Dia terkebil-kebil sendiri melihat taehyung yang lengkap memakai bathrobe di badan serta rambut yang sedikit lembab -lembab baru habis mandi .

Otaknya memproses , tadi mimpi ke ?

Taehyung merenung lama Jihyo , senyuman gatal kian bergayut dibibir lelaki itu

" W-wae ? " Soal Jihyo tergagap-gagap . Sudahlah dia baru bangun tidur , taehyung pula senyum creepy camtu .tak ke peliknya anak kim ni ?

" Kau mimpi cium aku ke sampai bibir tu memuncung time tidur ? "
Syak taehyung mengusik Jihyo .
Laju gadis itu menafikan

" A-anii !!!! Mana ada saya mimpi camtu !! "

" Eh relax lah aku tanya je pun , gelabah nya kau sayang HAHAHAHA "  gelak taehyung menambahkan lagi rasa malu didiri Jihyo

Baru sahaja gadis itu ingin Bergerak pergi . Taehyung merangkul pinggangnya dari belakang .

" Kalau kau nak , bibir aku ni sentiasa berkhidmat "

Bisik taehyung nakal ditelinga Jihyo , drastik badan Jihyo ditoleh menghadapnya . Bibir Jihyo diusapnya dengan ibu jari

Jihyo tercengang , tangannya bergerak kecil menolak badan taehyung namun apakan daya , tolakkannya langsung tak membuat gerakan sedikit pun , malah lelaki itu sengaja mendekat kan lagi badannya menempel .

Pinggang Jihyo dirangkul lembut . Mata Jihyo ditutup dengan telapak tangannya sebelum bibirnya bergerak mencium lembut bibir Jihyo .

Bibir Jihyo dijilat sebelum menghentikan ciuman .
Tangannya melekap di kedua belah rahang Jihyo .

" Saranghae , kalau kau balas ciuman ni bermakna kau terima cinta aku "
Ujar taehyung sinis

Belum sempat Jihyo mengelak , taehyung laju sahaja  bertindak mencium bibirnya lagi . Bibir lelaki itu  bergerak lembut mengurut bibirnya. Tak cukup dengan itu , taehyung sengaja mengulum bibirnya . Diisap dan dicium lembut disitu .

Sedar tidak sedar , dia telah pun membalas ciuman agresif taehyung . Taehyung tersenyum kecil didalam ciuman .

Ciuman terhenti , anak mata Hazel Jihyo ditatapnya lama

" Kau jahat "

"Jahat  Sebab buat aku makin jatuh cinta dengan kau "
Sambung nya lagi . Rambut panjang Jihyo dielusnya lembut .

" Kau tau , kau perjenayah paling bahaya kat dunia ni ? " Ujarnya . Jihyo Tersenyum kecil , telatah taehyung sungguh comel dimatanya .

Entah keberanian mana yang dia dapat , tangannya mula memegang lembut pipi lelaki itu , diusap nya perlahan sambil mata masih lagi bertautan antara satu sama lain .

" Maafkan saya "

Balasnya dengan senyuman .

" No need to be sorry , aku rasa Tuhan dah takdirkan kita berdua . Kau tau , kau perempuan pertama buatkan aku jatuh cinta . How lucky you are Jihyo ? Dimiliki lelaki sekacak aku ? "

Ujar taehyung mengangkat bakul sendiri . Jihyo mula membuat muka.  Sempat lagi mamat ni memuji diri , tch

" Dah , aku nak pakai baju . Sorry kacau kau tidur . " Badan Jihyo ditolak lembut keatas katil .

" Mimpi aku lagi tau babygirl ! " Usik taehyung seraya berlari keluar dari bilik .

Jihyo membahang pipi .
dia mengetuk kepalanya sendiri , bodoh nya dia bermimpi yang bukan-bukan tadi . Kan malu sendiri yang dapat , HAIHHHH

T B C

BABYGIRL ✓ | ThvWhere stories live. Discover now