BABYGIRL : charming

562 98 5
                                    

JIHYO yang baru sahaja selesai memilih pakaian tidak sedar dia terlanggar seseorang Lelaki yang kebetulan juga ada disitu .

" Hey- "

Tegur suara garau dari belakang . Kepala hoodienya juga ditarik menyebabkan Jihyo terbatuk kecil .
Jihyo memandang lelaki itu dengan mata yang berair diatas kesan batuknya tadi .

" Nae ? " Dengan suara yang lembut dia bersuara . Mampu membuatkan lelaki dihadapannya terdiam membisu , namun mata masih lagi melekat di wajah cantik Jihyo .

Jihyo menelan air liur kasar .
Dengan pemakaian lelaki itu yang serba hitam ,serta memakai Spek mata dan juga mask menutupi mulut dan hidung membuatkan dia sedikit takut .

" Encik boleh lepaskan saya ? "

Tegur Jihyo tatkala lelaki itu tidak memberi respon apa-apa sahaja dari tadi .

Bagaikan tersedar , lelaki itu mula melepaskan kepala hoodie Jihyo lalu berlalu pergi . Tiba-tiba sahaja niatnya untuk marah dibatalkan tatkala wajah cantik Jihyo memukau kan seluruh jiwa lelaki nya .

" Kau buat apa tercegat kat sini ? "

Tegur kim taehyung yang baru sahaja masuk kedalam Gucci shop .
Jihyo tersentak kecil . Terkejut dengan kehadiran kim taehyung yang mengejut.

Pakaian pilihan Jihyo diambil lalu dibawa ke kaunter pembayaran . Jihyo hanya membontoti Lelaki itu .

Habis sahaja membuat pembayaran . taehyung mengajaknya ke mesin patung .
Mata Jihyo terus membulat teruja tatkala patung kegemarannya ada didalam mesin .

" Kau nak patung apa ? " Soal taehyung . Baju kemeja bahagian lengannya disinsing , bersedia untuk bermain mesin patung itu untuk dapatkan patung

" Emm saya nak patung kumamon "

Pintanya comel . Senyuman melebar hingga ke telinga , bertapa minatnya dia pada patung berwarna hitam serta merah dipipi itu .

Taehyung beriaksi pelik .
Banyak - banyak patung yang comel , kumamon jugak yang dipilih nya .

" Patung buruk ni jugak yang kau suka " digeleng kepala kecil namun tetap sahaja tangannya bergerak ingin bermain mesin tersebut untuk dapatkan patung kumamon .

Jihyo dibelakang hanya mencebik kecil . Sampai hati kata patung kumamon dia buruk ..

" Nah " patung dihulur . Jihyo terlompat kecil , patung kumamon dipeluknya .

" Gomawo ! "

Ujarnya dengan sengihan panjang . taehyung Tersenyum sinis .

" Patung ni bukan free , kau kena bagi aku something untuk malam ni "

Ujar taehyung senada . Tangan Jihyo digenggamnya semula .
Jihyo yang masih tak menangkap apa yang diperkatakan taehyung sebentar tadi hanya terdiam kecil .

T B C

BABYGIRL ✓ | ThvWhere stories live. Discover now