BABYGIRL : getting a punishment from daddy

682 94 10
                                    

MATA dicelik . Dia mengeluh pelan ,
Baru sahaja dia mahu bangun dari baring nya .

Kedua belah tangannya terasa terikat dengan sebuah besi . Dia mendongak ketepi .

Betullah sangkaannya , tangannya diikat di penjuru katil .

Tapi kenapa ? Rasanya dia tertidur tadi, tiba-tiba sahaja dia terikat seperti ini .

KLEK

bunyi pintu dibuka dari luar , tersembul wajah fang Lee yang membawa sedulang berisi makanan dan secawan juice orange bersama .

Dengan senyuman manis lelaki itu mula menyapa pandangan gadis cantik itu .

" Encik fang , kenapa saya diikat ? " Soalnya selepas fang Lee meletakkan dulang tersebut di atas meja kecil bersebelahan katil .

" Kami hanya menurut sahaja kata-kata tuan taehyung , jadi saya tidak tahu apa sebab cik Jihyo diikat . Maafkan saya "

Balas fang lee sopan .Jihyo diam tak berkutik , dirinya mulai bingung dengan apa yang terjadi . Sudahlah diri masih lagi mamai baru bangun tidur tadi , tambah pula dengan keadaan sekarang mengelirukan dirinya saat ini .

Sebelah tangan Jihyo dibuka kunci tali besinya oleh fang Lee , manakala sebelah lagi masih lagi terkunci .

" Makan lah cik Jihyo , cik Jihyo pasti lapar . Saya minta diri keluar dulu ye " pinta fang lee , Jihyo mengangguk kecil .
Tangan bergerak mengambil pinggan , sudu dicapai .

Dia mula makan dengan perasaan yang bercampur baur .

Apa salah dia ? Kenapa dia diikat ? Bila dia diikat ? Apa motif lelaki itu sebenarnya ?

Bermacam persoalan kini  bermain dikepalanya tika ini sebelum dia memilih untuk tunggu sahaja taehyung  .


🍪🍪🍪


Habis sahaja makan , dia menghabiskan masa dengan termenung menghadap dinding . Dirinya amatlah bosan menunggu kehadiran taehyung .

Pergi manakah lelaki itu ?

Sibuk termenung lama , bunyi pintu terbuka dari luar . Kali ini bukan fang lee mahupun pembantu rumah , tapi ianya kim taehyung seperti biasa mengenakan baju  berbrand Gucci di tubuhnya .
Sungguh kacak dan bergaya lelaki itu dimatanya  .

Tanpa berkata apa-apa , lelaki itu mendekatkan diri dengan Jihyo .
Rambut Jihyo diusap sayang sebelum sebuah ciuman melekap di dahi licin Jihyo .

Jihyo terkelu seketika sebelum mulai bersuara .

" Kenapa saya diikat ? "

Terbentuk senyuman sinis diwajah lelaki itu . Jihyo dipandangnya atas bawah dengan penuh minat . Dengan pakaian yang dibeli tempoh hari sungguh mengancamkan nafsunya tika ini .

Manakala Jihyo masih lagi tidak sedar dengan pandangan lelaki itu , malah dia juga tidak tahu bajunya sudahpun ditukar waktu dia tertidur tadi .

Manakala Jihyo masih lagi tidak sedar dengan pandangan lelaki itu , malah dia juga tidak tahu bajunya sudahpun ditukar waktu dia tertidur tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Special punishment for you sayang , disebabkan kau buatkan aku cemburu tadi , Jadi kau dikurung selama 24 jam "

Ujar kim taehyung tanpa nada .
Jihyo mulai kebingungan .

" Cemburu ? Punishment ? "

" Yup , aku cemburu kau bercakap dengan lelaki sebelah rumah tadi . About punishment , ini punishment baru yang aku buat untuk kau sayang . Dan ni baru permulaannya . Kalau kau buat sesuatu yang aku tak suka lagi --- "

Bibir didekatkan di cuping telinga Jihyo .

" bersedialah untuk dapat dendanya my babygirl "

Cuping telinga Jihyo ditiup halus .
Jihyo yang terkebil-kebil itu ditatap nya penuh makna .

Walaupun Jihyo hanyalah gadis yang kelihatan biasa , namun siapa sahaja yang menyangka . Gadis itu mampu mencuri perhatian lelaki nya untuk  beberapa kali .

T B C

BABYGIRL ✓ | ThvWhere stories live. Discover now