HARI yang sepatutnya merupakan perkahwinan taeyong dan Lisa berubah kepada perkahwinan kim taehyung dan song Jihyo.
selepas sahaja proses perlamaran . Taehyung terus menetapkan tarikh perkahwinan mereka .
Pada hari yang istimewa , tepat disebuah gereja . Jihyo sah menjadi isteri kepada kim taehyung , dengan bersaksikan tetamu-tetamu yang hadir dan juga puan kim, tuan kim serta kim taeyong .
Taeyong , mukanya memasam mencuka . Sungguh ini bukan apa yang dia mahukan , patutnya kim taehyung menderita atas apa yang lelaki itu buat . Bukan hyungnya makin bersenang seperti sekarang .
" Taeyong ah , kenapa masam Aje muka tu ? " Soal puan kim . Perasan akan air muka anaknya yang suram .
" Oh , takde apalah omma . Taeyong tak sedap badan . Macam nak demam "
Puan kim beriak risau.
" Lah kenapa tak bagitau omma awal -awal ? Kamu balik sekarang suruh driver hantarkan , nanti pandai -pandai lah omma bagitau Hyung kamu kenapa kamu balik "
Ujar puan kim , jelas risaunya .taeyong Tersenyum hambar sebelum beredar pergi dengan driver disebelah .DIRUMAH , taeyong menghempas pintu kuat . Barang-barang yang berada diatas meja ditolak hingga jatuh kebawah .
" ARGHHH ! " Teriaknya geram .
Pembantu rumah bersegera mengetuk pintu bilik nya , risau dengan tuan muda mereka ." Tuan muda ! Tuan muda buat apa kat dalam tu tuan muda?! " Soal pembantu min beriak risau . Tangan tak henti -henti mengetuk pintu bilik taeyong .
Pintu dibuka kasar .
" Stupid old woman ! tak kacau hidup aku tak boleh eh ? Menyemak ! "
Hambur taeyong tanpa budi bicara .Pembantu min hanya mengendahkan , matanya mengerling sekeliling bilik .
" Kenapa bilik tuan muda bersepah ni ? Tuan muda okay ? "
Tanpa membalas pertanyaan pembantunya , pintu ditutup dengan kuat . Terhenjut bahu pembantu min , terkejut dengan sikap kurang ajar taeyong padanya .
T B C
YOU ARE READING
BABYGIRL ✓ | Thv
Fanfiction" you i'll get a punishment from daddy kim " - when a pure girl trapped by the handsome man - [ Ranking 1 in songjihyo 19.5.2022 ] [ Ranking 2 in bts 15 .5.2022 ] Credits : the cover is from Pinterest ( lia )