TAEYONG melangkah masuk kedalam rumah .
Tak lama kemudian , kereta Mustang milik kim taehyung mulai muncul masuk ke perkarangan rumah .
" Hah tu , Hyung kamu dah sampai " tegur puan kim menyedari kereta mewah anaknya .
Taeyong terkelu tatkala perempuan yang yang menarik perhatiannya tempoh hari juga datang kesini . Dan lebih peliknya lagi , datang bersama taehyung .
Badan keduanya dibongkokkan .
" Annyeonghaseyo "
Sapa keduanya . Jihyo tertunduk malu , dia langsung tidak tau apa tujuannya datang kesini .
" Masuklah dulu " ajak puan kim . Semua mula masuk kedalam rumah .
🍪🍪🍪
" JADI taeyong akan berkahwin minggu hadapan "
" Tapi yong taknak "
Ujar taeyong membuatkan puan kim memasam muka ." Apa yang taknak ? Kamu dah pun bersetuju bukan ? Omma pun dah bagitau keluarga Lisa . Jangan malukan omma ye "
Tegur puan kim masih dalam nada yang terkawal . Taeyong terdiam , mata beralih pada wajah Jihyo
" Taeyong nak kahwin dengan dia " entah kerja gila apa yang taeyong lakukan hingga menuding jari kearah Jihyo .
Suasana menjadi hening . Namun pandangan taehyung bertukar tidak senang dengan itu .
" But she's mine . Taehyung akan berkahwin dengan Jihyo nanti " ujar kim taehyung memberi kata putus . Tuan kim menganga , puan kim mengelengkan kepala .
Jihyo yang disitu hanya berdiam diri . Hendak bersuara , dia juga malu .
" Kenapa dengan kamu ni taeyong . Nak berkahwin dengan bakal isteri Hyung kamu pula ? Lisa tu apa kurangnya ? Cantik dan sopan orangnya omma tengok . Omma tak kira , minggu hadapan taeyong akan berkahwin dengan Lisa juga . Muktamad "
Ujar puan kim . Taeyong mengeluh keras . Pandangan tajam dilemparkan pada taehyung .
" Yong benci omma " ujar taeyong seraya bangun dengan kasar lalu terus keluar tanpa bersopan santun .
Puan kim mengurut dada . Naik turun naik turun sahaja darahnya melihat perangai taeyong tika ini .
Namun tak lama sebelum pandangan nya beralih pada wajah cantik Jihyo ." Bakal menantu omma tinggal disini ye dalam beberapa hari ni boleh ? Taehyung bagikan ? "
Soal puan kim penuh minat . Dia ingin mengenal lebih dekat lagi dengan Jihyo , sebagai ibu dia juga ingin yang terbaik buat taehyung .
Taehyung mengganguk . Jihyo mampu tersengih kecil , walaupun dia tidak selesa . Dia akan menyesuaikan diri juga dengan keluarga lelaki itu .
T B C
YOU ARE READING
BABYGIRL ✓ | Thv
Fanfic" you i'll get a punishment from daddy kim " - when a pure girl trapped by the handsome man - [ Ranking 1 in songjihyo 19.5.2022 ] [ Ranking 2 in bts 15 .5.2022 ] Credits : the cover is from Pinterest ( lia )