Část třináctá- další varování

27 0 0
                                    

30.1.1973- úterý
,,Všechno nejlepší" přiskočila jsem k Lily která si zrovna dělala copánky ,,bože Tálio lekla jsem se" zasmála se Lily a podívala se na krabici v mých rukách ,,co to je?" zeptala se a já se usmála ,,dárek pro tebe" podala jsem jí krabici ,,děkuju" řekla s usměvem a objala mě. Krabici položila na svoji postel a rozbalila jí ,,jako první vytáhla rámeček s naší fotkou v letě, jako další vytáhla červené šaty které si u mě v šatníku oblíbila, takže teď už máme dvě věci společně, další jsem jí koupila červený deník s mudlovskými pastelky a foťák protože ráda fotí ,,bože Tálio" objala mě a setřela si slzy ,,líbí?" zeptala jsem se a Lily s usměvem přikývla ,,jasně že ano" uchechtla se a já se usmála ,,co kdyby jsme šli na snídani?" zeptala jsem se a tašku si hodila přes rameno ,,jasně" přikývla Lily a rychle si do batohu strčila deník s pastelkami ,,můžeme jít" usmála se a vyšla z pokoje mnou následována ,,Lily všechno nejlepší k narozeninám" popřála jí Elizabeth ,,vše nej" usmála se na ní Marlene když jsme sešly schody do společenské místnosti ,,všechno nejlepší" usmál se na ní Jackson ,,díky" poděkovala Lily a společně jsme vyšly z nebelvírské věže ,,všchno nejlepší" usmály se na ní dvě dívky z havraspáru.

,,Lily všechno nejlepší" ozval se okamžitě Remus ,,vše nejlepší" přidal se k němu Peter a usmál se ,,Všechno nej" usmál se Sirius ,,všechno nejlepší Evansová" usmál se na ní James. Jen jsme obě protočili očim a a sedli si kousek od nich. Abych to upřesnila za těch pět měsíu jsme ani jedna s Jamesem, Pterem, Siirusem, Remusem nebo Severusem nepromluvili, i když se všichni nejmín stokrát a všemi možými způsoby omlouvali. Taky tu byla naše častá tradice ohledně Narcissi. Je pravda že už skoro měsíc jsem jí nic neudělala ale protože mi to už přišlo moc. Každopádně bylo období kdy jsem to dělala dost často a to hlavně iluze, naštěstí nikdo ještě nepřišel na to že jsem to byla já. ,,no ták" zaupěl kousek od nás James ,,nemůžeme si promluvit?"zeptal se s nadějí Sirius. Jen jsem se podívala na Lily která přikývla a obě jsme se zvedly a odešly ,,bože netěším se na prázdniny" zaupěla jsem a Lily se zasmála ,,můžeš je strávit u nás a taky s námi můžeš jet do Evropy" usmála se a já přikývla ,,platí" zasmála jsem se a násleně společně s Lily vykřikla ,,pšt" šeptl na nás Chris který stál opodál ,,co blbneš! málem jsem dostala infarkt" chytla jsem se za srdce a opřela se o zeď ,,promin" omluvně se na nás podíval a sedl si na jednu z lavic. Byli jsme v učebně dějin. ,,co se děje? "zeptala jsem se ,,když jsme byli v učebně samy naposled dával si mi varování" připoměla jsem mu.  Chris si povzdechl ,,jo a dneska to nebude jinak" nechápavě jsme se na sebe s Lily podívaly a sedly si na lavici naproti němu ,,Lily to ví že?" zeptal se a narážel na minule setkání, proto jsem přikývla ,,dobře" vydechl a podíval se na soje boty. ,,O Vánocích, když jsme společně s Narcissou a Luciusem odjeli domů, měli se všichni sejít s Voldemortem aby přijali nové smrtijedy. Narcissu a Luciuse, ale plány se změnili jakmile jsem přijel domů a otec mi oznámil že nebude čekat další tři roky než se ze mě stane smrtijed, proto se prý domluvil s Voldemortem aby mě přijali dříve a ten s tím neměl problém. Prý aspoň bude mít špeha navíc. Takže jsme den po Vánocích přišli do nějakého sídla kde Voldemort žije aby nás přijali. Udělali celý rituál a hned nám zadali první ukol. Převážně mně. Hlídat a podávat všechny hlášení, všechny kroky o Natálii Pottrové. Nejdříve jsem nevěděl proč, ale nikdo mi nic nechtěl říct, takhle skončila naše schůze, ale rodičů ještě pokračovala, proto jsem zůstal stát za dveřmi a poslouchat je. Naštěstí skřítek co nás vyprovázel a pak se vracel zpátky nechlal pootevřeno, takže jsem skvěle všechno slyšel"

FLASHBACK-CHRIS
CHRIS
přikrčil jsem se za dveře a snažil se poslouchat pootevřenými dveřmi ,,teď bych chtěl mluvit o Natálii Pottrové" ozval se hluboký hlas Voldemorta ,,myslíte si že je dobrý nápad nechat děalat takhle důležitou práci ty tři malé děti?" ozval se hlas ženy. Avšak kdo to byl jsem neměl nejmenší tušení ,,Moje sestra to určitě zvládne a rozhodně bych nepodcenovala Luciuse a už vůbec ne Christopera" prskla na ní Bellatrix ,,jistě" zachraptila žena a nasledně byla zticha ,,ano Amélie jsem si jistý tím čím jsem je povolal" odpověděl jí Voldemort ,,je skvělé že máme nějaké studenty mezi sebou, někoho kdo jí může každý den pozorovat. To co jsem slyšel od Narcissi že dokáže je neuvěřitelné. Má takovou moc o které se může všem zdát. Boužel se před ní dá chránit jen dvěmi věci nahrdelníkem a prstenem, který se ale před mnoha lety rozpadli a ztratili svoje kusy všude ve světe, první kousek co vím je v New Yorku, ale u dalších nemám nejmenší tušení, proto tohle teď bude naše priorita číslo jedna. Najít prsten a náhrdelník, klidně u toho zabijte celý svět, ale musíte to najít" dokončil svů monolog Voldemort a schůzy ukončil. Rychle jsem seběhl schody dolu se a sedl si na gauč před schodama. Za pár sekund přišel otec s matkou a společně jsme odjeli domů.

KONEC FLASHBACKU
NATALIA
,,takže musíš zmizet, musíš najít ten prsten a náhrdelník" dořekl svůj monolog a naléhavě se na mě díval. Chvíli jsem seděla a snažila si to v hlavě urovnat ,,kde přesně v New Yorku?" zeptala jsem se zoufale. New your je velké město, trvalo by dlouho než by jsme něco našli ,,všechno je tady. Bellatrix je jeho oblíbenkyně, proto ví všechno, ale jelikož je to jako moje sestra a ví toho hodně jak o mně tak o Voldemortovi proto mi poslytla tyhle informace" podal mi malou kabelku ,,co tam bude? papírek s adresou?" uhechtla jsem se a kabelku otevřela. sáhla jsem do ní a nahmatala něco velkého ,, co to je?" vytáhla jsem zaraženě mapu a dalších sposta věcí. ,,Je to zvětčovací kabelka. Kždopádně v tomhle deníku máte napsané různé informace co by se vám mohli hodit, takhle mapa je kouzelná stačí jí říct kam potřebuješ a ona ti ukáže cestu, adresu co budeš potřebovat je napsaná v tomhle malém deníku, a další nějaké věci" ,,děkuju" usmála jsem se na něj a věci vrátila zpátky ,,čím dřív zmizíš, tím to bude lepší" podíval se na mě nalehavě a já přikývla ,,hned dneska večer" řekla jsem rozhodnutě ,,dojdu si na ošetřovnu a seženu si omluvenku abych se mohla připravit" oznámila jsem jim a kabelku si hodila pod hábit ,,já jdu s tebou" řekla rozhodnutě Lily ,,ne nejdeš" zakroutila jsem záporně hlavou ,,ale ano jdu. A víš co? jsem starší" pokrčila rameny a já protočila oči. Věděla jsem že říct jí ne je jako souhlas ,,fajn" povolila jsem a Lily mě objala ,,nikdy bych nenechala svoji nelepší kamarádku ve štichu" usmála se na mě a já jí usmev opětovala ,,co ty?" zeptala jsem se Chrise který stál opodál ,,šel bych, ale nemůžu musím dělat práci pro Voldemorta abych vám mohl dodávat informace a tak" usmál se na nás povzbudivě a natáhl ke mně ruku ,,tohle jsou hodiny od Bellatrix, můžete komunikovat mezi sebou, se mnou, nebo s bellatrix" nasadil nám hodinky na zápěstí a ty se okamžitě rozsvítili ,,vítám vás slečno Potterová jsem Katharina" pozdravili mě hodinky ,,Katharina?" řekla jsem nahlas a podívala se na Chrise ,,ano tak zní moje jméno" ozvali se znovu hodinky ,,vítám vás slečno Evansová jsem Mia" řekli Lilyniny hodinky ,,ehm ahoj Mio?" řekla nehápavě Lily a taktéž se podívala na Chrise který nás s pobaveným ušklebkem pozoroval ,,Issacu zavolej Katharině" řekl Chris a my se na něj ještě víc nechápavě podívali. To už se mi ale rozvonili hodinky kde bylo jméno Issac. Chris to típl a podíval se na nás ještě zmatenější než před tím ,,Katharina a Mia jsou vaše krycí jména, nevím proč zrovna Bellatrix vybrala tychle ale budiš. Každopádně tyhle hodinky vám pomužou skoro se vším" chápavě jsme obě přikývli ,,ty jsi teda Issac a Bellatrix?" zeptala jsem se a podívala se na Chrise ,,Beatric, ale kdyžtak stačí říct jen Bea" usmál se já přikývla ,,no měla bych jít abych to do večera stihla" řekla jsem a otočila se ,,kdyby jsi se ještě chtěl rozloučit deset minut před devátou u velké síně" řekla jsem s násleně společně s Lily opustila mistnost a namířila si to rovnou na ošetřovnu.

Harry Potter: Psal se rok 1971Kde žijí příběhy. Začni objevovat