31.10.1981
Už uběhlo několik týdnů od Natalini smrti. Chris začal znovu chodit do práce společně s Jamesme, zatím co Lily se doma starala o Harryho s Emmie. Akorát dneska byla vyjímka. Doma tentokrát byl i James a Chris měl noční.Byl už večer jako každý jiný. James s Lily společně pozorvali televizi, zatím co děti si nahoře hráli. Lily si opřela hlavu o Jamesovo rameno a spokojeně vydechla. Chtěla mu něco říct, když se z venku ozvala rána. ,,co to bylo?" Zeptala se Lily a stoupla si. Natáhla ruku s hůlkou před sebe a podívala se na Jamese, který taktež stál s rukou nataženou před sebou. ,,bež nahoru" řekl ji. Lily dala Jamsovi rychlou pusu. ,,miluju tě" šeptla a vyběhla schody do druhého patra. Jamile vběhla do Harryho pokoje, všimla si dětí sedící v rohu a držící se za ruce. ,,Emmie pocem" vzala ji do náruče a odnesla do druhého pokoje ,,hlavně bud potichu ano"šeptla a nechala pootevřený dveře. Nechtěla jí zavírat aby tam neměla úplnou tmu. ,,Harry" vydechla jmeno sveho syna a objala ho. Ze zdola se ozývaly hlasy. Jejich dveře taktéž nechala pootevřené. Ze schodu se ozval výkřik a záblesk zeleného světla ,,ne"vykřikla Lily. Rukou si přikryla ústa a snažila se nebrečet. ,,tady jste"zasmál se hluboký hlas. ,,sice jsem slibil Natalii že nikomu z vas neublížim. A dodržel bych to, kdyby jste mě nechali v klidu projí za ním" ukázal na bruneta sedícího v Lilyně klíně.Malý Harry začal brečet, což Emmie vylekalo a dveře pootevřela ještě více. Chtěla vědět co se děje. ,,prosím Harryho ne". Vydechla Lily a stoupla si před něj. ,,uhni mudlovská šmejdko". Zamračil se Voldemort ,,ne" řekla rázným halsem. ,,fajn, jak chceš" odpověděl a natáhl hulku na ni ,,Avada kedavra" vykřikl. Z hulky se vyvinula zelená záře, která zasahla Lily přímo na hruď. Lily se s otevřenými oči sesypala na zem. Emmie, která to celé pozorovala z povzdálí, vyjekla. Voldmeort se přiblížil k Harrymu, který brečel ještě víc ,,tak malý" zašeptal a natáhl k němu hůlku ,,Ani života jsi si neužil" zakroutil záporně hlavou ,, sbohem pozdravuj rodiče a tetičku" zasmál se suše. ,,avada kedavra" vykřikl. Emmie zavřela oči. Nechtěla se na to koukat. Voldemort vytřeštil oči. Kletba se otočila proti němu. Voldemort zařval. Zelenomodré světlo ozářilo celý pokoj a Voldemort najednou nikde.Harry se podíval na prsten, který modře poblilával, tak jako Emmie náhrdelník. Harry se na Emmie podíval. Dole bouchli dveře, což oba vyděsilo. Byli příliš malý na to aby věděli co dělat, proto Emmie zalezla zpátky do pokoje. Na druhém patře se objevil vysoký muž s hnědými fousy. ,,ahoj Harry nemusíš se bat. Jsem Hagrid" usmál se na něj a zvedl ho. Zabalil ho do dečky a položil si ho do nosítra ,,můžeme vyrazit?" Zeptal se a sešel schody dolu. Emmie vylezla potají z pokoje a koukala jak odchazeji. Samotná v celým domě si sedla do rohu na chodbě a začala brečet. Byla příliš mala. Neměla rozum. Nevěděla co má dělat. ,,Emmie!" Zakřičel někdo její jméno ,,tati?" Zakřičela na zpátek. Chris vyběhl schody nahoru a svoji dceru popadl do náruče. ,,dobrý?" Zeptal se a pohledem sjel do vedlejšího pokoje ,,Lily" vydechl. Slzy mu začali téct po tváři. Jamese si všiml hned u dveří. ,,pojd musime pryč . ,,Kde je Harry?" Zeptal se když nikde hnědovlasého kluka nevidel. Emmie jen pokrčila rameny a položila si hlavu na Chrisovovo rameno,, pojd" řekl Chris a vyšel z baráku. Jako první ho napadli jeho rodice kam opravdu zamířil. Pro jeho štěstí ho přivítali s otevřenou náručí a dovolili mu zůstat.O 10 let pozdeji....
31.7.1991
,,všechno nejlepší"usmál se Chris na Emmie, která byla oblečená v modrých šatech. Oblíbenou barvu měla po mamince. ,, všechno nejlepší princezno" pohladil jí po tváři dědeček,,všechno nej" usmála se její babička a všichni jí předali dárek ,, tohle chtěla maminka abych ti předal" usmál se na ní Chris a krabici jí předal. Jako první si Emmie všimla dopisu, který okamžitě otevřela.Milá Emmie,
Těší mě, že tenhle dopis čteš, i když bych ti všechno radši řekla osobně. Určitě z tebe vyrostla krásná a šikovná holka.
Přeji ti všechno nejlepší k 11 narozeninám a doufám, že si 7 let v Bradavicích užiješ. Dávejte na sebe s Harrym pozor. Chci aby jsi o mně taky něco věděla, proto máš na spod můj deník. Od mých 11 do teď. Pokud v něm budeš chtít pokračovat, budu jen ráda.
Mám tě ráda
S láskou mamka.První co jí napadlo bylo, kdo je Harry? Emmie se na Chrise usmála a vytáhla černé kozačky, šaty a plášt. Chris se tomu zasmál. ,,tohle tvoje maminka nosila, když chodila do Bradavic" zasmál se a vzpomněl si na ten den kdy jí v tom viděl poprvé. Nezapomenutelný. ,,můžu si to zkusit?" Vyskočila na nohy ,,no jasně utíkej" usmála se babička a objala svého mamžela.
Emmie za nedlouho seběhla schody zpátky dolů. Na sobě měla oblečení z krabice a pasovalo jí skvěle. Její černé vlasy jí vykukovali z kapuce jako dříve vykukovali Natalii. Její náhrdelník jí doplňoval její krásu. ,,vypadáš jsko maminka". Usmál se na ni a objal ji. Zbytek krabice si prohledla v rychlosti ,,zajdeme na příčnou ulici?" Zeptala se a Chris přikývl ,,takhle?" Zeptal se dědeček a podíval se na její oblečení ,,jo" usmala se Emmie, čemuž se všichni zasmáli a vyrazili.
,,Natalio?" Ozval se za nimi mužský hlas ,,Maxi?" Zeptal se Chris ,,tohle je Emmie, naše dcera" upřesnil. ,,ahoj" usmal se na ni zmiňovaný Max ,,tohle je Owen, ten uz jde do druheho ročníku a tohle je Maia ta jde do prvniho". Ukazal na své dvě děti ,,ahoj" usmál se Chris ,,Emmie jde taky do prvního že" usmál se na ni a Emmie přikýcla ,,tak to si uzijte nakupy" poplacal ho Max po rameni ,,diky napodobne" usmál se na něj Chris ,,uvidime se" mavl na Emmie Own a Maia se na ni usmála. ,,kdo to byl?" Zeptala se Emmie Chrise ,, bývalí spolužák"odpověděl a vešel do obchodu s hábity, kde poprvé spatřil Natálii.
1.9.1991
,,ahoj tati" usmála se na Chrise Emmie a dala mu pusu na tvář. ,, hlavně žádné kraviny"křikl na ní, její odpovědí bylo protočení očí, čemuž se zasmál. Emmie vešla do vlaku a naposledy mi zamávala z okna. To si ale nevyšimla přicházejícího z druhé strasny, takže do sebe narazili. ,, strašně se omlouvám"začala se omlouvat Emmie ,,ne to já se omlouvám" řekl neznámý chlapec. Chris je z venku pozoroval. A začal se smat. Pořádně se zahleděl na chlapce a málem dostal infarkt. ,,jsem Emmie" natáhla k němu ruku ,,Harry" odpověděl ji brunet a nataženou ruku přijal ,,hezké jemno" usmála se Emmie a otevřela dveře do volného kupé ,,ty prvni"usmála se a Harry vešel dovnitř. Emmie se naposledy podívala na svého otce, zamávala mu a vešla do kupé za Harrym. ,,Harry Potter" hlesl Chris. Začínal si myslet, že udělal dobře, když Emmie přijímení nezměnil. Počkal dokud vlak neodjel a pak se vydal domů. Doufal, že bude trvat dlouho, než jim bude muset říct pravdu. I když se mu to nechtělo věřit.,,Potter Harry" vyzvala ho profesorka McGonagallová. Harry si nervozně sedl na stoličku a profesorka mu posadila na hlavu klobouk. Nikdo nevěděl co mu klobouk říká, ale všichni pozorně čekali na výsledek. ,,nebelvir" vykřikl klobouk a Harry spokojeně slezl ze stolicky. ,,Emmie Thomsonová" vyzvala dalšího profeosrka McGonagallova. Brumbál se zasekl a Emmie si prohlédl od shora dolů. Byla jí neskutečně podobná jako byl Harry neskutečně podobný Jamesovi. Nebylo bezpečně je nechávat spolu. Ale ještě víc nebezpečné bylo je rozdělit. Emmie musel být v nebelvíru. Harry Potter a Emmie Thomsonová. Emmie si nervozně sedla na stoličku a čekala na rozhodnutí klobouku. ,, nebelvir" vykřikl nahls. Emmie věděla jedno. Jeji mamka byla v nebelviru. Emmie se široce usmala a sedla si k nebelvírskému stolu. ,,jsem Fred a tohle George" sedl si velde me zrzek. Oba pozdravili a usmali se ,,Emmie" usmla se na ně. ,,ja jsem Ron" usmál se další zrzek ,,náš brtar" řekl George s Fredem najednou ,,a ja jsem Hermiona" usmala se brunetka ,,Emmie"usmála se na oba a pak se podívala na Harryho.Někoho ji strašně připomínal, , nevěděla koho, ale jakoby ho znala. Pohledem sjela niz az na jeho ruce položené na stole. Ten prsten. Ten prsten je stejnej jako malba v maminčině deníku. Emmiho si ho nejdříve prolistovala. Hlavně jeji kresby. Nejvíce jí však zaujala kresba prstenu. A náhrdelníku . Emmie vlastnila náhrdelník, ale zajimalo ji kde je prsten. Ted ho našla. Ale zajímalo ji , proč má Harry prsten její matky?
ČTEŠ
Harry Potter: Psal se rok 1971
Fanfiction27.3.1960- den kdy se narodili dvojčata Potterových. Natalia a James Potterovy. Natalia byla vysoká dívka s dlouhými, černými vlasy. Krásnými modrými oči a kulatými brýlemi. James byl taktéž vysoký černovlasý a modooký s brýlemi. Nebyli jen sourozen...