1.9.1971
,,a jsme tady" vyskočila jsem na nohy když vlak zastavil. Vyšla jsem s kupé s kluky za zády a seběhla schody ven. Venku už byla tma a prvního čeho jsem si všimla byl obrovský muž s malou lampičkou ,,prvnáčci ke mně" zavolal a společně s klukama kteří se tvářili velmi překvapivě jsme k němu došli ,,vítám vás" usmál se na nás obr ,,jsem Rebus Hagrid" ,,Dobrý den Hagride, já jsem Natalia Potterová" natáhla jsem k němu moji ruku, ktera o proti jeho byla malinka ,,ach ahoj Natali a tykej mi" mrkl na mě. Když si přepočítal všechny prvnáky, vydal se pryč a my ho následovali. Došli jsme k jezeru kde bylo pár lodiček. Do jedné jsem si sedla já, s Jamesem, Siriusem a Remusem ,,všichni sedí?" Zeptal se Hagrid. Po souhlasném zavolání všech prváku se lodičky samy od sebe rozjeli po černém jezeru.Za cca patnáct minut už jsme stali na druhém břehu a šli do kopce přímo k hradu, který je obrovský ,,páni" vydechla vedle mě rudovlaska která koukala na hrad s otevřenou pusou ,,krása ze" usmala jsem se na rudovlasku ktera scervenala a sklopila hlavu. Jen jsem se uchechtla a dobehla kluky kteří byli o par kroku ve předu. Vešli jsme po pár schodech ke dveřím ktere vedli přímo do hradu. Hagrid na ně zatlačil a všichni jsme vešli dovnitř. Po tom co jsme vyšli další ale delší schody se ozval Hagriduv hluboký hlas ,,profesorko McGonagallová, vedu vám studenty" zůstal stat dole na schodech Hagrid a koukal na horu kde už stalo pár studentu ,,děkuji Hagride" usmála se na nej žena celá v zeleném. ,,Dobrý večer prvnáčci" pozdravila nás a všechny si sjela pohledem ,,Dobrý večer" pozdravili jsme jí vsichni nazpátek ,,za okamžik se připojíte ke svým spolužákum. Ovšem než se posadíte ke stolům budete roztažené do koleji, ktere budou po zbytek vašeho pobytu v Bradavicich vaši rodinou. Těmi kolejemi jsou Nebelvír" podívala jsem se na Jamese a ušklíbla se ,,Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Do koleje za každý váš úspěch body získáte a za každý prohřešek o body přijdete. Teď mě prosím nesledujte" ukončila svůj monolog a všichni jsme se vydali za ní. Profesorka McGonagallová otevřela velke dveře a vešla do jeste větší mistnosti. Rozhledla jsem se po celé místnosti s otevřenou pusou. Bylo tu pět stolu. Čtyři hned vedle sebe a každý měl jinou barvu jakožto jiná kolej. Nejvíce u zdi byl Mrzimor s černožlutými barvami, dále byl Nebelvír se zlatočervenými barvami, pak byl Zmijozel se stříbrnozelenými barvami a nakonec Havraspár s modrobronzovími barvami. A u páteho stolu seděli vsichni učitelé. S radostí jsem prošla mezi dvěma stoly. Zastavili jsme se kousek od učitelského stolu kde kousek pred nimi stála stolička se starým kloboukem.
,,Čí jmeno přečtu, přijde sem, sedne si a já mu na hlavu posadím moudrý klobouk který vás rozradi do kolejí" řekla poté co klobouk dozpívál svoji písnícku, což snad vsechny prváky překvapilo. ,,Amanda Smithová" zavolala si k sobě blondatou dívku s nervozním výrazem. Chvíli se nic nedělo dokud klobouk nahlas nevykřikl. ,,Zmijozel" dívka se pyšně usmala a zamířila si to ke stolu Zmijozelských, kde všichni tkeskali ,,Sirius Black" Sirius se na nas nejistě podíval a ja se na něj povzbudivě usmala. Sirius si sedl na stoličku a profesorka mu nasadila klobouk. Sirius zavřel oči a začal neco mumlat. Podívala jsem se ke stolu Zmijozelských, kde se pohrdavě usmívala Narcissa hned vedle Luciuse ,,Nebelvír" zaslechla jsem kloboukův hlas a obou Zmijozelským úsměv odpadl. Otočila jsem se zpatky na Siriuse a začala zběsile tleskat. Sirius se na nás vděčně usmál a sedl si k Nebelvýrským ,,Hannah Moon" Bruneta s brýlemi si sedla na stoličku a klobou okamzite vykřikl svoje rozhodnutí ,,Havraspar" divka štastně seskočila ze stoličky ,,Remus Lupin" poplacala jsem Remuse po zadech. Remus si sedl na stoličku a zachvili byl také roztažené ,,Nebelvír" ukazala jsem na Remuse palce nahoru a ten se ušklibl ,,Christoper Thompson" jakmile jsem zaslechla zname jmeno, podivala jsem se na stoličku kde zrovna sedel brunet s modrými oči co připomínali hluboký oceán. Chris se na mě nervozně podíval a ja ho uklidnila usměvem ,,Zmijozel" vykřikl klobouk a Chris s usmevem slezl ze stoličky. I kdyz bych dala ruku do ohně že se mu tam nechtělo ,,James Potter" zasznělo bratrovi jmeno. James si sedl na stoličku a ani mu klobouk nestačila profesorka nasadit už bylo rozhodnuto ,,Nebelvir" James radostně seskočil ze stoličky a sedl si k Remusovi a Siriusovi ,,Natalia Potterová" zhluboka jsem se nadechla. Byla jsem mezi posledními, proto jsem byla nervonzí jeste vic. Sedla jsem si na stoličku a profesorka mi na hlavu položila klobouk ,,ale ale další Potter" zachichotal se klobouk až jsem nadskočila. ,,kam tě ale poslat? Chytrá si dost do Havraspáru by jsi se hodila, jsi loajální takže v Mrzimoru by tě určitě uvítaly, taky jsi mazaná, člověk by tě nechtěl naštvat , Zmijozel by pro tebe byl vynikající, odvahu taky máš a to pořádnou v Nebelvíru by jsi určitě vynikala, ale kam tě poslat?" Zamyslel se a ja stale do kola opakovala Nebelvír ,,dobrá tedy.." odmlčel se a na celou sin vykrikl jeho rozhodnutí ,,Nebelvír" odychla jsem si a seskocil ze stoličky ,,bože to bylo dlouhé, malém jsem dostal infarkt" objal mě James jakmile jsem přišla ke stolu ,,u Merlina to jste meli čajoví dýchánek nebo co" postěžoval si Sirius a já se Zasmála ,,to muselo být těžký rozhodování" připustil Remus a já přikývla ,,kam tě chtěl poslat?" Zeptal se James ,,do Zmijozelu" odpoveděla jsem ,,cože do Zmijozelu? Vůbec" zasmál se Sirius ,,no to jí neznáš" šeptl k němu James i když věděl že ho slyším. Dloubla jsem ho do žeber a pokračovala ,,a taky do Mrzimoru" ,,i tam?fuhaa" koukal na mě nechapave Sirius ,,to chapu" prikyvl James ,,a taky do Havraspáru a Nebelvíru" usmála jsem se nakonec a všichni tri teď na mě koukali jak na ducha ,,takže tě chtěl poslat do každé koleje?" Ujistil se Remus a já přiývla ,,tvoje dvojče je vyvolený" zasmal se Sirius a placl Jamese po rameni. ,,Milý studenti" ozval se celou síní hlas ředitele Brumbála ,,chtěl bych přivýtat nové ale také staré tváře, všechna pravidla jsou stale stejná a jsou vyvěšena u kabinetu pana Flinche. Hodně štěstí do školního roku a teď dobrou chuť" roztáhl ruce a celou síni se rozezněl potlesk. Najednou se pred nami na celém stole objevili talíře plnými jídlem ,,pani" usmala jsem se a natahla ruku pro maso.
ČTEŠ
Harry Potter: Psal se rok 1971
Fanfic27.3.1960- den kdy se narodili dvojčata Potterových. Natalia a James Potterovy. Natalia byla vysoká dívka s dlouhými, černými vlasy. Krásnými modrými oči a kulatými brýlemi. James byl taktéž vysoký černovlasý a modooký s brýlemi. Nebyli jen sourozen...