část třicátádevátá- setkání

14 0 0
                                    

25.8.1981
Treti osoba

Už uběhlo několik let od té doby kdy Natália a její přátelé dodělali školu. Teď měl každý svůj dům, rodinu a žil šťatstně. Natália žila společně s Christoperem kousek od Jamese. Žili v krásnem dvoupatrovém domku. Společně měli děťátko. Holčičku. Emmie Amayah Thomsonová. Dívka zrovna nedvano oslavila své první narozeniny společně se synem Jamese. Christoper se stal bystrozorem a Natalia dostala nabídku jako profesorka v Bradavicích.

Nedaleko od nich žil James společně s Lily. James Lily požádal o ruku hned po skončení školy a svatba byla pár měsíců na to. Žily v domě, po Jamesovo rodičích. Měli malého syna, který stejně jako Emmie oslavil nedváno svůj první rok. Harry James Potter, je jméno jejich malého syna, který jakoby Jamsovi z oka vypadl. Akorát oči má po Lily.

Sirius žil nedaleko Godrikova dolu společně s Marlene, která se nedváno dozvěděla že je těhotná. Všichni to pořádně oslavili. Hlavně James se Siriusem, kteří leželi ještě dva dny potom s bolestí hlavy. Sirius s Marlene se svatbou stále čekaji, i když o ruku už ji Sirius požádal.

No a Remus. Remus se s Cobym rozešel těsně po skončení školy . Nikdo neví proč ani to nikdo nechápal. Vypadli jako opravdu šťastný pár. Je pravda že chvili byl Remus zařklí a s nikým nechtěl mluvit. Naštěstí se už přes to přenesl a je to jako při starém. Neustále dělají nějaké žerty, což si děti neskutečně užívají.

Voldemort se na celé tři roky stáhl. Až poslední čtyři měsíce se ale objevovali čím dál tim více mrtvých. Mezi které patřila i naše bývalá spolužačka Elizabeth, což hodně zasáhlo Marlene. Jediné co jsme se dozvěděli je, že Bellatrix se pomátla a Voldemorovi začala sloužit na 100% tak, že nepozná rozdíl mezi realitou a představami Voldemorta. Víme, že Voldemort se snaží najít Natálii a Jamese s Lily, naštěstí se mu to nedaří, protože jsou naše domy zabezpečeny kouzlem.

Natalia
,,ahoj" usmála jsem se na Lily, která nám otevřela dveře. Lily o dost vyrostla. Její vlasy ztmavli a oči se více rozářili. ,,ahoj, pojďte dál" otevřela dveře dokořán aby jsme mohli vejit dovnitř ,,ahoj proncezno" usmála se Lily na Emmie a pohladila jí po jejich černých vlasech. ,,čus" pozdravila jsem Jamese, který něco dělal v kuchyni ,,Nat" usmála se na mě a rychle mě objal ,,kde je Haay?" Přiběhla k nám Emmie ,,nahoře v pokojíku" usmál se James a Emmie okamžitě odběhla. ,,co děláš?" Zeptala jsem se Jamese a sedla si na gauč ,,rozhodl se vařit" zasmála se Lily a sedla si vedle mě ,,to snad ne" podívala jsem se na něj vyděšeně čímž jsem si vysloužila ublížený pohled čemuž jsem se zasmála. ,,ale prosim tě" zasmála jsem se a otočila se ke dveřim, na které zrovna někdo klepal ,,jdu tam" zvedla se Lily. Otevřela dveře v chodbě. Chvili se ozývali tlumene hlasy dokud se remus neobjevil v obývaku ,,ahoj" vyskočila jsem na nohy a objala ho. ,,čau Talio" usmál se Remus a nasledně se pozdravil s Jamesem i Chrisem. ,, přijede i Sirius s Marlene?" Zeptala jsem se Lily která pokrčila rameny ,,nemá...." Větu ani nestihla doříct, když se domem ozval zvonek ,,asi jo" zasmala se Lily a zvedla se.

,,co se děje?" Zeptala se vystrašená Lily z chodby. Nechápvě jsem se podivala na kluky, kteří nechali pokusu o vaření a přešli k nám blíž. Lily vběhla do obývaku se Siriusem okolo svých ramen. ,,co se stalo?" zvedla jsem se a Lily pomohla. Siriuse jsme posadili na gauč. James mu přinesl sklenici vody kterou Sirius přijal. ,,co se stalo?" Zeptala jsem se a pohladila ho po dlouhých, kudrnatých vlsech. ,,Marlene" vydechl jmeno své snoubenky ,,je mrtvá" vydechl a zavřel oči. Podivala jsem se na všechny přítomné s vytřeštěnima očima ,,co se stalo?" Zeptal se James a k Siriusi si přidřepl. ,,Voldemort" vydechl Sirius a otevřel oči. ,, v klidu jsme si odpočivali v obyýaku. Najdenou se dveře otevřeli dokořán a dovnitř přišla postava zahalená v plášti" začal vypravět a znovu se napil ,,nevěděl jsem co se děje, proto jsem si stoupl před Marlene. Voldemort mě ale odhodil stranou a Marlene zabil. Nasledně se na me podíval, zasmál se, hodil po mně dopis a zmizel jakoby tam nikdy nebyl. Nemohl jsem v tom domě zůstat ani minutu déle. Proto jsem tady" vydechl a opřel si o Lily hlavu ,,jakej dopis?" Zeptal se Rmeus. Sirius vytáhl z kapsy dopis a podal mi ho ,, pro tebe" šeptl a smutně se na mě podíval. Zvedla jsem se z gauče a místo mě si sedl Remus. Popošla jsem dál od nich a dopis otevřela.

Jsem rád že se k tobě dopis dostal. Pokud nechceš aby další z tvých blízkých nebili mrtví. Ještě dnes večer se dostavíš na hřbitov, kde na tebe bude čekat jeden ze smrtijedů, kteří tě dovedou za mnou.
Nebuď tam pozdě!
-V

Dopis jsme si četla stále dokola. Jistě, že jsem nechtěla aby všichni mý přátelé zemřeli. Zhluboka jsem se nadechla a vešla zpátky do obýváku. ,,co je v tom dopisu?" Zetal se Chris čímž na mě upoutal pozornost. Dopis jsem vzala do pravé ruky a modrým ohněm ho spálila. ,,chce abych se příští týden dostavila na hřbitov" vydechla jsem a sedla si vedle Rmeuse ,,nepujdeš ze ne" Lily se napřímila a čekala na mojí odpověd ,,jistě že ne" podívala jsem se na ní a usmála se.

V devět jsme odešli od Lily s Jamesem. Emmie usnula Chrisovi po ceste v náručí. Zatím co jí Chris odnesl do postýlky, ja si lehla a dělala, že spím. ,,dobrou noc" pohladil mě po vlasech a lehl si vedle mě.

Celou dobu jsme pozorovala hodiny na zdi. Jakmile odbilo půl 11 zvedla jsem se z postele a sešla schody dolů do kuchyně. Vzala jsem si papíry a začala psát dopisy. Sundala jsem ze skříně krabici, do které jsem dala svůj plášť, šaty a kozačky. Položila jsem do ní prsten i náhrdelník a z koupelny si vzala podobné. Dala jsem do ní dopis pro Emmie a zavřela jí. Krabici jsem schovala na půdu a zbytky dopisu, díky mé moci jsme rozeslala ostatním. Na sebe jsem si vzala bundu a vyšla ven. Cesta na hřbitov mi netrvala tak dlouho, takže jsem tam byla zachvíli. ,,jsi tu" ozval se dívčí hlas ,,Bellatrix?" Zašpetala jsem známé jméno ,,přesně tak" zasmála se a vyšla ze stínu ,,pán už čeká" natáhla ke mně ruku ,,fajn" vydechla jsem a za ruku ji chytla. Ani jsme to nestihla postřehnou a najednou jsem stála uprostřed velké místnosti. ,,jsem rád že si opravdu přišla" ozval se hluboký mužský hlas. Otočila jsem se a zhlédla zahalenou tvář. ,,co po mně chceš?" Zeptala jsem se ,,tvoji moc" odpověděl prostě ,,tu nikdy nedostaneš" zamračila jsem se. Nebyla jsem tak blbá abych sem šla s plnou svoji mocí. ,,nikdy?" Pohrtavě se zasmál a natáhl ke mně hůlku ,,cruciatus" zašeptal. Já vykřikla bolestí. Boslest stále sílila. ,,tak?" Zeptal se a bolest zmizela ,,ne" šeptla jsem se slzami na tvářích ,,Alerte Ascendere" šeptl Voldmeort. Aniž bych to čekela jsem zádami narazila do stropu. ,,cruciatus"'šeptla Bellatrix, která celou dobu stála opodál. Snažila jsem se chytit za břicho ale marně. Nemohla jsem se ani hnout. Voldemort kouzlo zrušil a já skončila na zemi. Se vzlykama jsem se otočila na záda a snažila se dýchat ,,takže?" Zeptal se Voldemort a chytil mojí bradu mezi jeho dva ledové prsty ,,nikdy nedostaneš co chceš" zamumla jsem . Voldemort se zasmál a poodostoupil. ,,auferat potestatem" zašpetala jsem a zaměřila se na Voldemorta. Voldmeort sebou cuknul a zamračil se na mě. Neměl nejmenší tušení co jsem mu udělala ,,fajn" vykřikl a natáhl ke mně hůlku ,,Confrigo" vykřikl zaroveň se mnou, když já jsem zašeptala ,,auferet"

Treti osoba
Místnost zaplavilo světlé, modré, zářivé světlo. Voldmeort si oči přikryl rukama tak jako Bellatrix která stála celou dobu opodál. Kdyý světlo zmizelo po Natálii nebyla ani stopa. ,, vaš kouzlo se povedlo" usmála se Bellatrix ,,jistě" odpověděl a podíval se na svoji hůlku. Jediné co zahlédl byla na zemi krev. Její krev ,,utři to" nařídil Bellatrix a posadil se do židle. Zabil Natalii Pottervou. Teď zbýval zbytek její rodiny. A prvni kdo je na řadě je Harry Potter. Věděl o věštbě co se má stát a to nemůže dovolit.

Harry Potter: Psal se rok 1971Kde žijí příběhy. Začni objevovat