1.9.1971
,,promiň" zasmála jsem se když jsme se s rudovláskou setkali rukama ,, v pohodě" usmála se nervozně ,,posluž si" ukázala jsem na talíř plných kuřat aby jsme se znovu nebouchli ,,díky" znovu se usmála a nandala si porci kuřat ,,jsem Natalia" natáhla jsem k ní ruku kterou okamžitě přijala ,,Lily" ,,hezké jméno" pohválila jsem jí jméno a nandala si také porci kuřat. ,,odkud jsi?" zeptala jsem se Lily která se na mě podívala ,,Cokeworth" usmála se lily ,,myslím že jsme tam jednou byli, že Jamesi" podívala jsem se na mého bratra který si povídal se Siriusem ,,cože?" otočil se na mě James i Sirius ,,že jsme jednou byli v Cokeworthu" zopakovala jsem název města kde bydlí Lily ,,jo myslím že jo" pokrčil rameny a pak se podíval na Lily ,,Lily tohle je můj bratr James. Jamesi tohle je Lily" představila jsem je a oba si podali ruce ,,těší mě" usmál se na ní zářivě James ,,nápodobně" usmála se i Lily ,,já jsem Sirius" podal jí ruku i Sirius a následně i Remus ,,jsem Remus" ,,Lily" představila se oboum klukům ,,a odkud jsi ty?" přesměrovala pohled na mě ,,z godrikova dolu" usmála jse se a vzpomínala na všehny ty dny co jsem společně s Jamesem zažily ,,kde to je?" zeptala se trochu zmateně Lily ,,když budeš chtít mohla by jsi se někdy přijet podívat" usmála jsem se a podívala se na Lily která se tvářila celkem zmateně ,,to myslíš vážně?" ,,no jasně" zasmála jsem se a přikývla ,,no uvidíme" pokčila s usměvem rameny a já se usmála ,,takže to znamená že jsme kamarádky?" zeptala se nejistě Lily ,,si piš" usmála jsem se a mrkla na ní ,,super. Musíš mi totiž všechno říct" sklonila hlavu ,,jsi z mudlovské rodiny?" zeptala jsem se ,,ano" skoro šeptla a já se usmála ,,výborně. Já budu tobě vyprávět o kouelném světě a ty mně o mudlovském. Platí" podala jsem jí ruku a Lily se zasmála ,,platí" potřásla mi rukou a ke mně se nahl James ,,první den a už uzavíráte sazku?" začal na mě mrkat ,,ale prosim tebe, ty a tvoje sázky" protočila jsem oči a se smíchem ho odstrčila. Lily se tomu zasmála a dala si do pusy kousek masa.,,páni máme hustý pokoj" skočila jsem na postel hned vedle té Lilyniny ,,souhlasím" zasmála se Lily při pohledu na mě jak skáču na posteli ,,ať jí první den nerozbiješ" zasmála jsem se a sedla si. ,,ehm ahojte" ozval se dívčí hlas ode dveří. Vykoukla jsem zpod závesu a dívala se na dvě dívky. Jedna dívka byla blondata a menší než druhá brunetka" ,,ahoj?" řekla jsem nejistě ,, jsem Marlene a tohle je Elizabeth" představila se brunetka a ukázala na blondýnku vedle sebe ,,ahoj, jsem Natalia a tohle je Lily" ukázala jsem nejdříve na sebe a následně na Lily. Obě dívky se usmály a přešly ke svým kufrum. Obě se v tichosti převlékly a následně odešly. Podívala jsem se na Lily a začala se smát ,,no tohle bude ještě zajímavé" zasmála jsem se a Lily se ke mně přidala. Zvedla jsem se a sedla si na její postel. Opřela jsem se zády o zeď a podívala se na Lily ,,povíš mi něco o mudlovském světě?" zvědavě jsem se na ní podívala a když přikývla usmála jsem se ,,o čem by si chtěla vědět?" zeptala se a sedla si do tureckého sedu vedle mě ,,co třeba něco o tvé rodině?" navrhla jsem a Lily se usmála ,,dobře. Moje mamka se jmenuje Emily a můj taťka je Hanry. Mám mladší sestru Petunii. Petunie je jako moje nejlepší kamarádka, řešíme spolu všehny problémy, už od mala jsme spolu vyváděli všechny možné žerty. strýce ani tetičku jsem nikdy nepoznala, protože umřeli v brském věku. O magii jsem se dozveděla díky Sverusovi, který je ve Zmijozelu taktéž v prvním ročníku" usmála se při vzpomínkách na její rodinu a nejlepšího kamaráda ,,takže máš nejlepšího kamaráda? tak to budu mít konkurenci" zamračila jsem se a ruce si skřížila na prsou ,,bože Natalio" zasmála se Lily a lehla si zády na postel ,,hejj no tak neříkej mi tak" zaknučela jsem a lehla si vedle Lily ,,a jak ti mám říkat? Není to náhodou tvoje jméno?" zasmála se Lily a posadila se ,,je ale říkej mi třeba Tália nebo Nat jak chceš" uchchtla jsem se ,,dobře Talio" usmála se a stoupla si z postele ,,laskavě vypadni z mojí postele, chci jít spát" vystrčila mě, což způsobilo to že jsem ležela rozplácla na zemi ,,já tě zabiju Evansová" zabručela jsem do země a zvedla se ,,jo jasně" protočila oči a vytáhla si svůj kufr ,,ale ale kočička má drápky" zasmála jsem se a přešla k ní ,,jistě že" usmála se a já jí začala lochtat ,,ne Talio přestan" začala se smát a házet sebou ze strany na stranu ,,helee Nat nemáš náhodou můj..." objevil se ve dveřích James společně se Siriusem ,,Nataálio?" zeptal se opatrně James. Pustila jsem Lily a stoupla si ,,hh?co chceš?" koukla jsem se na něj ,,já jen jestli nemáš moje učebnice" zeptal se já se ušklibla ,,copak ty jsi si je nekoupil?" skřížila jsem si ruce na prsou a ušklíbla se. ,,No představ si že ne" protočil oči a poškrábal se na zátilku ,,ještě že mě máš Jamesi" zasmála jsem se a otevřela svůj kufr. Vyndala jsem všechny jeho učebnice a položila jse na sebe na postel ,,ehm co tu děláte?" zeptala se Elizabeth která se zrovna objevila ve dveřích společně s Marlene, která se začala červenat ,,ty jsou moje" mávla jsem nad tím rukou a zasmála se. Elizabeth s Marlene vešly dovnitř a začaly se chcechtat. Podívala jsem se na Lily pohledem ála já to říkala a popadla všechny učebnie ,,nastav ruce" houkla jsem na Jamese a všechny knihy mu do nich položila až málem spadl ,,prosim tě ty siláku" poplácala jsem ho po rameni a zasmála se ,,tak dobrou" mávla jsem na ně a zavřela dveře. otočila jsem se se čelem do pokoje kde na mě koukali všechny dívky ,,co je?" zeptala jsem se hlavně Elizabeth s Marlene ,,kdo to byl?" zeptala se Marlene ,,ten s hnědými dlouhými vlasy byl Sirius a ten druhý s černými vlasy a brýlemi byl James." představula jsem oba kluky co tu ještě před chvílí byli ,,ten James je tvůj příbuzný?" zeptala se Elizabeth a já přikývla,,je to moje dvojče a je o deset minut starší"protčila jsem očima nad tím že je starší, protože se tím dost často vychloubal ,,hustý" usmála se Elizabeth a otočila se na Marlene která jí něco pošeptala. Znovu jsem protočila oči a rychle se převlékla do pyžama. ,,dobrou noc" popřála jsem všem, když jsme všichny už byly převlečeny v pyžamech a ležely v postelich,,dobrou noc" ozvala se jako první Lily a zhasla lampičku ,,Dobrou" ozvaly se zborovně Elizabeth s Marlene a také zhasly lampičky. Všude teď byla tma akorát velkými okny sem proudilo měsíční světlo. Po pár minutách když jsem našla konečně dobrou polohu jsem usla a spala až do rána.
ČTEŠ
Harry Potter: Psal se rok 1971
Fanfic27.3.1960- den kdy se narodili dvojčata Potterových. Natalia a James Potterovy. Natalia byla vysoká dívka s dlouhými, černými vlasy. Krásnými modrými oči a kulatými brýlemi. James byl taktéž vysoký černovlasý a modooký s brýlemi. Nebyli jen sourozen...