Část třicátátřetí- živá nebo mrtvá?

11 0 0
                                    

21.3.1974
Chris
Je to presne rok a destet dní od té doby co se Lily vratila zpatky do Bradavic bez Natalie. Všichni jsme každý den a večer čekali až se Tália vratí, ale zbytecně. Po půl roce jsme to všichni vzadali a pomalu ztraceli naději. Měsíc na to se k nám přidali děti z rodiny Robertsonových a snažili se zapaenout i když to bylo složitější. Já se za ten rok stal jeden z nejbližších lidi pana zla i společně s Bellatrix, které to lezlo na mozek. Byla jiná než kdy dřív. Vubec jsme spolu nemluvili, a když už ano tak o pánu zla. Začínala byt jim posedlá. Zatím já jsem se více zblížil s Poberti a Lily. První dva měsíce se Natália řešila v kuse. Každý říkal nečo jiného, to jenom my veděli pravdu. Teď už si na ni vzpomene málo kdo. Jakoby nikdy neexistovala. ,, Chrisi dobry?" Zeptala se mě Lily. Zrovna jsme všichni společně seděli na louce za Bradavicemi. Aspoň jsem se nemusel schovavat před Narcissou a Luciusem. Oba konečně školu opustili. ,,jo v pohodě" usmál jsem se na ni a podíval se před sebe ,,nad čím přemýsliš?" Zeptal se Remus jakoby veděl. ,,rok a 10 dni" povzdechl jsem si. Všichni chapvě prikývl. ,,je mi to moc lito" řekla Lily. Po celých 8 měsícu s nikým nemluvila. Myslela si že to je jeji vinna. Bala se že jí to všichni budou davat za vinu a nikdo ji nebude mit rád. Do toho ji jeji sestra zahubail. Takže jsme ji zbyli akorát mi a její rodiče. Jedna pulka Lily litovala, druhá ji to davala za vinu. ,,Lily ty za to nemuzeš" povzdechl si James a chytil Lily za ruku. Další věc co se stala. Lily se doslova ke klukum přestěhovala což znamenalo spánek pro Jamese na zemi. To mu nevyhovalo, takže s Lily sdíleli jednu postel a za par tydnu byli nejprobýranějši pár v Bradavicich a oba vypadali spokojeně. Lily se na Jamese usmala a polibila ho ,,budu mit cukrovku" protočil očima Sirius. James si sice našel podle něho tu 'pravou' se kterou bude až do smrti, a Sirius se sotva podíval na nějakou dívku.  Neběhal za každou kterou mohl. Zatím co Remus se s někym potají scházel a nechtěl říct s kým což jsme naprosto respektovali. A Peter ten se od nas odtrhl. Už s námi tolik není. A nevypada to ze by to někomu vadilo. ,, myslíte si že Natalia žije, ale je spokojená někde jinde? Někde daleko od nás?" Zeptala se Lily s opřela si hlavu o Jamesovo rameno. ,,natalia by se vrátila. Tohle je jeji domov" zavrtěl James hlavou. Nevěřil něč emu takovému že by žila někde jinde, nechtěl tomu věřit. ,, nemyslim si" povzdechl jsem si. Teď se na mě dívalo překvapeně čtyři páry očí. Ano překvapilo je to. To já byl vždycky jediný kdo je podporval a dával jim naděje ze Natália ještě někde žije. Jak je mám ale uklidňovat když i já už o tom pochybuji? Nedala nám žádné signáli, nic. ,,tak to je v háji" řekl Sirius a lehl si na trávu ,,jestli už i ty" sklopil hlavu Remus ,,nemá to smysl. Kdyby žila už by se ozvala" řekl jsem a stoupl si. Bez jediného pohledu jsem se vydal do bradavic. Nechtěl jsem si připustit že by Natália byla mrtvá, ale musel jsem. Voldemort se kvuli smrti Natelii stáhl a vymyslel plan ve své hlavě. Jediné komu to přišlo divné byl Brumbál, všichni ostatní žili ve štestí aniž by věděli co všechno se ještě bude dít. Vešel jsem do svého pokoje kde na mě čekal dopis. Bellatrix. Povzdechl jsem si a dopis otevřel.

Chrisi,
Ve středu, ve 20:00 u rozpadle chýše. Buď tam v čas. Je to důležitý!

Bell

Překvapeně jsem si dopis prohlížel pořád dokola. Už dlouho jsme s bellatrix nebyli spolu. Sam pro sebe jsem se usmál a odpočítával minuty.

,,Bello?" Zašeptal jsem jméno s touž jsme se měl sejít. ,,tady" ozval se dívčí hlas z lavičky kousek ode mě ,,co potřebuješ?" Zetal jsem se, když jsem si sedl vedle ní. Bellatrix si povzdechla a rozhledla se jestli nás někdo nesleduje. ,,pán zla, chtěl aby se smrtijedi vrátili zpět do Austrálie, zjistil, že Natália by nahrdelník s prstenem musela zníčit před tím než by zemřela. Pokud by to neudělala museli by tam stále být. Jenže žádné stopy po smrti ani po náhrdelníku či prstenu" podívala se na dvě ruce na svých stehnech ,,takže Natália je živa?" Zeptal jsem se pro jistou abych to blbě nepochopil ,,je tam možnost" pokrčila rameny. Bellu jsem pevně objal a nehodlal ji pustit. Dlouho se mi takhle nesvěřila, chyběla mi. ,,Chrisi bojim se" šeptla a já se na ní překvapeně podíval. Nikdy nahlas nepřiznala že se bojí. ,,nikdo neví čeho je pán zla schopen. A už vubec nikdo neví co plánuje. Nebojím se o sebe, ale o osatní. Teď nic nedělá. Co se stane pokud se Natália objeví? Bude to válka? Bude to konec světa?" Podívala se na mě s opravdovým strachem v očích ,,to zvládneme Bello" povzbudil jsem jí a znova jí objal ,,tomu nevěříš ani ty" povzdechla si a položila si hlavu na moje rameno ,,musíme v to věřit" pohladil jsem jí po jejich dlouhých kudrnatých vlasech ,,buď opatrnej Chrisi" pohladila mě po tváři a stoupla si ,,musim jít, ale varuj i kamarády. Musíte být připraveni na všechno" pousmála se a následně zmizela jakoby tu ani nebyla. Okamžite jsem se zvedl z lavičky a doběhl zpátky do Bradavic. Musím poděkovat pobertum že vynalezli Pobertův plánek. Je to užasná věc. Vyběhl jsem do jejich věže a řekl heslo, které mi kluci řikají každý  týden. Vyběhl jsem schody do jejich patra a vrazil do jejich pokoje ,,hej" křikl jsem což vš echny probudilo. Sirius teď stal s hůlkou připravenou před sebou, James si sedl před Lily s taktéž nataženou hulkou. Remus se rozhlížel a Peter spal. ,,Chrisi?" Vydechla ulevně Lily ,,jop" rozsvítil jsem a sedl si na Siriusovo postel . ,,musim vám něco říct" všichni se nechápavě posadili okolo a poslouchali. Řekl jsem jim vsechno o Belle a varoval je jak mi řekla. Nikdo na to nic neřekl. Každý měl svoje myšlenky a každy si to musel urovnat sám. Ale vím jedno. Každý jsme premýšlel nad stejnou věcí. Pokud Natália žije, kde je?

5.2.1974(flashback)
,,co s ni budeme dělat?" Zeptala se modooká dívka a hleděla na černovlasou dívku, která už skoro rok nehybně leží. ,,nevím" odpověděl zoufale chlapec. ,,myslíš že se někdy probudí?" Zeptala se a sedla si vedle něj k ohni ,,urcitě" přikyvl ale nevěděl jestli presvědčuje svoji sestru nebo sebe. Oba v tichosti seděli a opékali si maso, zatím co dívka za nimi se začala probouzet. ,,au" zaskuhrala což sourozence ohřívající jídlo vyrušilo a vystrašně se na černovlasou dívku podívali. Oba se na sebe překvapeně podívali a vyskočili a rozeběhli se za černoválskou ,,Natálio..!"

Harry Potter: Psal se rok 1971Kde žijí příběhy. Začni objevovat