5. fejezet

26 3 0
                                    

Átrohantam a közeli faluban, ahol  még elértem a buszt. Viszont már 13:30 van! Nem fogok odaérni! Ezt nem hiszem el! Biztos semmi baj nem lesz....
Hogy lehetek ilyen idióta, hogy a saját magam érdekeit nézem? Be kéne jutnom Alízhoz, nem pedig  arra a retkes gyűlésre  menni. Nembaj, mostmár megyek!

Ülök a buszon, de már 13:50 van...el fogok késni! Mi lesz akkor ha büntetést kapok? Vagy még rosszabb...nem én kapok...
Telefoncsörgés szakított ki a gondolataimból:

Ismeretlen:)

Fel kell vennem. Tudnom kell mit akar!
-szia Panna! Szeretnélek tájékoztatni, hogy Alíz barátnéd kómában van, de nem lesz semmi baja...ugyan!-ezt ilyen robotos hangon mondta, nem bírtam kiszedni, hogy ki az.
-d....de h...ho...honnan tud....tudod?-kérdeztem félénken
-túl sokat kérdezősködsz kicsilány! Siess el ne késs a gyűlésről, mert baj lesz-majd letette a kagylót
Baj lesz? Ettől féltem....

A templom kapujában állok, 14:04 van. Beléptem, és egy kb 100 fős csoportot láttam! Pontosabban....épphogy láttam mivel elég sötét volt. Megszólalt ugyan az a hang, mint a telefonban.
- jónapot mindenkinek! Egy bemutatkozással szeretném kezdeni a játékot! A személyemet nem árulom el, nem akarom, hogy valaki kihasználja! Azt viszont igen, hogy a ti drága ismeretlenetek, én vagyok személyesen! Most pedig a játékszabály: 1. TILOS szólni bárkinek is, a játékról, ellenkező esetben baj lesz. 2. Mindent meg kell csinálni amit kérünk ellenkezőleg csúnya vége lesz az életeteknek! Több igazából nincsen, viszont a későket, azt a három embert: Kardos Szófia, Nagy Zsanett és  Horváth Panna kérem fáradjon a színpadhoz!

Te jó isten! Oda kell mennem! Most tuti meghalok!
Mikor odaértem, egy borítékot nyomott a kezembe egy maszkos ember. A levélben ez állt:
Mivel késtél, egy nem túl szívélyes feladatra kényszerítelek! Tudod, ha nem csinálod meg, szörnyű halálod lesz, amit nem kívánok senkinek...vagy mégis? Na lássuk a feladatodat! Ölj meg egy számodra nagyon fontos embert! A módszert te választod ki, viszont ne legyen nyoma, ásd el jó mélyre és ne legyen bizonyíték amit felmutathatnak, hogy te voltál!

HOGY ELNÉZÉST? Öljek meg valakit? Ráadásul egy fontos személyt? Neeem az nem lehet...de meghalni sem akarok! Miután véget ért a megbeszélés(?!) hazamentem, ahol egy újjab boríték várt. Ezek betörtek hozzám? Jesszus....ez már morbid...eddig is az volt...mondjuk mit vártam? Megnéztem mi volt benne:
Panna! Egy online csoportba veszünk fel téged, ott minden fontos információt meg fogsz találni a játékkal kapcsolatban! Az első feladatot, amit a késésedért kaptál 2  nap alatt kell teljesítened! Ha nem csinálod meg, tudod mi vár rád!
Huh....ezt fájt végigolvasni! Felhívtam Flórát, hogy jöjjön át és aztán kezdőthet az akció....
Kést ragadtam majd bevittem a szobámba, ahol elrejtettem, lehúztam a redőnyt és felkapcsoltam a led lámpát amit egy piros színre állítottam.
Mikor odaért hozzám Flóra, aki az egyik legjobb barátnőm, behívtam a szobámba, hogy filmezzünk...

gyilkos barátságOù les histoires vivent. Découvrez maintenant