Egy olyan filmet néztünk, pontosabban nézettem vele, ami a halálról szól. Pontosabban a halál utáni időszakról. Ez pont kapóra jött, hiszen őt is érdekelte, és amikor kimentem, hogy hozzak még popcornt, sokat gondolkoztam azon, hogy hogyan is kéne...hát khmm...ledöfni!
Végül úgy döntöttem, hogy megkérdezem, hogy itt alszik e hiszen arra soha nem mondana nemet. Szerintem mindenki tudja mi lesz utána...ezt nem is ragozom tovább mivel nem akarom ezt csinálni...még jó hogy nem akarom!
Mikor készen lett a popcorn, bevonultam, majd megkérdeztem, hogy itt alszik e, amire rá is vágta hogy persze.
Jó ez így sima ügy lesz.
Miután elmentünk fogatmosni meg stb még kicsit beszélgettünk aztán ő bealudt. Még vártam kb 15 percet és elkezdtem az akciót. Előkaptam a fegyveremet és a hideg kést a nyakához szorítottam.
Kinyitódtak a szemei, mire az enyémbe könnyek gyűltek
-P-panna m-mit-mitcsinálsz?-kérdezte rekettes hangon
-rohadtul sajnálom-ezzel bele is vágtam a nyakába
A földre rogytam és zokogtam, a nyakából spriccelt a vér
Kiszaladtam a közeli elhagyatott parba, ástam egy hatalmas gödröt, majd visszamentem Flóráért. Miután betemettem, nem tértem magamhoz, egyszerűen gyűlöltem magamat. Visszaemlékeztem a ma kapott borítékokra
A weboldal!
Holnap megint menni kell, inkább megyek 1 órával hamarabb, de késni...na azt nem fogok!
Másnap reggel az ébresztőm hangjára keltem, és mivel 10-re ott kell lenni a templomnál, már 7kor elindultam.
9:00 van, és itt ülök a bejárat előtt. Már többen vagyunk, mivel szerintem nem csak én ijedtem meg tegnap. Voltak ismerősök is. Ott van például...Virág! És kivel beszélget? Zsuzsi? Miért vannak ők itt? Gyorsan odamentem hozzájuk
-sziasztok, mi járatban itt?
-ah van egy hülye játék...hallottuk, tegnap kiszólítottak téged is...mit kellett csinálnod?
-megölnöm egy számomra fontos embert...
-uhh...sajnálom...ki volt az áldozat?
-ah...gyűlölöm magamat de... Flóra!
-úristen-fakadt sírva Virág
-sajnos szerintem nem ez az utolsó ilyen feladat!
És szerintem tényleg nem az utolsó!
10:00-kor betereltek minket, majd elkezdték a mondókájukat
-emberek! A mai napon az első, azaz három ember kivételével az első feladatotokat kapjátok meg! A feladatot borítékban kapjátok meg! Kérnék mindenkit, hogy rendeződjön egyes oszlopba! A borítékokat véletlenszerűen kapjátok meg.
Beálltunk sorba, én viszonylag az elején voltam. Amikor átvettem a levelet, ki is nyitottam. Ami benne volt, nagyon durván morbid
Tisztelt játékos! Az első feladat, csoport feladat! A csoportodat nem választhatod ki! Miután elolvastad, kérjük fáradj a színpadhoz, hogy megtudd kikkel is leszel együtt! A feladat: mivel 3an vagytok, egy ember egy embert kap! Ez kb körbe megy! Pl: az 1. Játékos a 2. Játékost, a 2. Játékos a 3. Játékost a 3. Játékos pedig az 1. Játékost kapja! Egymást kell kínoznotok! Nem szabad halálosan, csak szenvedjen...minél jobban!Miután átfutottam a sorokat, odasétáltam az említett helyszínre, ahol ki is választották a csapatomat. Egy szőke lány, ha jól tudom Szandi a neve, és Zsuzsi, akinek egyáltalán nem örültem, hiszen egy közeli barátom.
Mikor hazaértem egy ismerősnek jelölés fogadott. Ez Szandi! Nagyon szuper...
Holnap találkozunk hárman és elkezdjük ezt a szarságot...
YOU ARE READING
gyilkos barátság
HorrorEgy átlagos napon kezdődött minden. A megismerkedésünk napján. Amikor egy Monori lány rámírt tiktokon és össze barátkoztunk... Ez volt a kezdet... #42.horror 2021.12.20 #1.horrorstory 2021.12.21 #22.misztikus 2021.12.21