7. fejezet

18 3 0
                                    

Ma találkozunk, és már ki is találtuk mi lesz. Mivel tudjuk, hogy ezeknek a nyomorult embernek vannak beépített emberei, nem kockáztatunk, megcsináljuk amit mondanak. Végülis nem tudjuk mi lesz még. Nekem az jutott, hogy vágjak jó mélyeket Szandi lábába késsel. Hát ez roppant jó, valóban. Már a gondolatától is rosszul vagyok. Mindig nekem jutnak a késes feladatok? Egyébként a rendőrök már nyomoznak Flóra után, engem is kikérdeztek, azt állítottam teljesen közömbösen, hogy amikor hazament egyedül éjszaka, akkor történhetett valami, én nagyon szomorú vagyok, de tényleg...nem is tudják mennyire...
Megragadtam ugyan azt a kést, mint amit Flóránál használtam, elraktam a hátizsákomhoz majd elindultam Zsuzsihoz, a megbeszélt helyszínre. Szandi már ott volt, ő szögeket fog Zsuzsiba döfködni. Azt még nem tudom, hogy Zsuzsi mit tervez, de kezdek félni.
Miután Szandinak 5 darab vágást ejtettem a lábám, elment lefertőtleníteni és ellátni a sebeit, majd Zsuzsi következett, hogy megtegye velem amit akar. Na igen. Üvegszilánkokkal dobált, ráállított, sőt még vágásokat is csinált. Kb az egész testemre. Ezek után Szandi is megtette amit megtett és elindultam haza. Holnap szintén gyűlés. Én ezt már utálom. Bár ki nem?

Már a templomnál vagyok, a szokásos helyemen és várok a többiekre.Kezdek félni, milyen feladatot kapunk ma. Mert ugyebár, olyan nincsen, hogy pihenő nap. Ugyan, dehogy. Miért is lenne?

Mikor belépett emberünk, rögtön mentem is utána, hogy a színpad előtt lehessek.

-Tisztelt játékosok! A mai feladat egy igen különlegesnek nem mondható, mivel ezek után több ilyen lesz. A feladat nem más, mint saját magatokat bántani. Ha halálos áldozat lesz, annak a családja és barátai nagyon nagyon megbánják. Ha adhatok tippet, akkor a késeket sokan szeretik, csak úgy mint az üveget és a tűt. Sok szerencsét! Annyit még elárulok, hogy most 3 napig nem találkozunk, vagy hát ki tudja. Hahaha- nevetett ördögien

Csodás. Erre vártam egész életemben. Úgy döntöttem, hogy mivel tűvel már csináltam magamnak tetoválást, azt választom, mivel nem is olyan fájdalmas. Nagyon buli....természetesen








gyilkos barátságTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang