Hejka!
Tego się nie spodziewaliście, co?
Mam przynajmniej taką nadzieję.
!!!WAŻNA NOTATKA!!!
!!!PROSZĘ O PRZECZYTANIE CHOCIAŻ JEJ!!!
Jak już dobrze wiecie (bądź też nie, jeśli jesteście tu nowi) to w ostatnim rozdziale (rozdział nr 29 w Avengers (i nie tylko) oglądają "Avengers: Koniec Gry") pojawiła się właśnie Rada Iron Percy'ch, a w niej jeden konkretny i zupełnie nowy Iron Percy, ale o tym zaraz.
Ach, no tak, zapomniałbym. Jeśli jest tu ktoś, kto nie czytał żadnej mojej książki to naprawdę zachęcam do ich przeczytania! Zwłaszcza, że każda z tych trzech książek, które zaraz podam, wchodzą w skład jednego Uniwersum (ekhemGigawersumekhem)! Myślę tu oczywiście o moim pierwszym ff, czyli "Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Wojna Bez Granic"", drugim fanfiction pt. "Avengers(i nie tylko) oglądają "Avengers: Koniec Gry"" (jeszcze bardziej szaloną kontynuacją pierwszego), no i teraz ta książka (Czarodzieje (i nie tylko) czytają "Harry Potter i Kamień Filozoficzny") jest trzecia. Od razu mówię, że w ostateczności nie trzeba (choć przydałoby się) czytać tych wcześniejszych ff, ale żeby na pewno wszystko zrozumieć to jednak, by się to przydało. A ja nie wiem jak Wy, ale lubię, gdy mam jak najwięcej do czytania.
Zwłaszcza przydałoby się przeczytać te dwa poprzednie ff, po to by poznać samą personę Iron Percy'ego, którego postać będzie ważna zwłaszcza w dwóch pierwszych rozdziałach tego ff.
Kim jest Iron Percy? Jest on postacią stworzoną przeze mnie, tak naprawdę można wręcz by rzec, że taką moją alternatywną wersją, gdzieś i kiedyś indziej, krótko? Oryginalna postać odrębna ode mnie, ale jednak stworzona na mojej podstawie. Samo to kim on jest, jest dość... ciężkie do wyjaśnienia w kilku zdaniach, bo tak naprawdę budowałem (i nadal buduję) tą postać i jej zawiłości przez te poprzednie dwie książki (z których ta druga nadal jest pisana, plus tak naprawdę w tej też będę budował jego kolejne warstwy), ale chyba jest całkiem spoko postacią, bo nigdy nie widziałem komentarza negującego jego byt.
W sumie... Jest tu ktoś kto czytał te poprzednie ff? Jeśli tak to mam do Ciebie prośbę, tak właśnie do Ciebie! Ty, tak Ty! NIE OLEWAJ MNIE! XDDDD Prosiłbym Cię dobra duszo, abyś opisała/opisał w komentarzu jak Ty widzisz Iron Percy'ego? Każdy nowy będzie mógł chociaż trochę ułożyć sobie informacje o nim, a ja sam z chęcią zobaczę, co Wy o nim sądzicie.
Oczywiście każdy kto czytał tamte ff (a przynajmniej rozdział nr 29 wspomniany wcześniej), ten wie o Radzie Iron Percy'ch i domyśla się, że Iron Percy z tamtych dwóch ff to nie ten sam, co będzie tu.
Zgadza się! Myśleliście, że po co wprowadziłem w tamtym rozdziale, akurat postać Iron Percy'ego z tego Multiwersum (teraz mowa o tym z Multiwersum Harry'ego Potter'a, bo jak niektórzy z Was pewnie wiedzą to w tamtych ff główne skrzypce grał Iron Percy, ale z Multiwersum Marvel'a)? Macie odpowiedź! Choć tak naprawdę aż tak wiele inny on nie będzie, nadal wszystkie swoje najważniejsze i najprzyjemniejsze cechy z nim pozostaną, jedynie doświadczenia, umiejętności i kilka innych rzeczy będzie się różnić, ale sami zobaczycie! Zresztą porządny opis całej Rady Percy'ch i jak to wszystko działa, czym się różnią itp. jest właśnie w tym słynnym "29 rozdziale", więc zachęcam do powtórzenia tych informacji jeśli ktoś dokładnie ich nie pamięta, zwłaszcza, że zgadnijcie kiedy zaczyna się to ff?
CZYTASZ
Czarodzieje (i nie tylko) czytają "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"
HumorTytuł chyba wszystko, mówi nieprawdaż? Wszystkie ważne informacje tak naprawdę zobaczycie we wstępie pierwszego rozdziału. Teraz tylko wspomnę, że wszystko, co działo się w książkach o Harry'm Potterze, przed tym konkretnym momentem w Czarze Ognia...