Tanımayanlar için Jessica.
Jessica Jung ;
Bir Barbie kadar güzel,
Bir gangster kadar ürkütücü,
Buz kadar soğuk,
Bir asker kadar erkeksi,
Arkadaşlarına kadar cömert,
Kardeşine karşı sevgi dolu,
Fanlarına karşı minnettar...K-Pop dünyasının mükemmel sesli ve güzel mi güzel Barbie Bebeği... K-Pop dünyasının sarışın bombası... K-Pop dünyasının buz prensesi
GIRLS' GENERATION'un Jessica'sı.Adı Jung Soo Yeon
Sahne adı Jessica Jung
Kardeşi f(x) Krystal
Doğum tarihi 18 Nisan 1989
Lakabı : Ice Princess♥♥♥
Uykuculuğu ile bilinir. Tüm üyeler onu uyandırmak için çok uğraşırlar.
"Beni bıraksalar bütün gün uyurum"
Diyor.
Üşgençliği ile ünlüdür.
Super Junior'dan Kim Hee Chul bu yönlerden birbirilerine benzediklerini söyler. " Jessica Jung benim ikizim. O ikinci Kim Hee Chul."
Kendisi şarkı söylemek dışında hiçbir şeyde iyi değildir :D [şaka]
- Berbart bir sporcu
Kimse onunla aynı takımda olmak istemez. Çünkü o koşmuyor. Bu konuda " Hayat felsefem bu. Ne kadar geç kalmış olursan ol asla koşma. Koşsan ne fark edecek? Tarz meselesi bu" der.
Ayrıca Beysbol maçında başlangıç atışını kendisinin yapmasını isterler. Ve Jessica berbat bir atış yaparak üç gün boyunca dünya televizyonlarında akşam haberlerine çıktı.
- Berbat bir aşçı
Jessica acıkır ve yemek yapmak ister. Fakat kızımızın yapmayı bildiği hiçbir yemek yok. Annesini arar ve " Anne acıktım. Sandviç yapacağım. Ama nasıl yapılıyor?" :'(
- Berbat bir çocuk bakıcısı
Hello Baby programında Jessica'nın katıldığı bölümlerde görüyoruz zaten.
♥♥♥
Hyoyeon ve Jessica Violent Couple olarak bilinirler. Şiddet ikilisi. Sebebi ise hep birilerine vurmaları ya da sert bir şekilde şakalaşmalarıdır.
Jessica bir SNSD programında aegyo yaptığı için yerdeki Sunny'i şakayla tekmeleyip gitmiştir. Başka bir programda gene aegyo yaptığı için şakayla tokatlamıştır
Sahnede birkaç kere kardeşi Krystal i tekmelemişliği vardır.
Tiki var. Ve bu tiki ile en çok Hyoyeon uğraşır.
♥♥♥
Onda Dolphin Scream var. Yunus çığlığı. Güçlü ve tiz bir sestir. Bu çığlık atıldığında yanındakilerin kulaklarına zarar verebilir.
SNSD - Horror Movie Factory programında Tiffany ile korku odasına gittiler. Diğer üyeler ise onların seslerini duyabilmek için yukarıda kulaklık takarak dinliyorlardı. Jessica çığlık atınca Taeyeon anında kulaklığını çıkarıp yere attı.
Yukarı çıktıklarında ise Tiffany , Jessica'nın çığlığı yüzünden çıldırdığını söyledi.
♥♥♥
Dışardan ne kadar buz gibi görünse de idoller tarafından çok seviliyor. Bilinen arkadaşlarından bazıları;
SHINee - Jonghyun, Kim Kibum (Key)
SUPER JUNIOR - Heechul, Yesung, Siwon, Donghae
KARA - Hara, Park Gyuri
BIGBANG- GD, T.O.P
B2ST - Junhyung
4MINUTE - Sohyun
Davichi - Minkyung
Park Min Young ( Oyuncu)
BoA
SS501 - Kim Hyun Joong , Kim Kyu Joong
TVXQ- Kim JaeJoong
♥♥♥
Super Junior üyeleri Eunhyuk ve Donghae ondan biraz tırsıyor.
Bir keresinde kamerayı bulup orada SNSD üyelerini taklit ediyorlardı. Sıra Jessica ya gelince Donghae "Hey Jessica geliyor " dedi. Eunhyuk panik yaparak taklidi bıraktı. Jessica onlara merhaba diyerek gitti. O gider gitmez tekrar devam ettiler.
Bir programda f(x) üyelerine Jessica ile Krystal ı karşılaştırın dediler. Pek çok seçenek vardı.
1 Jessica zayıf Krystal ise S-Line 'ye sahip
2 Jessica kısa ama Krystal uzayabilir
3 Jessica buz prensesi Krystal ise sevimli ve sıcakkan
Amber 2'yi seçti. Ona sebebini sorduklarında " Çünkü korkuyorum"
Dedi. Luna da 3'ü seçti. Ona sorduklarında baya takıldı. " Bu korkutucu bende korkuyorum" dedi :D
♥♥♥
O bir Ice Princess. Dışarıdan bakılınca Buz gibidir. Soğukkanlıdır. Fakat onu tanıyan herkes aynı şeyi söyler. "Tanımıyorsanız Jessica size kötü görünebilir. Ona karşı önyargınız olabilir. Ama tanırsanız o çok sevecen ve iyi kalpli"
Kendisi de bu yönü hakkında " Biliyorum bir Ice Princess'im. Ama bu benim elimde olan.bir şey değil. Lütfen beni böyle kabul edin"
♥♥♥
Her ne kadar dışarıdan güçlü gözükse de içinde narin ve duygusal birisi.
Fanlarına çok değer verir fakat onun özel hayatına karışıp irdeleyen fanlarından nefret eder.
Evlenmek konusunda " Aslında her kızın hayalidir evlenmek. Ben de isterim ama şu an değil. Belki de gelecekte" der.
En çok Kardeşi Krystal'a bağlıdır ve en çok sevdiği değer verdiği kişidir Krystal. Ona gelecek olan zarar bana gelsin der hep.
Jessica & Krystal Jung programında " Krystalla işlerimiz yüzünden görüşemiyoruz. Onu çok özlüyorum" diyor.
♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʙᴏᴜᴛ ꜱɴꜱᴅ | 𝐉𝐄𝐒𝐒𝐈𝐂𝐀¹
Randomulusun kız grubunun ana vokali, ice princess Jessica Jung * Girls' Generation *kimkibumkeyismylove