Jessica'yı Pariste gören kişilerin anlatımları; Okumanızı tavsiye ederim *-*
" 18:20'de havaalanına geldim. İlk önce içeride kayboldum. 😂
Arkadaşımla birlikte 10-15 dk bekledik ve daha sonra Jessica geldi. Gerçekten çok sevimliydi. HERKESTEN DAHA FAZLA HEM DE. Fanları gördüğünde gülümsedi. Bazı fanlar fotoğraf veya özçekim için sordular, sevimlice hepsini kabul etti. Ama ben ondan uzakta durdum. Ona yaklaşmak için çok utangaçtım, kalbim çok hızlı atıyordu ve ağlıyordum. 😢Bu yüzden hediyemi veremedim ve kendimden nefret ediyorum. 💀💀💀
Çinli fanlar ona bir pankart verdi. Sloganı okuyamadım çünkü Çince bilmiyorum.😂 Daha sonra bize el salladı ve "Seni seviyorum!" diye çığlık atıp bağırdım fakat duyup duymadığını bilmiyorum. 😢 Çok fazla ağlıyordum. Gerçekten. Onu görmeye hazır değildim. Ama dünyadaki en mutlu insanım çünkü gerçek hayatta onun gülümsemesini ve müthiş aurasını gördüm. ❤❤❤❤ Bayağı konuştu fakat ben ne dediğini anlayamadım.
Yarın kafam durulduktan sonra her detayı açıklayacağım.
JESSICA JUNG'U SEVİYORUM. O GELMİŞ GEÇMİŞ EN TATLI KİŞİ."Bence de *-*
"O gerçekten çok ilgi çekiciydi. Çooook inanılmazdı. Çantanıza koymak isteyeceğiniz türden bir oyuncak bebek gibi.
Eyfel Kulesi'ni arkasına alıp, fotoğrafını çekmemizi istedi. Daha sonra ise poz verdi. Çoook tatlıydı.
Girişe yöneldiğinde, menejerler ona yol açtılar. Şanslıydım çünkü onun önündeydim! Jessica'yla göz teması kurdum ve sarhoş oldum. Bulanık fotoğraflar çektim o an.
O, le Théâtre de Chaillot girişindeyken, merdivenlerde olan tek kişiydim bu yüzden adını bağırdım ve benimle bir kez daha göz teması kurup el salladı. Bu çok fazla AMAN TANRIMDI 😲😲
Bazı kişiler onu tanımıyordu fakat şimdi onun Koreli tasarımcı, şarkıcı ve model Jessica Jung olduğunu biliyorlar. Etrafımızda bir sürü fan vardı. Belki biraz korkmuştu fakat çok iyiydi -fanlara karşı-. Fanlarla selca çekmeyi kabul etti. Orada olup onu desteklediğimiz için mutlu olduğunu düşünüyorum. Bazı fanlar "KRALİÇE/EFSANE" diye tezahürat yapıyorlardı. Bu çok ihtişamlıydı.
Onunla bir kez daha karşılaşabildiğim için çok mutluyum. O fanlarıyla buluşmak istemeyen türde birisi değil, bundan dolayı çok mutluyum. Teşekkürler Jessica. Paris gezinden keyif almanı umuyorum."
---
"İnsanlar çok kabaydı. Ona dokunmak için fazla uzak olanlar, önlerindekileri ittiler. Ama Jessica gülümsemeye devam etti. Bazı fan olmayanlar da oradaydı ve onu ittiler."
O her zaman nazik biriydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʙᴏᴜᴛ ꜱɴꜱᴅ | 𝐉𝐄𝐒𝐒𝐈𝐂𝐀¹
Randomulusun kız grubunun ana vokali, ice princess Jessica Jung * Girls' Generation *kimkibumkeyismylove