Eveet GorJess Spazzer ve Sone'ların hayali gerçek oluyor! Jessica'mız comeback yapacak! Resmi olarak açıkladı. Albüm hazırlığı yapıyormuş şu an.
Bence bu albüm Taeyeon-I kadar tutulabilir gibi. Ama SNSD'den ayrılınca Jessica'Nın sevenleri de popülaritesi de azaldı. Yine de böyle mükemmel sesli bir bayanı dinlemeyen kalmaz diye düşünüyorum.
Ve Jessica diğer soloistlere oranla kendisine uygun konseptleri ve sesine uygun şarkıları seçmekte çok iyi. O Almost şarkısının sesine ne kadar yakıştığını hatırlıyor musunuz? Ya da Miss Korea ve Barbie Girl şarkılarının kendi karakteri ile olan uyumunu?
Fighting Jung Sooyeon!
Bu arada gerizekalı netizenlerin yorumlarına da bakalım. Moraliniz bozulsun istemiyorsanız okumamanızı öneririm :(
Jessica solo albüm üzerine çalıştığını açıkladı.
Jessica, "Şu anda bir albüm üzerine çalışıyorum.. Eğlence sektöründen ayrılacağımı söylememiştim."
1. [+788, -51] Bu ne be, sektör onun oyun alanı mı sanıyor? İstediğini yapmak için ayrılıp sonra geri dönebileceğini mi düşünüyor?
2. [+760, -32] Biz haklıydık, değil mi? Markası başarılı olmazsa albüm çıkarmak için dönecek, hayranlarını özlediğinden bahsedip biraz gözyaşı dökecek demiştik. Birkaç fotoğraf çekimi yapıp dizide rol olacak ve sonra oyunculuğa yönelecek.
3. [+578, -26] Ama Soshi çoktan sektörden ayrıldı
4. [+43, -1] Ne rahat bir hayat yaşıyor... markasını kurmak için ayrıldı ve şimdi sıkıldığı için şarkıcılığa geri dönmek istediğini söylüyor
5. [+34, -2] ㅋㅋㅋ Albümü tırt olursa çok komik olur ㅋㅋㅋㅋㅋ Soshi ise her zaman en üstte
-
Jessica şarkıcı olarak geri dönüyor... "Yeni albüm üzerine çalışıyorum"
1. [+249, -17] Başka bir haberde Çin'de hiç popüler olmadığın ortaya çıktı, şimdi medya oyunuyla onu ört bas etmeye çalışıyorsun. Herkes onun hain olarak ne yapacağını tahmin ediyordu ve aynısı oluyor ㅋㅋ hıı tabi sen bir tasarımcısın ㅋㅋㅋ
2. [+223, -18] Önceki haberde bir gün ara vermek istediğini söylememiş miydi? Geçen sene sevgilisiyle yakalandığında albüm üzerine çalıştığını inkar etmişti ama şimdi tam tersini yapıyor. EXO hainlerinden hiçbir farkı yok.
3. [+182, -11] Busan'da bir mağazada gözlükleri bir alana bir bedava şeklinde satılıyordu ㅋㅋ Markan çinde pek iyi durumda değil galiba?
-
1. [+609, -42] Sanırım parası bitmeye başladı. Kimse müzik yapamazsın demedi... ama müziğinin eskisi gibi satacağını düşünmüyorum..
2. [+588, -40] Koreli hayranlarını terk edip tüm dikkatini Çinli hayranlarına veren sendin. Şimdi niye Kore'ye dönüyorsun?
3. [+243, -24] Sktir git
4. [+220, -19] Hmm.. Soshi hayranıydım ve Jessica'yı severdim ama şimdi madem solo yapacaktı niye grubundan ayrıldı diye düşünüyorum.. aklından neler geçiyor?
5. [+191, -14] Şimdi tek başına.. insanlar solo albümünü sevecek mi?
Jessi gruptayken onun sesini öve öve bitiremezdiniz. Her zaman mükemmel bir tarza sahip olduğunu söyler ve güzelliğini konuşurdunuz hep. Vay sizi dönekler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʙᴏᴜᴛ ꜱɴꜱᴅ | 𝐉𝐄𝐒𝐒𝐈𝐂𝐀¹
Randomulusun kız grubunun ana vokali, ice princess Jessica Jung * Girls' Generation *kimkibumkeyismylove