JESSI day!

1K 64 19
                                    

Today Jessi Day

Bugün , Yoonaddict olduğum zamanlarda Yoona'dan daha güzel diye sevemediğim, tüm erkek idollerin göz bebeği olduğu için kıskandığım, güzelliğine ve tatlılığına hayran olduğum, yeteneklerine imrendiğim fakat en sonunda hiçbir idolle paylaşamayacak kadar sahiplendiğim idolum Jessi'nin doğum günü.

Jung Jessi , bu yılın onun hayatındaki en kötü yılı olduğunu biliyorum. Tek başına tüm yüklerin altından kalmaya çalıştı. Fan buluşmalarında üzüntüsünü gizlemeye çalıştı o kadar ağır geldi ki ağladı... Etrafında sahte fanlar türedi, sırf JaeJoong, HyunJoong ve Donghae ile yakın olduğu için nefret mesajları aldı. On beş yıllık arkadaşlarından koparıldı... Hayatının en güzel yedi yılı içerisinde harcadığı tüm çabaları yok sayıldı. "Başıma gelen en güzel şey" dediği grubu GIRLS' GENERATION'dan atıldı... Fanlarına gerçeği anlatamadı ve pek çok fanını kaybetti. ..

Onu tanıyanlar asla güçlü bir kişiliği olmadığını , aksine aşırı duygusal olduğunu bilir.

Kpop camiasındaki güzelliğin bir " S-line" olmadığını ve standartlaşmış güzellik kalıplarına uymadan da güzelliğini kabul ettirebileceğini gösterdin.  GIRLS' GENERATION'dayken başarının seksi konsept ile olmadığını , seksi konsept yapmadan da en tepeye çıkabileceklerini kanıtladın.

Idollüğün sadece sahneye çıkmakla olmadığını kanıtladın. Kendini her defasında dans etme, oyunculuk yapma , şarkı söyleme, müzik aleti çalma, modellik yapma ve bir moda ikonu olmakla geliştirmeye çalıştın.

Bana ne zaman " Idolun neden senin idolun?" Diye sorduklarında hep " Kendisinden utanmadığı ve olduğu gibi davrandığı için " diyorum.

Sen sporda kötü olduğunu gizlemeye çalışmadın. Aşırı hassas olduğunu gizlemeye çalışmadın. Hep fanlarına " Lütfen beni böyle kabul edin ve sevin" dedin.

Jung Jessi, sana önceden antiydim. Ve senin antilerini en iyi ben bilirim. Onlar senin erkek idoller arasında olan populerliğini, sesini ve güzelliğini çekemiyorlar.

After School'dan Son DamBi 'nin dediği gibi sen " Güney Kore'nin ilk kez gördüğü Sarışın Bomba'' sın.

PSY'nin dediği gibi " Birçok mükemmel yeteneğe ve sese" sahipsin.

2NE1 Dara ve Bom'un dediği gibi " Çok güzel ve iyi birisisin"

Kwon BoA'nın " En sevdiği Dosaeng"i sin.

KARA Hara ve Gyuri 'nin " En yakın arkadaşı''sın.

Kim Hyuna ve Sulli 'nin " Idolu"sün.

4MINUTE Sohyun'un dediği gibi " Uzaktan bir ICE PRINCESS olarak gözüküyor ama aslında özünde cana yakın bir kişiliğin var"

Donghae'nin dediği gibi " Güçlü bir aura"ya sahipsin.

Jung Jessi, "Divine" yi söylediğiniz zamanları hatırlıyor musun?
O şarkıyı size tekrar verseydim söyleyebilir miydiniz?

Yine o klipteki gibi birbirinize sıkıca bağlanabilir miydiniz?

Acaba diğer GIRLS' GENERATION üyeleri sahnede sana topluca sarılır mıydı?

Sooyoung senin için tekrar antilere sitem eder miydi?

Sunny aegyo yaptığında onu tekrar tekmeler miydin?

Tiffany ile aynı yatakta yatıp onu yataktan atar mıydın?

Yuri ile o meşhur arkadaşlık yüzüğnüzü takar mıydınız?

Yoona ile boş zaman bulup tekrar taş kağıt makas oynar mıydınız?

Hyoyeon ile birbirinizin tikiyle uğraşır mıydınız?

Taeyeon'u gene acımasızca uyandırıp güler miydin?

Seohyun'u yanına çekip onunla gurur duyduğunu söyler miydin?

Yapar mıydınız bunlar tekrar Jessi?

GIRLS' GENERATION benim meleklerim der miydin?

Bilmek isterdik Jessi. Sanırım imkansız. Yine de aranızda kopamayacak kadar güçlü bağ var. Umarım sahne arkasında bile olsa meleklerinle vakit geçirebilirsin.

" We can be divine"
" We are always one"

ᴀʙᴏᴜᴛ ꜱɴꜱᴅ | 𝐉𝐄𝐒𝐒𝐈𝐂𝐀¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin