TaengSic- Kavga değil!

1K 62 47
                                    

Şu sıralar internette pek çok olay dönüyor.

Olay şu;

Taeyeon, Temmuz ayının 19'unda İnkıgayo performansında, bazı netizenlere göre surat asmış. Ki sadece bir iki kısımdaydı. Ben dalgın anına denk geldiğini düşünüyorum. Kendi sahnelerinde hep gülümsüyordu. Sonra bu olay yüzünden İnstagramı başta olmak üzere pek çok kişisel SNS hesaplarından kötü içerikli yorum aldı.

Bunun üzerine Taeyeon yeni bir post atarak, bütün bu aldığı nefret mesajlarından bıktığını ve kendisine nefret mesajı atanları tek tek dava edeceğini söyledi. Durun şu yazdığını aşağıya yazıyorum.

"Şu anda hepinize konuşuyorum. Uzun süredir ciddi derecede kötü yorumlar sebebiyle ailemden yanımdaki insanlara kadar herkes çok acı çekti, hayranlarımın da çok canının yandığı bir sürü olay oldu. Dava açmamı söyleyen bir sürü insan oldu; hayran sitem yardım bile etti. Yorumlar beni etkilese de, sevdiklerimin sinirinin bozulduğunu görmek başımı ağrıtıyor ve beni sinirlendiriyor. Birkaç ay önce şirketimle görüştükten sonra anti yorumlarını ve kanıt resimleri toplamaya başladık. Bunlarla başa çıkmanın yasal yöntemi şimdiden oluşturuluyor, ben de karşılık vermeyi düşünüyorum. Benimle aynı acıyı çektiğiniz için özür dilerim ve herkesten önce beni koruyan hayranlarıma teşekkür ederim. Yeterince güçlü olduğumu düşünüyordum fakat böyle olaylardan sonra daha da güçlü olmam gerektiğini fark ettim "

Ardından Jessica İnstagramına "Herkes ektiğini biçer. Karma." diye post attı.Bu onun dinlediği Justin Timberlake şarkısının sözüydü.

Netizenler ve çoğu fan bunu Taeyeon'a diss olarak algıladı ve bu postun altına Jessica'ya bu olayla ilgili hakaret yorumları yazdılar,kavga ettiler.

Ardından Jessica postu düzenleyerek "Gerçekten mi?" yazdı.Sonra da aynı kişiler bunu imalı imalı yazdığını düşündüler.

En sonunda Jessica o postu kaldırdı.


Jessica zaten ara sıra sevdiği şarkı sözlerini yazan biri. Ve bunu da hiçbir şey bilmeden yazdığını düşünüyorum. Yorumları okuduğunda Taeyeon ile ilgili bir olay olmuş olduğunu anladı ve düzenleyip gerçekten mi? diyerek fanlarına sordu. Olayı iyice öğrenince o postu kaldırdı.


Sizin düşünceniz ne?

ᴀʙᴏᴜᴛ ꜱɴꜱᴅ | 𝐉𝐄𝐒𝐒𝐈𝐂𝐀¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin