Suçlamalara yanıtlar

737 51 37
                                    

Jessica hakkında pek çok suçlamaya rastladım son zamanlarda.

1-) Lezbiyen nüfus tarafından en çok tercih edilen idoldür.

??? Öyle olabilir. Burda kötü olan ne? Daha doğrusu burada Jessica'nın suçu ne?

2-) SNSD'i terk eden, düşüncesiz insan parçası./Aynı Sulli gibi...

Hiç kimse sonsuza kadar bulunduğu grubun üyesi olmaz. Jessica da. 

Bu konuda Jessica'yı Sulli ile karşılaştırmak doğru olmaz. Jessica hiç bir zaman SNSD'nin imajını bozmadı. Hatta en dolu anlarında bile SNSD promosyonlarına katılan bir üyeydi. Geç kaldığı olurdu ama hiç gelmediği nadiren. Yoona, promosyonların belki de %75 ine katılmadı. Ona laf atıp kızmıyorsunuz ama konu Jessica olunca... 

3-) Hemen Çin'e gitti zaten. Sen de diğerleri gibi ol. Hainler!

Bu netizenler var ya...KARA Japonya'da çok seviliyor diye KARA'yı dışlayan halktan ne beklenir ki??? 

Jessica artık tek başına. Bu durumda daha çok para kazanmak için, ve tabii ki daha çok fanla buluşmak için en çok fan kitlesi nerdeyse oraya gitmeli doğal olarak. Eee en büyük fan kitlesi Çin'de. Burada yaptığı bir Hainlik görmedim kusura bakma.

4-) Hahaha Markası satmadığı için bir varyete programına katılıp reklam yapmak zorunda kaldı yazık.

Tövbe Yarabbim tövbe... Bu bana B&E satmadı mı dedi?

Jessica şu an SNSD'de olduğundan daha zengin. Ayrıca B&E inanılmaz sattı ve şu an Güney Kore'nin en başarılı altı iş kadınından biri. 

Varyeteye fanları için katıldığı apaçık ortada. Reklam yapacaksa varyete ile yapmaz defile falan açar herhalde?

5-)Bunlar da SM'den ayrılınca hemen değişiyor. Hani Jessica spor sevmezdi? Şu an spor varyetesinde...

Jessica hiç bir zaman sporu sevmiyorum demedi.Aksine sporu seviyor ve ilgileniyordu. Sadece sırf eğlence programları için spor yapıp kendini yormak istemiyordu ve üşeniyordu. Zaten son zamanlarda golf gibi sporları öğrendiğini de söylemişti.

6-) Krystal'a engel oluyor. Ne biçim abla.

Krystal'a engel olsa da Jessica bunu isteyerek yapmıyor. Zora düşen Krystal olsaydı, Jessica yine Krystal için her şeye katlanırdı.

Jessica zor zamanlar geçirdi ve yanında olabilecek tek kişi Krystal. Eğer gerçekten ya Jessica'yı ya da Krystal'ı tanısaydın onların birbirilerine çok değer verdiğini anlardın. 

Ve şu an Krystal önünde herhangi bir engel göremiyorum. Sırf ablası ayrıldı diye kendi ayrılmak zorunda değil. Ve Krystal ile SNSD arasındaki durumda yine Jessica'nın bir işi olduğunu düşünmüyorum. 


ᴀʙᴏᴜᴛ ꜱɴꜱᴅ | 𝐉𝐄𝐒𝐒𝐈𝐂𝐀¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin