Następnego dnia, zobaczyłam, że w Shancai się coś zmieniło.
-Byłaś u kosmetyczki?-zapytałam.
-Oczywiście, że nie.-odpowiedziała i spojrzała się na F4 którzy przechodzili obok nas.
Shancai patrzyła się ze złością na Si a jak Lei mnie zobaczył uśmiechnął się w moją stronę co odwzajemniłam.
Shancai poszła na zajęcia a ty na dach.
Popatrzyłaś na mapę która została narysowana na ścianie.
-To jest Azja.-powiedziałaś patrząc na rysunek.
-Ten obszar wygląda jak...-zastanowiłaś się.
-To Szanghaj?-mówiłaś niepewnie.
-Czyli to jest-wskazałaś na jakiś obszar na rysunku.
-Szerokość geograficzna północna 48 52'-nawet nie zauważyłaś kiedy Lei zaczął do ciebie podchodzić.
-Długość geograficzna wschodnia 2 21'-Lei podchodził coraz bliżej
-Co to za miejsce?-Lei był już obok ciebie i się patrzył.
-To Paryż.-powiedział a ty odwróciłaś się w jego stronę.
-Wiesz jaka jest różnica czasu między Paryżem a Szanghajem?-zapytał podchodząc do rysunku.
-Siedem godzin.-powiedziałaś lekko się uśmiechając.
-Zgadza się, w Szanghaju jest siedem godzin później niż w Paryżu.-powiedział odwracając się do ciebie i lekko uśmiechając.
Zeszliście razem po schodach i się pożegnaliście miałaś już wracać do domu gdy spotkałaś dwie dziewczyny z twojej klasy Xinhui i Baihe, nigdy za nimi nie przepadałaś.
-Rany, T/I.-powiedziała Xinhui.
-Szybko ci poszło z Lei.-powiedziała Xinhui.
-Tylko rozmawialiśmy na dachu.-odpowiedziałaś.
-Tak jasne.-powiedziała Baihe.
-Już po samym twoim uśmiechu widać, że jesteś zakochana.-powiedziała Baihe.
-Lei ci się podoba, prawda?-zapytała Baihe.
-Studiujemy razem więc wyświadczę ci przysługę.-powiedziała Xinhui.
-Leiowi od dawna podoba się ktoś inny.-powiedziała Xinhui a ,tobie pękło serce to prawda lubiłaś lei'a ale nie miałaś pojęcia, że aż tak.
-Popatrz.-powiedziała Baihe i pokazała ci dziewczynę na zdjęciu.
-Oto bogini naszej uczelni, Teng Tangjing z ostatniego roku.-powiedziała Baihe.
-No i?-zapytała Baihe. Była piękna, była szczupła, była chinką a nie Polką jak ty.
-Czyż nie są dla siebie stworzeni?-zapytała Baihe.
-Pewnie nic nie wiesz.-powiedziała Xinhui.
-Jing skończy studia we Francji i niedługo tu wróci.-nie nie odpowiedziałaś i odeszłaś.
Spacerowałaś po mieście i zobaczyłaś jak Lei całuje Shancai w policzek. Twoje serce właśnie pękło, odkręciłaś się i poszłaś w stronę domy.
CZYTASZ
Chciałabym się tym nie przejmować| Huaze Lei x Reader|
RomancePostacie nie należą do mnie tylko do Meteor Garden! Początek- 27.12.2021 Koniec-21.02.2022 #1-METEOR GARDEN 25.01.2022 #1-METEORGARDEN 14.02.2022