"Jake ananı babanı sevmeden söyle, neden huysuzsun piç?"
Minho tıka basa doldurduğu şişil yanaklarıyla başını kaldırıp Jake'e baktı. "Jake huysuz muydu? Ben onun normal hali zannediyordum." dedikten sonra hızlı hızlı çiğneyerek yuttu. Yeji ikizine verdiği sözden dolayı dudaklarını birbirine bastırıp kendini gülmemeye zorluyordu. Kollarını bağlamış sadece ciddi bir ifadeye bürünmeye çalışmıştı ama bu konuda beceriksizdi. Uzaktan bakan biri bile gülmemek için kendisini ne kadar kastığını görebilirdi.
"Minho artık ağzına dakika başı bir şey sokmayı kes. Zaten onca şeyi yemene rağmen kilo almayışın fazlasıyla sinirimi bozuyor."
Yeonjun başlarında ikinci huysuz olarak dikilmeye başladı. İkisi bugün ne olmuşsa artık fazlasıyla huysuz ve sinirliydiler. Yeji ikisinin durumunu az çok anlamıştı. Jake'in huysuz olma nedeni büyük ihtimalle Wooyoung denilen çocuktu. Heeseung ile çıkıyor olmaları sinirini bozuyor olmalıydı. Yeonjun ise büyük ihtimalle Soobin ile tartışmışlardı. Yapışık gibi gezen ikiliyi zaten bugün yan yana hiç görmediğinden dolayı anlamıştı.
"Ah, herkes bir huysuz, herkes bir sinirli, herkes çatık kaşlı, dünya bir tek bana mı güzeldir ki?"
Yeji derin bir nefes almasının ardından sonra kahkaha atma isteğini bastırmış ellerini başının arkasında birleştirerek geriye yaslanmıştı. Yeonjun boş sandalyelerden birine otururken kollarını masanın üzerine koydu ve çenesini yasladı.
"Bu sabah Soobin ile gelirken yolda birden telefonumu istedi. Nedenini sorunca kendi telefonunun şarjı az kalmış okula gidene kadar dayanması lazımmış ama Taehyun'u acil de araması gerekiyormuş. Buna gerçekten inandım, Yeji kahkaha atacaksan at artık."
Yeji'ye göz ucuyla baktı. Kız 'tamam, tamam, sen devam et' dercesine elini salladığında dudaklarını iyice birbirine bastırdı. Omuzlarını düşüren Yeonjun, önüne döndü.
"Telefonumu verdim. Ben önden yürürken arkadan sanki Taehyun ile konuşuyormuş gibi yaparken telefonumun içine bakmış. Ne halt yediysem hepsini gördü ve sizinle olan konuşmaları da okumuş."
"Has- siktir."
"Ananı sikeyim! Bu daha da komik!"
[ *** ]
kızlar, kızlar, kızlaaar : sohbet grubu
Katılımcılar; Heeseung, Sunghoon, Jungwon, Soobin, Jisung, Felix, Taehyun
Sunghoon BOK VARDI DA ÇOCUĞUN KUCAĞINA DÜŞTÜM
BOK VARDI DA ÇOCUĞUN YÜZÜNE MAL GİBİ BAKTIM
BOK VARDI DA JAY BİZİ GÖRDÜ
BOK VARDI DA DÜNYA EBEMİN AMINA KOYMAK ZORUNDAYDI
Heeseung Ölmüş gitmiş kadını karıştırma bari şerefsiz puşt.
Soobin Ayıplıyorum seni Sunghoon.
Sunghoon Sus sen, sevgilinin yaptığı piçliğin sinirini senden çıkaracağım.
Bu yüzden konuşma hakkında elinden alındı Jeon Soobin.
Soobin Burada zaten konuşmuyoruz ki, yazışıyoruz.
Taehyun Bu arada ne oldu?
Jungwon Bu salak Sunghoon'un bugün sakarlığı tuttu. Ayağı diğer ayağına takıldı ve bir çocuğun kucağında buldu kendi.
Tabi ben ve Heeseung şaşkınlıkla bakıyoruz, hala anı kavrayamamışız.
O sırada sınıfa Jay ve Jake girmesin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't like your girlfriend
FanfictionLee Heeseung sevdiği çocuğun kız arkadaşından hiç hoşlanmıyordu.