Bölüm başlamadan bir not düşeyim şuraya öncelikle. Arkadaşlar bu bölüme yorum sınırı koyuyorum. Diğer bölüm neredeyse hazır. Biraz daha yazmam gerek sadece.
Bu bölüm neredeyse iki bin kelimeden oluşuyor, yorum yapmak için bol bol paragrafımız var yani :D
Yorum sınırı: 50 [Bence yaparsınız, azıcık bir şey sonuçta, okuyan herkes birkaç yorumda bulunsa bir bakmışsınız diğer bölüm ardından yayınlanmış :) ]
___________________________
1.474 kullanıcı beğendi
@sunghoon Şunlarla oynamayı kes diyorum, başımıza iş açacaksın diyorum. Oturmuş bir şeylerin içine bilmediği şeyleri döküp duruyor. Demin bir tanesinden köpükler çıkmaya başladı. Heeseung ağlayarak yere dökülenleri siliyor arkadaşlar SJFKISDHFIDSHJGFIDJUGDF
yorumları görüntüle...
@jungwon İnsanların her bokumuzdan haberdar olmasına aslında hiç gerek yoktu biliyor musun Sunghoon?
@kullanıcıa Taş gibi çocuk ama sahipsiz? BU İŞTE BİR TERSLİK VAR ARKADAŞLAR!
@kullanıcıb Anan önceki hayatında neydi ki, senin gibi bir mükemmelliği doğurmuş.
↪ @heeseung Önceki hayatında bir kraliçeymiş.
↪ @sunghoon BENİM ANNEM SARAY KÜTÜPHANECİSİYMİŞ VE BİR ŞİFACI İLE EVLİYMİŞ!
↪ @jungwon Benim annem de normal insanmış işte.
( Buradan flower boy kitabıma selamlar KDHFJDHFDRSHGIJD OKUYANLAR BU KISMI ANLAYABİLİR SADECE, BU YÜZDEN OKUMAYANLAR KİTABA UÇSUN BENCE! )
@kullanıcıc Heeseung beyefendi, acaba bu aralar bekarlık bakımından müsait misiniz?
↪ @heeseung Evet C beyefendi, bekarlık bakımından müsaittim.
↪ @kullanıcıc Öyleyse benimle bir çay içmek ister misiniz?
↪ @jake Maalesef müsait değil kendisi, benimle işi var.
@wooyoung Dünya üzerinde senden beterleri de vardır ama bizim için seni, en beterisin. HEESEUNG YARIM SAATTİR SENİ KAFEDE BEKLİYORUM VE NE GİDEN NE DE GELEN VAR? NEREDESİN SEN?
↪ @heeseung Evden çıkarken abime yakalandım. Dedi, "Nereye?" bende, "Cehennemin dibine, ne yapacaksın?" dedim. Sonuç olarak üstüme domates suyunu boşalttı. "Cehenneme beyaz değil, kırmızı yakışır." dedikten sonra gitti. Ne alaka bende anlamadım ama neyse. Sonuç olarak tek temiz olan kıyafetimi de abim kirletince temiz kıyafet için Jungwon'a geçtim. Jungwon kısa bir işim var benle gel deyince peşine takıldım ama Sunghoon ile yolda (başta tesadüf olduğunu ama sonradan jetonun düşmesiyle anladım) karşılaştık. Okula götürdüler beni işte. Biyolojiciyi kenara çektiler. Konuştular on dakika. Bende girdim kimya laboratuvarına. Bakayım iki derken ortalığın içine sıçtım ve yarım saattir onu temizlemekle uğraştım. (ağladım ama)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't like your girlfriend
FanfictionLee Heeseung sevdiği çocuğun kız arkadaşından hiç hoşlanmıyordu.