5.745 kullanıcı beğendi
@sunghoon İkisi yarım saattir zırıl zırıl ağlıyor, duygulu bir anneyim :')
yorumları görüntüle...
@kullanıcıa BENİ AYDINLATIN HEM DE DERHAL!
@kullanıcıb NE DEMEK SADECE ARKADAŞLARA AÇIK BİR PARTİDE YAŞANAN OLAY SADECE ARKADAŞLAR ARASINDA KALIYOR? NE DEMEK BU? NE DEMEK TAM OLARAK?
@kullanıcıc Ne oldu bilmiyorum ama bence kötü bir şey değil. Dediklerine göre ikisi dans ederken konuşuyormuş ve ilk ağlamaya başlayan Jake'miş. Ardından Heeseung yere çöküp ağlamaya başlamış. Bence güzel bir şeyler oldu. Endişelenmeyin bu yüzden.
@kullanıcıd Gayleri hiç sevmem ki ben, niye keşfedimdesiniz...
↪ @jungwon Babana neden hikayende sövdüğün belli oluyor zaten :D
@soobin Bende ağlayacağım ama şimdi Sunghoon :') OFF GURURLU BİR ANNE GİBİYİM! YAVRULARIM BENİM 😭😭😭
@yeonjun En azından Jake'in Heeseung'ın dudaklarına yapışmasını beklerdim, beni hayal kırıklığına uğrattın evlat :(
@kullanıcı Yeonjun bey ne diyor böyle çocuklar... Benim gördüklerim doğru olamaz... OPPALARIM ARTIK GAY DİYEBİLECEĞİM, DE ZATEN GAYLERDİ SORUN YOK! OPPLARINIZ GAY ÇOCUKLAR ARTIK AĞIZLARINIZDAN AKAN O SALYALARI KOLUNUZA SİLMEYE BAŞLASANIZ İYİ OLUR ÇÜNKÜ BEN BİR MÜNNECCİMİM VE ONLAR EVLENİP ÇOCUK YAPACAKLAR! BİLİYORUM BİYOLOJİK OLARAK İMKANSIZ BİR ŞEY AMA EVLATLIK ALMA DENİLEN BİR ŞEY VAR!
↪ @nixienora Kendimi yorumlarda nasıl yansıtırım, oynat bakalım...
@minho Yalnız tatlı çıkmışlar.
@hyunjin Vay be.. Siz bile. NEREDE BENİM YARİM? NEREDE BENİM Kİ?
↪ @felix Hyunjin... LAN KÖPEK BİZ FLÖRTÜZ
↪ @taehyun Bazen sizi de anlamıyorum ki ben...
↪ @beomgyu Onların anlamak için aynı seviye olmak lazım ama sen zirvedesin aşkım.
↪ @hueningkai Hyung... Ciddiyim bırak bu işin peşini. Beceremiyorsun zaten.
↪ @beomgyu Ama... ama... ama...
@heeseung Arkadaşlar artık açıklama zamanı gelmiştir. Aslında doğduğumuzda ayrı düşmüş iki kardeştik ve birkaç hafta öncesine kadar sadece Jake'in bundan haberdar olduğundan beri bilmiyorduk. Dün partide söyleyince dayanamadım ağladım. Çok duygulu anlardı. Üzgünüz bizi shipleyenler varmış ama iki kardeşi shipleyemezsiniz. Üzgünüm bu yüzden.
↪ @sunghoon Bir dakika, bu gerçek mi?
↪ @jungwon Bu arkadaş ciddi mi?
↪ @soobin LAN BİR DAKİKA NE DEMEK KARDEŞİZ BİZ? OĞLUM BİR DAKİKA LAN! KAFAM BASMIYOR ŞUAN! BEN ZEKİYDİM GÜYA! BASMIYOR! BASMIYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't like your girlfriend
Fiksi PenggemarLee Heeseung sevdiği çocuğun kız arkadaşından hiç hoşlanmıyordu.