/Justin's P.O.V./
Izfrustrirano sam zarežao dok su moje stisnute šake udarile o stol ispred mene. 'Ovo je jebeno smiješno!' vrištao sam crvenog lica.
'Bro, smiri se.' John je glatko rekao, ali ja sam odlučno odmahnuo glavom, ignorirajući ga.
'Kako je jebeno ne možemo upratiti? Je li ovo sranje potrgano ili nešto?' udario sam stol na kojem je naša oprema bila prostrta.
Ispustivši oštar dah, prošao sam prstima kroz kosu.
'Udaranje stola neće učiniti da proradi, Justin.' Bruce je progovorio, odmahnuvši glavom. 'Moraš sjesti dolje i usredotočiti se.'
Hodao sam po podu, ignorirajući i njegove riječi također. Sve što sam znao je bilo da moram naći Kelsey prije nego što ju izgubim.
Bruce se ugrizao za jezik kako ne bi rekao nešto što bi me gurnulo preko ruba. 'Što nam još možeš reći?'
'Što još želiš da vam kažem?' otresao sam se, okrenuvši se kako bih ga pogledao u oči. 'Sve što znam je da se odvezla s tim kurvinim sinom, niz ulicu u crvenom kabrioletu.
Bruce je frustrirano protrljao čelo. 'Naći ćemo ih. Okej? Samo se moraš smiriti i jebeno usredotočiti. Ne možeš udarati stol svaki put kad misliš da si izgubio. Ne možemo ju naći ako ćeš ti raditi scene.'
'Ne radim scene,' rekao sam. 'Jednostavno ne mogu riskirati čekajući.' Namrštio sam se. 'Prošlo je, koliko? Sat vremena, a mi ovdje sjedimo i pokušavamo naći gdje je? Što ako u ovom trenutku treba moju pomoć?' ta pomisao da je ona u nevolji je donijela još jedan val brige u mene.
'Zašto je ona uopće i pobjegla od tebe?' Bruce je prosiktao.
Slegnuo sam ramenima, češajući stražnji dio svog vrata.
Bruce se gorko nasmijao u nevjerici. 'Nemoj mi slijegati ramenima i reci mi istinu, dovraga. Šta se desilo?'
'Otišli smo na večeru, ona se naljutila i otišla.' Pogledao sam u stranu.
'Da, ali zašto?' Bruce je naglasio dok je napeto zurio u mene.
Uzdahnuo sam. 'Nisam znao da Jen tamo radi kao konobarica i ona nam je došla uzeti narudžbe. Rekao sam joj da ode, no Kelsey je skužila da smo se nas dvoje poznavali i htjela je znati kako i zašto.' Zagrizao sam usnu, razmišljajući o našoj svađi.
Bio sam takav idiot.
Jednostavno sam joj trebao reći…
'Zašto joj nisi rekao?'
Ispustio sam dubok izdah. 'Kako sam joj trebao objasniti sranja koja su okruživala naše živote? Huh? Kako sam joj mogao objasniti da je Jen bila dvolična kurva koja me zajebala?'
'Upravo tako kao sada.' John je progovorio.
Okrenuo sam očima. 'I onda bi ona htjela znati zašto je Jen ono što je.' Odmahnuo sam glavom, oblizujući sune. 'Nisam mogao riskirati. Okej? Osim toga, Jenina i moja prošlost je samo naša. To se ne tiče Kelsey.'
'Pa, ako je ona tvoja cura, bro, zaslužuje to znati.' John me oštro pogledao.
'Tko je rekao da mi je cura?' otresao sam se.
'Stari, koga ti pokušavaš zavarati ovdje?' John je rekao podrugljivo. 'Znam te kao vlastiti dlan i također znam da ako ti ova cura ništa ne znači, ne bi prolazio kroz ovo sve' Pokazao je prema nama oko stola, 'samo da ju pronađeš. A sa ne spominjem što si rekao Bruceu.' Mahao je prstom prema meni, sa zlobnim smiješkom na usnama.
'Kako god,' promrmljao sam.
Bruce je sjedio u tišini, povezujući sve što smo rekli. 'Tu sam djevojku vidio samo jednom i donijela mi je više nevolje od svih naših misija zajedno.' Odmahnuo je glavom. 'Bolje ti je da je vrijedna svega ovoga, Bieberu, jer ako nas zajebe, kunem se da ću vas oboje ubiti.' Bruce je opet počeo raditi na tome da ju pronađemo.
Nisam si mogao pomoći te sam se lagano zahihotao. 'Ne brini se. Neće.' Sjeo sam kraj Johna te mu pomogao da sprovede proces.
'S kim je mogla otići?' Joh je progovorio. 'Mislim, je li ti auto bio poznat? Jesi li ga ikada prije vidio? To bi moglo pomoći.'
Namrštio sam se, dugo razmišljajući o tome što je John upitao. Trebalo mi je neko vrijeme dok konačno nisam skužio. Naslonio sam se, dok su mi se oči raširile i usne razdvojile. 'Luke.'
'Šta?' Bruce je podignuo pogled.
'The Kingov teritorij.' Podrugljivo sam rekao u nevjerici. 'Vidio sam taj auto u blizini područja malo prije nego sam uboden. Sjećam se da sam hodao i vidio ga iz daljine. Samo nisam obraćao previše pozornosti na njega.' Stisnuo sam dlanove u šake.
'Čekaj, znači pokušavaš mi reći da je Luke taj koji je odveo Kelsey?' Bruce je prestao raditi ono što je radio kako bi pozorno slušao.
'Oh, nije bio Luke. Kelsey zna kako on izgleda. A i bio bi glup kada bi sam došao po nju. To je bio jedan od njegovih dečki iz The Kingsa.' Kimnuo sam glavom kao potvrdu na sve što sam govorio. 'Luke stoji iza svega ovoga.' Ustao sam.
'Whoa, razmisli na sekundu prije nego što napraviš nešto zbog čega ćeš požaliti.' Bruce je ustao.
'Fuck no.' Otresao sam se. 'On je. Mora biti on. Tko bi drugi odveo Kelsey, osim ako nije znao tko je ona?' zaustavio sam se. 'Osim ako nije znao da ju poznajem.' Odmahnuo sam glavom, ljutnja mi je prolazila kroz vene. 'Zašto čekati na to da pucamo u njih? Možemo to i sada.' Prišavši ormaru, nekoliko koraka udaljenom, otvorio sam vrata te uzeo metalnu kutiju s vrha.
Hodajući prema rubu stola preko puta, spustio sam kutiju dolje dok sam okretao brojčanik s određenim brojevima, prije nego što sam ju otključao i otvorio. Uzevši pištolj iz nje, izvadio sam šaržer kako bih se uvjerio ima li dovoljno metaka te ga stavio natrag u pištolj. Pištolj sam gurnuo u stražnji džep svojih traperica. Zatvorivši kutiju, vratio sam ju natrag u ormar, prije no što sam ponovno prišao Bruceu i Johnu. 'Dosta mi je igranja igrica. Ako se ti gadovi misle igrati s vatrom, opeći će se.'
/Kelsey's P.O.V./
Osjetila sam da sam se počela buditi te sam zastenjala. Ne sjećam se da sam zaspala? Lagano sam otvorila oči te zatreptala, navikavajući se na to da su otvorene.
Nisam se u potpunosti ni probudila kada sam shvatila da nisam na poznatom mjestu.
Odmah me panika preuzela te sam se počela koprcati, želeći izaći odavde, a onda sam shvatila da se ne mogu ni pomaknuti jer sam bila vezana za stolicu.
Gdje sam dovraga bila?
Progutavši, pokušala sam se sjetiti zadnje stvari koja se dogodila, kada mi je na um došla moja i Justinova svađa, ja kako ljutita odlazim i auto koji me odveo…fuck.
Andrew. On je bio iza svega ovoga. Taj gad.
Pokušala sam izvući svoje ruke, ali sve što sam radila je da sam si još više urezivala uže, koje je bilo oko ruku, u kožu. Ispustivši krik bola, iziritirana sam zarežala svojoj glupoći.
Mora postojati neki način da se izvučem odavde.
Moram se izvući odavde. Bog zna tko su ti ljudi i što će mi učiniti.
Pogledala sam okolo, pokušavajući pronaći nešto što bi mi moglo pomoći da se izvučem iz ovih konopa, kada je netko počeo otključavati vrata od sobe. I prije no što sam uopće imala priliku smisliti što ću, vrata su se otvorila.
Podignula sam pogled i vidjela četiri figure kako stoje na ulazu u sobu.
'Vidi, vidi, vidi, nije li to Bieberova cura.' Predobro poznat glas je progovorio, zvoneći mi u ušima na sarkastičan način.
Kako znaju da poznajem Justina?
Namrštila sam se kako bih sakrila svoje misli. 'Nisam ničija cura, hvala lijepa.' Otresla sam se, s prizvukom gorčine.
Znam da ne bih trebala biti drska prema ljudima koje ne poznajem i jedva da znam što su sposobni, ali poznata sam po tome što imam dugačak jezik i nema šanse da ću sada pokazati ovim šupcima da se bojim.
Ako im pokažete slabost, ciljat će još jače.
Izgleda da se gledanje sapunica pokazalo od koristi.
Zahihotao se. 'Sada nema potrebe da lažeš. Svi znamo da su vezana za Biebera.'
'Nemam pojma o čemu vi pričate.' Prosiktala sam.
Nema šanse da ću otvoriti usta o tome. Posebno ispred hrpe dečki koja me otela.
'Znaš…' nagnuo je glavu na u stranu. 'Ne podnosim lažljivce.' Prosiktao je dok je hodao prema meni, ubrzo se našavši ispred mene.
'Ne lažem.'
Podignuo je obrve. 'Koga pokušavaš zavarati, djevojčice?'
Krajičkom oka sam mogla vidjeti Andrewa i dva druga dečka, koja nisam prepoznala, kako stoje tamo, zlobno se smiješeći.
Da sam ih samo mogla udariti i skinuti im te osmjehe s lica…
Osjetila sam oštar udarac u obraz, zbog kojeg mi se glava okrenula udesno, natjeravši me da se trznem u boli. 'Koji kurac?' otresla sam se, okrenuvši se u šoku te sam ga vidjela kako zuri u mene, ovo ga je zabavljalo.
'Ako postoji nešto na svijetu što ne podnosim osim lažljivaca, onda je to kada me netko ignorira.' Mrko je uzvratio.
'Ti si jebeno lud.' Prosiktala sam s gađenjem. 'Kako si mogao udariti djevojku?' šupak.
'Prilično je jednostavno, babe. Sve što trebaš napraviti jest zamahnuti rukom i prebaciti ju preko obraza, ovako.' Ponovno me ošamario.
Zagrizla sam usnu kako bih se zaustavila od vrištanja.
Nasmiješio se. 'Mogu raditi što god želim, kujo, i ti ništa ne možeš učiniti oko toga.'
'Da nisam svezana za ovu stolicu, učinila bih nešto oko toga, babe.' Ismijavala sam ga. 'Smiješno je kako si me morao svezati da bi radio odvratne stvari.'
'Upravu si.' Kimnuo je glavom.
Podignula sam obrve, šuteći. Gledala sam ga pogledom znatiželje. A mislila sam da je Justin bipolaran…
'Da nisi vezana za ovu stolicu, ne bih napravilo ono što jesam. Štoviše, napravio bih ti i više nego te samo udario.' Zlobno se osmjehnuo, ostavljajući dvostruko značenje iza svojih riječi.
Pogledala sam u stranu.
'Znaš,' zaustavio se, hodajući oko stolice na kojoj sam sjedila. 'Prilično si živahna za jednu djevojku…' zlobno se osmjehnuo, nagnuvši se tako da mu je lice bilo odaljeno od moga nekoliko centimetara. 'Nije ni čudo zašto te Bieber čuva. Siguran sam da si odlična u krevetu.' Namignuo je.
'Odvratan si.' Podrugljivo sam se nasmijala, okrenuvši glavu da ga pogledam, streljajući ga pogledom.
'Je li to tvoja nova omiljena riječ ili nešto?' stavio je svoje ruke s obje strane mojih bokova. 'Jer ako je tako, možda se želiš naviknuti da govoriš nešto drugo…' namignuo je, dok mu se osmjeh na usnama produbljivao. 'Tako ću se zabaviti s tobom.' Prijeteći je šaptao, dok je rukom prolazio gore dolje po strani mog lica.
Trgnula sam se, odmičući lice iz njegovog dodira.
Zahihotao se prije no što je ustao. 'Nećeš me moći ponovno odgurnuti kada kasnije ponovno stavim svoje ruke na tebe.'
Krajičkom oka sam gledala kako odlazi prema vratima, šapće nešto Andrewu i dvojici tipova, prije no što je izašao s dvojicom tipova, ostavljajući mene i Andrewa same.
Zagrizla sam jezik kako bih se suzdržala od govorenja te sam odbijala pogledati u njegovom smjeru.
Nisam čak ni primijetila da je došao skroz do mene, dok nisam osjetila njegovu prisutnost. Boreći se potrebi da mu opsujem sve po spisku, sjedila sam tamo, ne rekavši ni riječi.
Sjajni metalni predmet je zablistao u mračnoj sobi, zbog svjetlosti koja je dopirala izvana kroz mali prozorčić. Od straha mi se grlo osušilo.
Suzdržala sam se od stenjanja na glas kada sam osjetila vrh noža pritisnut uz moje lice. Zagrizavši usnu, odbijala sam pokazati ikakve znakove straha, dok se Andrew zlobno smješkao.
'Bila bi takva šteta uništiti tako lijepo lice. Zar ne?' od njegovih riječi su me prošli trnci.
Čvrsto sam stisnula oči, ne rekavši ni riječ.
'Šteta što ću morati.' Prošaptao je prije nego što je oštricu pritisnuo jače na moj obraz i njome počeo kliziti prema dolje, uzrokujući da vrištim od boli.
'Trebala si slušati svog dečka, babe.' Andrew mi je gmizao niz uho, dok se bol u obrazu povećavala. Nožem mi je prošao uz stranu vrata, natjeravši me da zavrištim još jednom. 'Nisi trebala ući u moj auto.' Lizao je kožu iza mog uha. 'Pretpostavljam da si naučila lekciju, zar ne?' tmurno se zahihotao, prije no što se maknuo od mene i izašao iz sobe, ostavljajući me samu.
Zadržavala sam suze koje su očajnički htjele napustiti moje oči.
Gdje li si, Justin?