/Justin's P.O.V./
'Sranje, sranje, sranje…sranje!'Zastenjao sam, dok su užurbani uzvici ispunili moje uši. Pokušao sam ponovno zaspati, ali to nije uspijevalo jer sam čuo kako još psovki izlazi iz tuđih usta. Protrljavši oči, otvorio sam ih i vidio Kelsey kako žuri po sobi, bacajući stvari lijevo i desno. 'Babe, što radiš?'
'Pokušavam naći svoju odjeću!' nastavila je prekopavati sobu, a lice joj je pocrvenjelo od nestrpljenja i brige.
Skupio sam obrve, zbunjen. 'Babe…'
'Gdje bi mogla biti?!'
'Babe…' sjeo sam u krevetu.
'Ozbiljno?' podigla je ruke u zrak. 'Mora biti negdje!'
'Kelsey!'
'Šta je?' otresla se, okrećući se. Kada me vidjela budnog, zaustavila se. 'Oprosti.'
Zahihotao sam se. 'Uredu je.' Oblizao sam usne. 'Ali ludiš ni zbog čega.'
'Ni zbog čega? Justin ja…'
'Odjeća ti nije ovdje. U košari je.' Pokušavao sam se suzdržati od smijeha vidjevši njezin izraz lica kada sam joj to rekao.
'Oh.' Blago se nasmiješila.
'Da,' lagano sam se zahihotao. 'Zato se vrati u krevet.' Podignuo sam deku, umorno mašući prema njoj.
'Hell no! Jesi ti lud?' gledala me s nevjericom. 'Imamo školu danas, Justin! A da ne spominjem da će roditelji pošiziti na mene kada dođem kući!'
Oči su mi se raširile. 'Nisam ni razmišljao o tome.'
'Da, nisam ni ja.' Prošla je prstima kroz kosu. 'Nikada neće završiti! Ubit će me, Justin!' počela je hodati po sobi. 'Nisam ih čak ni nazvala da im kažem da sam uredu! Sada me vjerojatno čekaju kod kuće. Oh moj Bože…' udarila je rukama po licu. 'Tako sam mrtva!'
'Babe,' ustao sam sada, prišavši joj. 'Sve će biti uredu.' Primio sam je za ruke, maknuvši ih joj s lica. 'Razgovarat ćemo s njima.'
'Oh, naravno, Justin. Reći ćemo im da sam markirala, upala u svađu i završila oteta, gotovo silovana, prebijena i da si me ti spasio te da smo bili toliko zaokupljeni svime da smo ih zaboravili nazvati i javiti im da neću doći kući.' Sarkazam je curio sa svakom njenom izgovorenom riječi.
Uzdahnuo sam. 'Ne, ne možemo im reći baš to, ali možemo malo izokrenuti istinu.'
Ramena su joj se spustila. 'Tako sam mrtva.'
/Kelsey's P.O.V./
'Babe, opusti se, bit će to uredu.' Justin me utješno trljao po ramenu.Oboje smo sjedili u autu koji je bio parkiran ispred moje kuće. Zagrizla sam usnu, zureći ravno ispred sebe.
'Babe…'
'Ne razumiješ, Justin.' Rekla sam. 'Oni nisu prosječni , razumni roditelji. Ubit će me i ne pretjerujem. Rekla sam ti što su napravili kada sam se vratila kući kasno poslije tuluma. Kažnjena sam i oh, nemoj ni da započinjem s tom temom! Nisam ni trebala ići van!' zagrizla sam usnu, duboko uzdahnuvši.
'Kelsey…Kelsey, pogledaj me.' Justin je podragao stražnji dio mog vrata.
Odmahnula sam glavom.
'Kelsey, hajde.' Govorio je utješno, a prstima je sada prolazio po mom licu.
Uzdahnula sam, pogledavši ga. 'Šta, Justin?'
'Možeš li mi napraviti uslugu?'
Tupo sam se nasmijala. 'Šta?'